Maar zeuren om iets was mij vrij snel afgeleerd. Maar dit kind dus blijkbaar niet want moeders geeft bij doorzeuren toch wel toe x] slechte manier van opvoeden.. Nee is nee.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Musiess schreef:Op mijn werk (bakkerbart)
Meneer wilde eenbelegt broodje :
Hallo:" Mag ik een broodje met kaas'
ik;'deed er kaas op'.
meneer: 'Hallo!! LET EENS OP JOH! je bent toch niet blind.'
ik:'Pardon?"
Meneer:'Je doet er kaas op, maar ik wil kaas.'
Dit duurde echt heeueuul lang tot we eruit kwamen.
Uiteindelijk ging meneer weg met een broodje kaas
nynke55 schreef:Musiess schreef:Op mijn werk (bakkerbart)
ik;'deed er kaas op'.
Uiteindelijk ging meneer weg met een broodje kaas
Ik snap hem niet....
flooredking schreef:Ik had laatst iemand aan de kassa, die wilde graag een honden brok voor zijn hond.
Nou goed hoor, dat hebben we hier wel
Zegt deze beste meneer tegen mij 'Zou ik het mogen proeven?'
....Uhm, jahoor
![]()
Dus wij lopen naar de hondenbrokken, maar er mocht niet te veel zout in zitten want dat moest hij niet hebben.
Ik het zakje (gelukkig hebben wij ook zakjes van 4 kilo) open gemaakt, en wat brokjes aan de man gegeven. Nou, was goed, zaten niet te veel zouten in. Maar zat weinig smaak aan hoor.. Zei hij.![]()
En daarna kreeg ik ook nog de vraag waarom wij niet alles voor proefden. Want, je moet toch weten wat je hond eet? Wat de baas niet lekker vind, vind je hond ook niet lekker!
Vjestagirl schreef:Als ik die klant was zou ik de rekening van het laten reinigen van mijn auto opsturen. Een milkshake naar binnen is ontzettend smerig, mierzoet, plakt aan alle kanten, gaat overal zitten en met stoffen bekleding heb je het er ook niet zomaar weer uit. Dat zou echt een dikke vette klacht worden.
blubdevis schreef:Toen ik filiaalleider bij Blokker was heb ik het meest rare gesprek van mijn leven gehad..
Klant was het met iets niet eens waarbij Blokker in zijn recht stond, en toen ik die meneer dat vriendelijk uitlegde zei hij op een monotoome manier:
als ik mijn banketstaaf in uw kont mocht steken, zou ik dat nu doen, goedemiddag.
Pfff haha
blubdevis schreef:Toen ik filiaalleider bij Blokker was heb ik het meest rare gesprek van mijn leven gehad..
Klant was het met iets niet eens waarbij Blokker in zijn recht stond, en toen ik die meneer dat vriendelijk uitlegde zei hij op een monotoome manier:
als ik mijn banketstaaf in uw kont mocht steken, zou ik dat nu doen, goedemiddag.
Pfff haha
NeverGiveUp schreef:blubdevis schreef:Toen ik filiaalleider bij Blokker was heb ik het meest rare gesprek van mijn leven gehad..
Pfff haha
Oke. Na die opmerking had ik driedubbel gelegen van het lachen.
Musiess schreef:Op mijn werk (bakkerbart)
ik;'deed er kaas op'.
Uiteindelijk ging meneer weg met een broodje kaas.
-----
En een negroide man kwam de winkel binnen voor 1 kop koffie, om mee te nemen.
P
Toen ik met hem aan het afrekenen was raakte we aan de praat en vroeg hij of hij mee mocht naar mijn huis.
NEE Sorry!
Meneer bleef even zeuren en zou me toch komen halen als ik klaar was met werken *welke domo zecht dan tegen een vreemde toto hoelaat ze moet werken:(*
Uiteindelijk heeft meneer zn koffie betaald en niet mee genomen..
Misschien een poging om aan de praat te raken.
Hij klonk zo serieus dat ik een uur eerder van mijn werk ben weg gegaan.. je weet maar nooit.!
suuzepuus schreef:Musiess schreef:Op mijn werk (bakkerbart)
ik;'deed er kaas op'.
Uiteindelijk ging meneer weg met een broodje kaas.
-----
En een negroide man kwam de winkel binnen voor 1 kop koffie, om mee te nemen.
P
Toen ik met hem aan het afrekenen was raakte we aan de praat en vroeg hij of hij mee mocht naar mijn huis.
NEE Sorry!
Meneer bleef even zeuren en zou me toch komen halen als ik klaar was met werken *welke domo zecht dan tegen een vreemde toto hoelaat ze moet werken:(*
Uiteindelijk heeft meneer zn koffie betaald en niet mee genomen..
Misschien een poging om aan de praat te raken.
Hij klonk zo serieus dat ik een uur eerder van mijn werk ben weg gegaan.. je weet maar nooit.!
Was het wel een grapje? of kon deze meneer misschien niet goed uit zijn woorden komen door bijvoorbeeld een hersenbloeding?
ShannonJuul schreef:Ik had gister een vervelende klant. Meneer wou gort voor in de boerenkool. Ik moest eerst nadenken want gort voor in de boerenkool??? Daar had ik nog nooit van gehoord.
Afijn ik pak 2 verschillende pakjes gort maar die waren niet goed. ''Gort voor in de boerenkool! Of ken je dat niet.'' Dus ik zeg: ''Nou nee meneer, dat ken ik niet.'' Zegt ie ineens: ''Wat ken je dan wel, patat en frikandellen zeker.'' Hoewel het er niet zo grappig uit kwam dacht ik dat meneer een grapje maakte dus zei ik gewoon ja. ''Ach dat kun je ook wel zien ja!''. Euh pardon?