Rare opmerkingen van klanten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 22:50

Komt een man een pakje condooms halen. Hij betaalt, ik vraag of hij het bonnetje wilt.
Neuh ik kom ze toch niet meer ruilen :D

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 23:21

MarisJj schreef:
Als hij zenuwachtig ging doen, had ie miss wel iets te verbergen of gejat.... Volgende x miss iemand erbij halen!?

Waarom zou hij in de rij bij de kassa gaan staan als hij iets gejat had? :Y)

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 23:24

nixx schreef:
MarisJj schreef:
Als hij zenuwachtig ging doen, had ie miss wel iets te verbergen of gejat.... Volgende x miss iemand erbij halen!?

Waarom zou hij in de rij bij de kassa gaan staan als hij iets gejat had? :Y)

Omdat dat minder opvalt. Denk je nou echt dat de meeste winkeldiefstal gedaan wordt door mensen die niks kopen in de supermarkt?

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 23:25

was laatst zo'n ouder mannetje schat hem 70..
Kwam daar heel rustig/netjes aan.. Mandarijntjes op de band, Pak koffie op de band, spruitjes.. Nouja je weet wel een beetje het gewone. Ploftie daar achter 3 pakken condooms neer :')
Ik zat daar echt te scannen.. bliep bliep bliep :wow: bliep :o bliep,

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 23:27

colinneke schreef:
Komt een man een pakje condooms halen. Hij betaalt, ik vraag of hij het bonnetje wilt.

haha
ik had afgelopen zomer een jongen aan de balie die een tent kocht en vroeg of we ook rubbers verkochten.... ik wijs m de tentrubbers..... die bedoelde hij niet...... bazin in een deuk met een rood hoofd en ik kwam natuurlijkook niet meer bij....

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 23:28

Mijn moeder heeft bij een postafdeling van een gemeente in NH gewerkt (een vrij luxe gemeente met veel villawijken enzo)
Nou kreeg ze dus eens een brief van iemand die het niet eens was met een parkeerboete, want ze hadden het al zo slecht en nu dus ook weer die boete. Het kon er allemaal niet vanaf. Kijkt ze op die boete gaat het om een nieuwe superdeluxe Bentley en hij woonde zelf in een van de villa wijken. Nou ja, leuk geprobeerd ;)

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 23:28

laatst was ik rustig mijn vakjes aan het vullen, vraagt er een klant of ik met zijn vriend wil trouwen :+ .
Andere dag was er iemand die vroeg of ik ook tekoop was.. collega's keken me toen nogal raar aan.

*ik heb toruwens op beide 'nee' geantwoord :P

Esgaroth

Re: Rare opmerkingen van klanten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 10:37

Hahahah wat een geweldige verhalen! Voor die ouwe knar met zijn condooms, dat wil ik niet voor me zien`!

Annika212

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 20:12

Vandaag iemand die niet zo heel snugger was..
Hij kocht een bepaald soort glitter-metallic-pen, waar met koeienletters op stond: '"SCHUDDEN VOOR GEBRUIK!''
Komt hij een half uur later terug. ''Ja, die pen doet het niet, en ik heb alles al geprobeerd en blabla. En ik wil een andere!''
Ik: ''Heeft u geschud?''
Klant: ''Huh, nee moest dat dan?

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 21:19

Wij moeten deze weken de 4 cijfers van de postcode van klanten vragen, om te kijken waar klanten vandaan komen en dergelijke.
Ik: 'meneer zou ik misschien de 4 cijfers van u postcode mogen hebben?'
Meneer: 'Ja hoor, 3543 Dirk Anton Utrecht'

Zo gaat het de hele dag door, prima ik voer alleen de 4 cijfers in, maar doorgaands hoor ik het hele riedeltje haha. Aan het eind van de dag is de zoveelste die vraagt: 'Waar is het voor?'
Ben ik in staat om te zeggen: 'Ja mevrouw ik kom U stalken'. Toch altijd vriendelijk blijven en uitleggen waar het voor is, maar diep van binnen is het zo vervelend om dat 100 keer op een dag te horen haha. Volgens een collega had ik gewoon moeten zeggen: 'Ik wil weten waar U man woont' haha. Maarja, het is vervelend om dat telkens in te voeren helaas..

jUstkiimmiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 15:24

Amburtjoz schreef:
Wij moeten deze weken de 4 cijfers van de postcode van klanten vragen, om te kijken waar klanten vandaan komen en dergelijke.
Ik: 'meneer zou ik misschien de 4 cijfers van u postcode mogen hebben?'
Meneer: 'Ja hoor, 3543 Dirk Anton Utrecht'

Zo gaat het de hele dag door, prima ik voer alleen de 4 cijfers in, maar doorgaands hoor ik het hele riedeltje haha. Aan het eind van de dag is de zoveelste die vraagt: 'Waar is het voor?'
Ben ik in staat om te zeggen: 'Ja mevrouw ik kom U stalken'. Toch altijd vriendelijk blijven en uitleggen waar het voor is, maar diep van binnen is het zo vervelend om dat 100 keer op een dag te horen haha. Volgens een collega had ik gewoon moeten zeggen: 'Ik wil weten waar U man woont' haha. Maarja, het is vervelend om dat telkens in te voeren helaas..

