Rare opmerkingen van klanten deel II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sababber

Re: Rare opmerkingen van klanten deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:05

Mijn ouders moesten het toen ik 15 was meer hebben van mededelingen.. Nu nog trouwens. Ik zou niet zomaar een groot dier kopen zonder toestemming. Maar ik koop gerust een knaagdier zonder mijn ouders te vragen of het mag... Zolang ik er maar goed voor ben en ik het zelf betaal hoeven ze zich er niet mee te bemoeien :P

Maar zeuren om iets was mij vrij snel afgeleerd. Maar dit kind dus blijkbaar niet want moeders geeft bij doorzeuren toch wel toe x] slechte manier van opvoeden.. Nee is nee.

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:08

Op mijn werk (bakkerbart)

Meneer wilde eenbelegt broodje :
Hallo:" Mag ik een broodje met kaas'
ik;'deed er kaas op'.
meneer: 'Hallo!! LET EENS OP JOH! je bent toch niet blind.'
ik:'Pardon?"
Meneer:'Je doet er kaas op, maar ik wil kaas.'

Dit duurde echt heeueuul lang tot we eruit kwamen.
Uiteindelijk ging meneer weg met een broodje kaas.
-----

En een negroide man kwam de winkel binnen voor 1 kop koffie, om mee te nemen.
P
Toen ik met hem aan het afrekenen was raakte we aan de praat en vroeg hij of hij mee mocht naar mijn huis.
NEE Sorry!

Meneer bleef even zeuren en zou me toch komen halen als ik klaar was met werken *welke domo zecht dan tegen een vreemde toto hoelaat ze moet werken:(*

Uiteindelijk heeft meneer zn koffie betaald en niet mee genomen..
Misschien een poging om aan de praat te raken.
Hij klonk zo serieus dat ik een uur eerder van mijn werk ben weg gegaan.. je weet maar nooit.!

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:30

Musiess schreef:

ik;'deed er kaas op'.

Uiteindelijk ging meneer weg met een broodje kaas

Ik snap hem niet.... :n

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:51

nynke55 schreef:
Musiess schreef:

ik;'deed er kaas op'.

Uiteindelijk ging meneer weg met een broodje kaas

DAt is iemand die denkt grappig te zijn ofzoo....
Of iemand die graag liever kaas met broodje heeft dan broodje met kaas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:54

maralyn schreef:
nynke55 schreef:

DAt is iemand die denkt grappig te zijn ofzoo....
Of iemand die graag liever kaas met broodje heeft dan broodje met kaas

Echt de humor van mijn vader. :') Dat ik dat niet inzag. xd

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 00:03

Oh, haha, het duurt even, maar ik snap hem.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 00:16

Ik had laatst iemand aan de kassa, die wilde graag een honden brok voor zijn hond.
Nou goed hoor, dat hebben we hier wel :j
Zegt deze beste meneer tegen mij 'Zou ik het mogen proeven?'
.... := Uhm, jahoor :D
Dus wij lopen naar de hondenbrokken, maar er mocht niet te veel zout in zitten want dat moest hij niet hebben.
Ik het zakje (gelukkig hebben wij ook zakjes van 4 kilo) open gemaakt, en wat brokjes aan de man gegeven. Nou, was goed, zaten niet te veel zouten in. Maar zat weinig smaak aan hoor.. Zei hij. :)*
En daarna kreeg ik ook nog de vraag waarom wij niet alles voor proefden. Want, je moet toch weten wat je hond eet? Wat de baas niet lekker vind, vind je hond ook niet lekker! :9

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 00:22

Ik heb wel eens stage gelopen bij een dierenwinkel en toen kwamen er 2 kindjes van een jaar of 5 en 7 ofzo?
en die kwamen om een hamster te kopen, geen ouders of volwassenen mee. Dus we hadden ze naar huis gestuurd om te vragen of het mocht en als het mocht moesten ze maar een ouder iemand mee nemen. Kwamen ze terug met een briefje dat het mocht van "mama" duidelijk een kinderhandschrift.. Dus vroegen we aan ze of ze wel een kooi hadden. Nee die hadden ze nog niet, maar die waren ook wel heel duur!

Komt er een aanzetten, een bal is toch ook een soort kooi? :oo dan doen we hem gewoon daar in!
Kindjes mochten later terug komen met mama, en mama kwam even vertellen dat de jongens net een puppy hadden gekregen dus geen hamster meer hoefden! :')

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 10:40

nynke55 schreef:
Oh, haha, het duurt even, maar ik snap hem.

