Neuh ik kom ze toch niet meer ruilen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nixx schreef:MarisJj schreef:Als hij zenuwachtig ging doen, had ie miss wel iets te verbergen of gejat.... Volgende x miss iemand erbij halen!?
Waarom zou hij in de rij bij de kassa gaan staan als hij iets gejat had?
colinneke schreef:Komt een man een pakje condooms halen. Hij betaalt, ik vraag of hij het bonnetje wilt.
Neuh ik kom ze toch niet meer ruilen
Amburtjoz schreef:Wij moeten deze weken de 4 cijfers van de postcode van klanten vragen, om te kijken waar klanten vandaan komen en dergelijke.
Ik: 'meneer zou ik misschien de 4 cijfers van u postcode mogen hebben?'
Meneer: 'Ja hoor, 3543 Dirk Anton Utrecht'
Zo gaat het de hele dag door, prima ik voer alleen de 4 cijfers in, maar doorgaands hoor ik het hele riedeltje haha. Aan het eind van de dag is de zoveelste die vraagt: 'Waar is het voor?'
Ben ik in staat om te zeggen: 'Ja mevrouw ik kom U stalken'. Toch altijd vriendelijk blijven en uitleggen waar het voor is, maar diep van binnen is het zo vervelend om dat 100 keer op een dag te horen haha. Volgens een collega had ik gewoon moeten zeggen: 'Ik wil weten waar U man woont' haha. Maarja, het is vervelend om dat telkens in te voeren helaas..
Petite schreef:Moon dat ze dat niet kon waarderen, die heeft ook geen humor haha.
Doet me denken aan een vriendin van mij samen met haar moeder. Paar jaar terug met die wuppie- actie van de AH kon je op zo'n oranje kaart 3 punten opplakken voor een mega wuppie. Die punten hingen aan de staart/ kont van de kleine wuppies. Nu had die moeder bij haar boodschappen 3 wuppies gekregen en wilde wel zo'n grote wuppie.
Plakt ze alle drie de héle wuppies op dat kaartje, was echt serieus bedoelt. Leverde het vervolgens zo in bij de kassa, die caissiere kwam niet meer bij.
Moon schreef:Dit maal niet een domme opmerking van een klant aangezien ik zelf de klant was met de domme opmerking.
Ik moest een cadeautje hebben voor de zus van mijn vriend. Een DA-bon leek mij wel leuk, want ik kende haar nog niet zo goed en zo'n bon valt meestal wel in de smaak. Mijn moeder en ik liepen door de stad en kwamen langs de ici-paris. Mijn moeder zei:"goh, misschien is een bon van ici ook wel leuk. Dus we liepen daar naar binnen, stonden een beetje te kletsen en toen werden we eindelijk geholpen (ja, het duurde lang). Het meissie achter de toonbank vroeg:"hallo, kan ik u helpen?". Waarop ik antwoorde met :"ja, ik wou graag een DA-bon van 7.50 euro". Vervolgens keek ze me raar aan & ik keek terug want ik snapte der niets van. Totdat mijn moeder in 1x in lachen uitbarste. Toen viel het kwartje dat ik niet in de DA stond maar in de iciparis. Snel bood ik mijn excuses aan en zei:"oow.. ik bedoel natuurlijk een ici paris bon". Helaas had ik het helemaal verpest, want ze hadden niet bonnen van 7.50 euro en de kassajufrouw kon het al helemaal niet waarderen (als blikken kon doden.....).
Mijn moeder en ik zijn vervolgens snel de winkel uitgerold van het lachen en toen doorgelopen naar de DA, waar ik uiteindelijk een geslaagd cadeautje heb kunnen vinden,
Muurp schreef:Hahaha JustKiimiejDie is wel mooi!
Ik had vandaag ook een opmerking in de kroeg. Ze vroegen naar mijn naam, toen ze hem eindelijk uit konden spreken (Duitsers..) zei de vader van de jongens (even vertaald); ''Mooie naam bij zo'n ontzettend géil jong ding''
Ik zat echt van;
Die gozer was minstens 40, als het niet ouder was.
Muurp schreef:Hahaha JustKiimiejDie is wel mooi!
Ik had vandaag ook een opmerking in de kroeg. Ze vroegen naar mijn naam, toen ze hem eindelijk uit konden spreken (Duitsers..) zei de vader van de jongens (even vertaald); ''Mooie naam bij zo'n ontzettend géil jong ding''
Ik zat echt van;
Die gozer was minstens 40, als het niet ouder was.