Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wildgirl schreef:volgens BR kan ik vanaf half 1 de boel verwachten(gaat alvast in bikini klaarzitten)
Karin schreef:Het kwam van de kant van Deventer en het drijft nu zo te horen richting Almelo. Die stortbui was boven de N350 van Holten naar Rijssen.
kehdra schreef:Wildgirl schreef:volgens BR kan ik vanaf half 1 de boel verwachten(gaat alvast in bikini klaarzitten)
Ik kom naast je zitten meid!
kehdra schreef:Wildgirl schreef:volgens BR kan ik vanaf half 1 de boel verwachten(gaat alvast in bikini klaarzitten)
Unwritten schreef:Karin schreef:Het kwam van de kant van Deventer en het drijft nu zo te horen richting Almelo. Die stortbui was boven de N350 van Holten naar Rijssen.
Ah dat is normaal ook al zo'n fijne weg
Karin schreef:Unwritten schreef:
Ah dat is normaal ook al zo'n fijne weg
Normaal niet veel moeite mee, alleen nu was 't wat uitzichtloos zeg maar.
---------
was ik nou maar wel vanmiddag de stad in gegaan om een bikini te kopen...
Was met mams mee, die werkt in vinkhuizen, maar het vooruitzicht om een poosje in de bus te zitten trok mij niet.
Wildgirl schreef:kehdra schreef:
Kom je naar eelde dan?![]()
heb nog wel een biertje koud liggen; maken we het gezellig hihi![]()
Moet toch echt eens bij je langskomen in de stad; je zit zooooo dichtbij mijn job; heb je pb trouwens gekregen ivm die vacature; heb je ook een salarisindicatie?
---------
was ik nou maar wel vanmiddag de stad in gegaan om een bikini te kopen...
Was met mams mee, die werkt in vinkhuizen, maar het vooruitzicht om een poosje in de bus te zitten trok mij niet.