Die meneer was echt boos hoor, omdat ik hem niet begreep..

kaas is in mijn ogen gewoon kaas..

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 10:42

flooredking schreef:
Ik had laatst iemand aan de kassa, die wilde graag een honden brok voor zijn hond.
Nou goed hoor, dat hebben we hier wel :j
Zegt deze beste meneer tegen mij 'Zou ik het mogen proeven?'
.... := Uhm, jahoor :D
Dus wij lopen naar de hondenbrokken, maar er mocht niet te veel zout in zitten want dat moest hij niet hebben.
Ik het zakje (gelukkig hebben wij ook zakjes van 4 kilo) open gemaakt, en wat brokjes aan de man gegeven. Nou, was goed, zaten niet te veel zouten in. Maar zat weinig smaak aan hoor.. Zei hij. :)*
En daarna kreeg ik ook nog de vraag waarom wij niet alles voor proefden. Want, je moet toch weten wat je hond eet? Wat de baas niet lekker vind, vind je hond ook niet lekker! :9

getver, mijn honden krijgen pens.. dat ga ik dus ECHT niet voorproeven..! bleh.. ik ga al kokhalzen als ik het in zn bak moet doen.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 12:00

Ik had er laatst eentje waar ik zelf wel een beetje om moest grinniken achteraf.
Heb net in een supermarkt gewerkt, en in dat kassa systeem konden bepaalde handelingen enkel en alleen met een bepaalde pas teruggedraaid worden.
Afijn, meneer had geen pinpas bij zich, alles was al aangeslagen dus het moest eruit gehaald worden en m'n collega kwam eraan.
Meneer zonder pinpas was ondertussen weggelopen zodat de rij door kon schuiven.
Volgende klant stond zich zichtbaar op te winden, toen 't geregeld was ( duurde heel even ) keek meneer mij heel hoogachtend aan 'Ik dacht dat je minstens VMBO moest doen om hier te werken'.
Ik als goede werknemer natuurlijk m'n mond maar gehouden en lief gelachen, maar had eigenlijk willen zeggen 'Wilt u mijn VWO diploma zien dan?'

Seriously, denk 't dan, maar waar haal je 't lef vandaan zoiets hard op te zeggen :')

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 15:00

Ik had dat gewoon gezegt.. :')

Bij ons ook hoor je dat altijd: ''Er werken hier ook alleen maar mensen zonder enkel diploma''.
Dan denk ik echt: voor de meeste is het een bijbaan en gaan verder elke dag naar school maargoed. :+

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 15:28

Vjestagirl schreef:
Als ik die klant was zou ik de rekening van het laten reinigen van mijn auto opsturen. Een milkshake naar binnen is ontzettend smerig, mierzoet, plakt aan alle kanten, gaat overal zitten en met stoffen bekleding heb je het er ook niet zomaar weer uit. Dat zou echt een dikke vette klacht worden.

Auto's hebben hier leren bekleding, eentje zelfs bleke.
Wordt lekkere rekening zo hé :P

Domste opmerking vond ik vorige zomer, ik was de stoep aan't vegen (hoorde serieus bij m'n taken) en er passeerde een vriend van me
"Hé, werk jij hier?"

Uhjah. Al drie jaar...

ladyrosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 00:53

ik was deze zomer ook aan het helpen met ponykamp op de manege. Ik was het halletje aan het vegen, komt er opeens een man naar me toe (jaar of 80 minimaal), hij begint in zwaar drents dialect (ik kom zelf uit Groningen en versta drents dus niet goed, ik heb ook meermaals gezegd dat het me spijt dat ik hem niet versta en of hij het even wou herhalen, maar daar werd meneer super kwaad om...) tegen mij te zeggen dat hij naar de wc ging een daarna een kopje koffie wou. Ik had dat laatste niet goed verstaan, maar meneer gaat naar de wc en komt later boven in de kantine en roept waar zijn koffie blijft. Ik netjes gezegd: 'ik zal U even een kopje koffie inschenken meneer, heeft U er melk of suiker in?' meneer ging zonder antwoord zitten en toen ik de koffie bracht werd hij kwaad op mij dat ik melk EN suiker erbij had gezet, want "Ik wist toch wel dat hij er geen suiker in had!". Ik loop dus met de suiker terug naar de bar, wordt de man kwaad dat er niet genoeg melk was (het was een heel pakje vol, maar oke). De man flipte helemaal omdat het pakje melk wat ik er nog bij zette niet zijn merk was. De manege-eigenaar zat in een kantoortje ernaast en kon dus het hele gesprek volgen. toen liep de man naar de eigenaar toe en begon te zeggen: 'en wel !@#$%^&* dat wijf kan niets, je moet haar ontslaan die lelijke dikke(!) (PARDON!!! :(:) ) trut enz enz.