Ik ga dan altijd bij ze op de koffie :Y)

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 23:20

Dit maal niet een domme opmerking van een klant aangezien ik zelf de klant was met de domme opmerking.

Ik moest een cadeautje hebben voor de zus van mijn vriend. Een DA-bon leek mij wel leuk, want ik kende haar nog niet zo goed en zo'n bon valt meestal wel in de smaak. Mijn moeder en ik liepen door de stad en kwamen langs de ici-paris. Mijn moeder zei:"goh, misschien is een bon van ici ook wel leuk. Dus we liepen daar naar binnen, stonden een beetje te kletsen en toen werden we eindelijk geholpen (ja, het duurde lang). Het meissie achter de toonbank vroeg:"hallo, kan ik u helpen?". Waarop ik antwoorde met :"ja, ik wou graag een DA-bon van 7.50 euro". Vervolgens keek ze me raar aan & ik keek terug want ik snapte der niets van. Totdat mijn moeder in 1x in lachen uitbarste. Toen viel het kwartje dat ik niet in de DA stond maar in de iciparis. Snel bood ik mijn excuses aan en zei:"oow.. ik bedoel natuurlijk een ici paris bon :oo". Helaas had ik het helemaal verpest, want ze hadden niet bonnen van 7.50 euro en de kassajufrouw kon het al helemaal niet waarderen (als blikken kon doden.....).
Mijn moeder en ik zijn vervolgens snel de winkel uitgerold van het lachen en toen doorgelopen naar de DA, waar ik uiteindelijk een geslaagd cadeautje heb kunnen vinden,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 23:36

Moon dat ze dat niet kon waarderen, die heeft ook geen humor haha.

Doet me denken aan een vriendin van mij samen met haar moeder. Paar jaar terug met die wuppie- actie van de AH kon je op zo'n oranje kaart 3 punten opplakken voor een mega wuppie. Die punten hingen aan de staart/ kont van de kleine wuppies. Nu had die moeder bij haar boodschappen 3 wuppies gekregen en wilde wel zo'n grote wuppie.

Plakt ze alle drie de héle wuppies op dat kaartje, was echt serieus bedoelt. Leverde het vervolgens zo in bij de kassa, die caissiere kwam niet meer bij.

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 23:42

Petite schreef:
Moon dat ze dat niet kon waarderen, die heeft ook geen humor haha.

Doet me denken aan een vriendin van mij samen met haar moeder. Paar jaar terug met die wuppie- actie van de AH kon je op zo'n oranje kaart 3 punten opplakken voor een mega wuppie. Die punten hingen aan de staart/ kont van de kleine wuppies. Nu had die moeder bij haar boodschappen 3 wuppies gekregen en wilde wel zo'n grote wuppie.

Plakt ze alle drie de héle wuppies op dat kaartje, was echt serieus bedoelt. Leverde het vervolgens zo in bij de kassa, die caissiere kwam niet meer bij.

okee. die wuppie actie is ook wel heeeeeeel erg geweldig :D

12345HA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 18:24

Moon schreef:
Dit maal niet een domme opmerking van een klant aangezien ik zelf de klant was met de domme opmerking.

Ik moest een cadeautje hebben voor de zus van mijn vriend. Een DA-bon leek mij wel leuk, want ik kende haar nog niet zo goed en zo'n bon valt meestal wel in de smaak. Mijn moeder en ik liepen door de stad en kwamen langs de ici-paris. Mijn moeder zei:"goh, misschien is een bon van ici ook wel leuk. Dus we liepen daar naar binnen, stonden een beetje te kletsen en toen werden we eindelijk geholpen (ja, het duurde lang). Het meissie achter de toonbank vroeg:"hallo, kan ik u helpen?". Waarop ik antwoorde met :"ja, ik wou graag een DA-bon van 7.50 euro". Vervolgens keek ze me raar aan & ik keek terug want ik snapte der niets van. Totdat mijn moeder in 1x in lachen uitbarste. Toen viel het kwartje dat ik niet in de DA stond maar in de iciparis. Snel bood ik mijn excuses aan en zei:"oow.. ik bedoel natuurlijk een ici paris bon :oo". Helaas had ik het helemaal verpest, want ze hadden niet bonnen van 7.50 euro en de kassajufrouw kon het al helemaal niet waarderen (als blikken kon doden.....).
Mijn moeder en ik zijn vervolgens snel de winkel uitgerold van het lachen en toen doorgelopen naar de DA, waar ik uiteindelijk een geslaagd cadeautje heb kunnen vinden,

Haha bij de Ici Paris in Hardenberg? Daar werken ook een stel chagrijnige mutsen ammehoela :D

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 14:41

Whaha :P :D Jaa _O-
Inderdaad in Hardenberg :P
Ben je daar bekend in de omgeving? :D

jUstkiimmiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 20:19

Vandaag heb ik weer zo gelachen...
Er komt een man binnen lopen, kijk om zich heen en haalt zijn schouders op.

