Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chann schreef:Ik heb trouwens maandagochtend natuurlijk m'n rijbewijs opgehaald en ben gister met een vriendin naar Rotterdam gegaan, die had daar 'n fotoshoot, dus ik heb haar weggebracht en ben 's avonds in m'n eentje weer teruggegaan. Best een chaotische stad natuurlijk, die wegen zijn echt lastig daar, maar het is allemaal goed gegaan. Heerlijk om lekker zelf te kunnen rijden!
MissPromiss schreef:Zoooo lekker dan!
Achteruit fileparkeren vind ik ook lastig, ik twijfel te veel in mijn sturen, dus ik wacht net wat te langVind het gewoon lastig om in te schatten wanneer ik moet gaan terugsturen
MissPromiss schreef:Dat van achterkant naast achterkant heb ik inderdaad ook geleerd, maar ik heb dan geleerd dat als de lijn van je ogen en dan over het midden van het dashboard als die lijn evenwijdig is aan de weg dat je dan kan terugsturenWant dat met de spiegel wat jij zegt dat is afhankelijk van de grootte van de auto, ik les in een VW Golf Plus en als ik wacht tot mijn spiegel bij de achterkant is ga ik het echt niet redden, dan pak ik de stoeprand
Chann schreef:Ik heb geen eigen auto maar kan altijd met 't busje van m'n ouders rijden als die 'm niet nodig hebben, of met de auto van m'n buurjongen of jeep van m'n buurvrouw (moeder van die jongen), dus ik heb in principe wanneer ik wil meestal wel een auto tot m'n beschikking ja.
Ik ga in afrika 4 weken bij 'n opvangcentrum helpen en daarna 4 weken bij een natuurreservaat, volgens mij mag ik met een gewoon rijbewijs niet eens rijden daar (heb je interntaionaal rijbewijs voor nodig of zo?) maar misschien wel, zou wel leuk zijn iig! Tot ik wegga (volgende week dinsdag) wil ik gewoon zoveel mogelijk rijden om het helemaal fijn onder de knie te krijgen, zodat ik gewoon in de auto durf te stappen als ik straks 2 maanden niet gereden heb.