mijn zusje kwam toen ze een jaar of 4 was sochtends met een schaar bij mij op bed zitten. en ik had een paar dagen dervoor mijn haar in een pony laten knippen. en ze knipt zo een pluk van haar haar af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
goeroe schreef:hafjegek schreef:(ze had de snorharen van de kat er af geknipt)
Dat heeft mijn vriend ook een keer gedaan toen hij klein was. Die arme beesten zijn echt gehandicapt zonder snorharen.
Ik zei vroeger altijd weeseepunnepapier (heel snel) tegen wc-papier. En waspiepies tegen wasknijpers. Mijn moeder had het altijd over waskniepers.
hafjegek schreef:...mn moeder kwam op een ochtend beneden en de kat zat op de bar en ze loopt er langs, en ze loopt terug en die kat kijkt haar aan, en ze denkt er is iets raars met die kat. en ze loopt verder, even later weer langs die kat kijkt die kat weer aan......... Jessi!!!!
komt zuslief aan lopen: jaa????
mam: wat heb jij met die kat gedaan???
zus: nou eh papa scheert zich toch ook altijd?
(ze had de snorharen van de kat er af geknipt)
IrisP92 schreef:beneden: bulille
Uppojono schreef:Doe deze week ponykampbegeleiding en zaten jongen (11) en meisje (10) naast elkaar op een bankje, en hoor het meisje zeggen: "Ik vind het gewoon niet leuk, het was geheim". Dus nieuwsgierige ik vraag wat er aan de hand is.. Om een lang verhaal kort te maken bleek dat ze verkering hadden en dat dat geheim was, maar iedereen wist het nu en lachtte hun uit.
Dus ik zeg dat ze jaloers zijn en dat het heus leuk is dat hun verkering hebben. Dat ik zelfs wel jaloers ook ben, want ik wil ook graag verkering hebben. Zegt dat meisje: "Dat lukt je vast niet"..En bedankt..
Uppojono schreef:Doe deze week ponykampbegeleiding en zaten jongen (11) en meisje (10) naast elkaar op een bankje, en hoor het meisje zeggen: "Ik vind het gewoon niet leuk, het was geheim". Dus nieuwsgierige ik vraag wat er aan de hand is.. Om een lang verhaal kort te maken bleek dat ze verkering hadden en dat dat geheim was, maar iedereen wist het nu en lachtte hun uit.
Dus ik zeg dat ze jaloers zijn en dat het heus leuk is dat hun verkering hebben. Dat ik zelfs wel jaloers ook ben, want ik wil ook graag verkering hebben. Zegt dat meisje: "Dat lukt je vast niet"..En bedankt..
sans6 schreef:ik mocht vroeger niet schelden thuis (wie wel?) en toen ik dus op mijn 8e ofzo boos begon met "God.."en mijn moeder me al kwaad aan begon te kijken, maakte ik dat heel wijs af met "...fried Bomans!" (Godfried Bomans is een schrijver, hoe ik dáár op die leeftijd nu weer bij kwam)