Mijn collega vraagt:
- Meneer kan ik u helpen?
Meneer zegt:
Nou graag, ik zoek een vrouw ben de mijne kwijt!

mevrouw stond achterin de winkels bij de paskamers..

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:02

colinneke schreef:

_O- prachtig :D

'Ben jij ook te koop', vind ik eigelijk wel lief :=

en die van JustKiimiej is ook mooi _O-

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:05

Hahaha JustKiimiej :') Die is wel mooi!

Ik had vandaag ook een opmerking in de kroeg. Ze vroegen naar mijn naam, toen ze hem eindelijk uit konden spreken (Duitsers..) zei de vader van de jongens (even vertaald); ''Mooie naam bij zo'n ontzettend géil jong ding''
Ik zat echt van; >;)
Die gozer was minstens 40, als het niet ouder was. :=

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:29

Patient was al zeker 5x opgenomen in korte tijd: ach zuster, krijg ik nu klantenkorting??
Ik: jawel hoor, U mag vanavond een keertje extra bellen. :+ :+ :+
Vervolgens trekt kleinkind aan de bel ipv aan het touwtje voor het ligt, patient sorry, dus ik zeg ach ja klantenkorting, komt u weer goed weg....

Patient: Ik heb zo slecht geslapen!! Die nachzuster snurkt me toch hard!! :+
Nou meneer, heeft u de nieuwe buurman al gezien, vannacht binnengebracht. :D :D

Patient vroeg me of het echt nodig was dat 2 weken vrij heb, want na 2 weken was ik het vast allemaal weer verleerd.......

Dokter komt in OK pak aangestormd, met zo'n kloppende-boosheid-ader: Waarom is DHR X nog niet op OK!!! Programma loopt uit, staat een heel OK team klaar, kan al die mensen niet latenw achten etc..
We hebben al 3x gebeld!!!!!

Ik: ja, en dat was 3x naar de verkeerde afdeling, maar nu u er toch bent, rijdt u even mee het bed naar de OK?!?!
(hij deed het nog ook, en heeft me sinds mijn adremme opmerkingen wel vaker geholpen met klusjes als het druk was, toppunt was drinken delen, toen lag ik echt onder buro van het lachen....)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:30

Muurp schreef:

Ik had vandaag ook een opmerking in de kroeg. Ze vroegen naar mijn naam, toen ze hem eindelijk uit konden spreken (Duitsers..) zei de vader van de jongens (even vertaald); ''Mooie naam bij zo'n ontzettend géil jong ding''
Ik zat echt van; >;)

Bedoelden ze ook echt geil, of 'geil' op z'n Duits (= leuk)? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:53

Muurp schreef:

Ik zat echt van; >;)

Heb jij weer _O- :')
En idd, geil op z'n duits of écht?

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:58

Vandaag meer een domme opmerking van mijn kant af.

Was met een klant bezig en hij had afgerekend. Vraag ik: Neemt u wel eens een bonnetje mee? (ipv wilt u het bonnetje mee?)
Jaja, mijn werkdag zat er weer bijna op.

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:59

Van de week op mijn werk.
Belt iemand op met de vraag of hij nog een afspraak kan maken voor vrijdag, dus ik vraag hem met wie wilt u een afspraak maken? Er werkt hier namelijk 800 man...
Zegt de man.. 800 man?????? Bij de KAPPER?

Pff je kon mij echt opvegen

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 23:29

Hihi.. Geen rare opmerking maar ik vond het wel lief :D

Ik was bij de hunkemuller (toch even vriendlief pesten met n nieuw lingeriesetje :o) stond er een vrouw voor mij bij de kassa met een hele kleine bh. Cassiere: Zal ik het voor u inpakken? En die klant met een grijns van oor tot oor: Ja graag :D Het is mijn dochters eerste bh!

Zo aandoenlijk :+:
(En dan te bedenken dat ik het echt NIET leuk vond toen ik mijn eerste bh kreeg :+ Maargoed, ik zat toen pas in groep 7 ofzo en ze pestte mij omdat ik zulke grote boobies had.. Nu denken ze wel anders :Y) )

Afgelopen maandag had ik ook leuke gasten in het restaurant. Twee mannen die schijnbaar wat liefdesproblemen hadden en ze gingen mij om tips vragen. Één van die mannen vond zo een collega leuk maar had haar een keer uitgesnauwt en wist niet hoe hij het moest goedmaken. Nouja, in ieder geval een heel gezellig gesprek gehad met deze heren en uiteindelijk de vraag: Ja.. Heb jij eigenlijk ook een leuke collega. Ik: "Nou.. Heel toevallig werkt er een hele leuke jongen hier tegenover" :o De mannen meteen aan het giebelen: "Hihi, hoe heet hij?" Ik: "Harm!" De mannen: "Ooh nou dan zullen we zo Harm maar even inlichten" Ik: "Nou meneer.. Ik denk dat hij dat al wel weet.. Dat is mn vriend" Haha nouja en zo ging het gesprek nog wel even door :D Toen ze weggingen heb ik ze nog heel vriendelijk succes gewenst met hun love story's :D