Nou ik kan jullie vertellen, die beste man heeft zijn kopje koffie (uiteindelijk zonder melk) buiten mogen opdrinken en hij mocht niet meer binnenkomen :o

Wat een aso zeg! en dat op die leeftijd!

_Caithlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 01:21

Ik had het net nog op het werk
Komt een donkere al wat oudere man naar met toe van rond de 30
Zegt die mag ik je iets zeggen
Ik oke.
Komt die dicht bij me oor zegt die 'ik vind je leuk'
Ik in shock stamelde bedankt.

Ieuw heb dit gelijk tegen de leidinggevende gezegd die heeft hem in de gaten gehouden
en als die beste man dat weer doet wordt die aangesproken.

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 01:41

Ik stond vandaag in de gebakskraam, en ik had net een warme wafel verkocht aan een vrouw met haar man en twee kleine kinderen. Dat zijn gewone Luikse suikerwafels, mar wij hebben zo'n zwaar wafelijzer waarin we alle wafels even warm maken, dat is echt heel eg lekker (en ik kan het weten, ik kan er niet van af blijven). De wafels bestellen we bij de groothandel.

Ik geef de wafel aan de vrouw, en help een andere klant. Ineens staat die vrouw weer voor de kraam, en geeft ze mij die halve wafel in mn hand. Dat doen mensen wel vaker als ze het toch ingepakt willen, dus ik vraag of ze er liever een zakje om wilde. Het gesprek ging daarna zo:
Vrouw: Dat is toch niet normaal? Een zakje heb ik nu niet meer nodig!!!
Ik: Hoezo, is er iets niet goeed met de wafel?
Vrouw: Ja!! Hij is door midden gebroken, dat heb ik nog noooit mee gemaakt met een wafel!!!!
Ik: Oh, maar ik heb hem warm gemaakt, dan smelt de suiker en worden ze altijd een beetje zacht, dat is heel normaal met wafels.
Vrouw: Ik heb het nog nooit meegemaakt!!!!

En net op het moment dat ik aan wilde bieden om kosteloos een nieuwe wafel warm te maken (kan natuurlijk altijd gebeuren dat een kind hem niet goed vasthoud, en wij zijn de beroerdste niet), zegt ze: Weet je wat, hou die wafel maar lekker zelf!!!!
Ik: Maar..ik wilde net aanbieden om....
Vrouw: Jaaaaaaaaaaaa!!!!!
En weg was ze!!!! Ik kon nog nieteens uitspreken dat ze gratis een nieuwe kreeg. Ik vond het echt heel raar, ik had niks verkeerds gezegd, en ze had een nieuwe gekregen. Maarja...sommige mensen...

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 01:47

Toen ik filiaalleider bij Blokker was heb ik het meest rare gesprek van mijn leven gehad..

Klant was het met iets niet eens waarbij Blokker in zijn recht stond, en toen ik die meneer dat vriendelijk uitlegde zei hij op een monotoome manier:
als ik mijn banketstaaf in uw kont mocht steken, zou ik dat nu doen, goedemiddag.

Pfff haha

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 01:54

blubdevis schreef:
Toen ik filiaalleider bij Blokker was heb ik het meest rare gesprek van mijn leven gehad..

Klant was het met iets niet eens waarbij Blokker in zijn recht stond, en toen ik die meneer dat vriendelijk uitlegde zei hij op een monotoome manier:
als ik mijn banketstaaf in uw kont mocht steken, zou ik dat nu doen, goedemiddag.

Pfff haha

wtf? :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 02:10

blubdevis schreef:

Pfff haha

Oke. Na die opmerking had ik driedubbel gelegen van het lachen. _O-

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 11:43

NeverGiveUp schreef:
blubdevis schreef:

Pfff haha

Oke. Na die opmerking had ik driedubbel gelegen van het lachen. _O-

Ik had iets gezegt van:"misschien wel lekker,..... proberen"? Dan kijken ze je tog vaak raar aan

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 14:33

Musiess schreef:

ik;'deed er kaas op'.

-----

P
Toen ik met hem aan het afrekenen was raakte we aan de praat en vroeg hij of hij mee mocht naar mijn huis.
NEE Sorry!

Meneer bleef even zeuren en zou me toch komen halen als ik klaar was met werken *welke domo zecht dan tegen een vreemde toto hoelaat ze moet werken:(*

Hij klonk zo serieus dat ik een uur eerder van mijn werk ben weg gegaan.. je weet maar nooit.!

Was het wel een grapje? of kon deze meneer misschien niet goed uit zijn woorden komen door bijvoorbeeld een hersenbloeding?

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:25

suuzepuus schreef:
Musiess schreef:

ik;'deed er kaas op'.

-----

P
NEE Sorry!

Was het wel een grapje? of kon deze meneer misschien niet goed uit zijn woorden komen door bijvoorbeeld een hersenbloeding?

Dat heb ik hem niet gevraagd, maar we bedoelde het zelfde, en hij zij duidelijk KAAS, en ik wees de kaas aan...Afijn hij was flink boos...

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 16:11

Ik had gister een vervelende klant. Meneer wou gort voor in de boerenkool. Ik moest eerst nadenken want gort voor in de boerenkool??? Daar had ik nog nooit van gehoord.

Afijn ik pak 2 verschillende pakjes gort maar die waren niet goed. ''Gort voor in de boerenkool! Of ken je dat niet.'' Dus ik zeg: ''Nou nee meneer, dat ken ik niet.'' Zegt ie ineens: ''Wat ken je dan wel, patat en frikandellen zeker.'' Hoewel het er niet zo grappig uit kwam dacht ik dat meneer een grapje maakte dus zei ik gewoon ja. ''Ach dat kun je ook wel zien ja!''. Euh pardon?

Omdat ik die man niet meer wou helpen, heb ik mijn collega opgehaald die precies dezelfde pakjes gort had gepakt. Toen sprak de man een andere klant aan, die hij dus kende en zei:''Jij weet wel wat ik bedoel, gort voor in de boerenkool welk pakje is dat want deze (jawel) sukkels weten alleen waar patat en frikandellen staan.'' En die vrouw wees het pakje aan dat ik en mijn collega hem hadden laten zien. Dus zegt mijn collega: ''Ha zijn we toch niet zo dom.'' Er kon geen bedankje meer af en toen is hij weggelopen. Sjongejonge zeg waar halen die mensen het lef vandaan..

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 16:14

Zoiets had ik laatst ook.

Klant vroeg aan mij: "Waar staat de puree?"
Dus ik vroeg aan deze klant: "Wat voor puree wilt u?"
Klant: "Nou je weet wel puree?"
Ik zo: "Bedoelt u misschien aardappelpuree?"
Klant: "Nee, gewoon puree, snap je toch wel? Zit je niet op school?"
Ik zo: "Jawel, ik vraag alleen welke puree u wilt?"
Klant: "Nou gewoon puree, duh"
Ik zo: "Waar wilt u het voor gebruiken?"
Klant: "Om te eten"
Ik zo: "Loopt u maar mee, dus ik ging naar de aardappelpuree".
Klant: "Ja dit bedoel ik. Je moet echt beter je best doen op school."
Ik zo: " Prettige dag, tot ziens!"

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 16:41

ShannonJuul schreef:
Ik had gister een vervelende klant. Meneer wou gort voor in de boerenkool. Ik moest eerst nadenken want gort voor in de boerenkool??? Daar had ik nog nooit van gehoord.

Afijn ik pak 2 verschillende pakjes gort maar die waren niet goed. ''Gort voor in de boerenkool! Of ken je dat niet.'' Dus ik zeg: ''Nou nee meneer, dat ken ik niet.'' Zegt ie ineens: ''Wat ken je dan wel, patat en frikandellen zeker.'' Hoewel het er niet zo grappig uit kwam dacht ik dat meneer een grapje maakte dus zei ik gewoon ja. ''Ach dat kun je ook wel zien ja!''. Euh pardon?

Als ik die foto's in je profiel zie, is die man nog blind ook := Of eigenlijk ziet hij dingen die ik niet zie...