Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maarrr ik heb toch maar toegegeven en na de zomer gaan ik en mijn vriend lessen. Dat wordt even afzien de eerste paar keer (hij die zijn epische ervaring af gaat stoffen en ik die nog niet zoveel ken en wij die niet gewend zijn met elkaar te dansen
) maar hopelijk wordt het wel leuk! 
) met mijn broer samen recreatief 1x per week. We hebben een erg gezellige groep, soms iets te gezellig
Dan komt er weinig van dansen, maar de lessen zijn daardoor wel een feestje om te volgen
Ik dans juist heel graag met heren die beter dansen, die kunnen over het algemeen ook goed leiden. En af en toe gewoon een smokkelpasje ertussen, maar het danst wel erg fijn
Vooral in de ballroom kan het helpen om je ogen te sluiten en echt te gaan voelen en vooral stoppen met denken, want daar gaat het vaak mis, als je denkt dat je weet welke pas er gaat komen en dan vervolgens blijkt het iets anders te zijn. Succes
Want dat is voor sommige zalen ook zo. Maar goed, dan heb je dus wel een riant lokaal met een goeie vloer en spiegels en geluid wat erg fijn danst
Misschien dat ik hem een keer mee kan slepen.
Bij m'n nu-niet-meer-vaste danspartner heeft het ook een flinke tijd geduurd, maar dat kan komen doordat we beginners waren. Ik heb nu een paar losse keren met mijn vriend gedanst en dat ging dan meestal nét niet lekker, gewoon omdat we allebei andere dingen gewend zijn, en dat is jammer. Maar niet onoverkomelijk hoop ik.
En ook een beetje voor mij.
Nomnomnom
Zonder was altijd zijn wedstrijdoutfit, ghehe.
eva1969 schreef:Hahahaha ja daar hebben we niet zoveel aan aan die foto's *lol*
De volgende foto moet er dan maar eentje zijn van jullie op de wedstrijdvloer (A)
Ik ben gisteren dansschoenen gaan halen, best spannend nu hihi zaterdag én maandag 2 uur privéles, ik hoop zo dat het leuk is
Het spijt me, ik dacht dat je privacy settings kon omzeilen met URLs..
Dat was best grappig.
Magrathea schreef:Hé dames, zijn we nog een beetje bezig?![]()
Ik heb slecht nieuws gekregen - mijn danspartner kan niet meer op de dag dat er nu les is en hij gaat waarschijnlijk komende zomer verhuizen naar Amsterdam en kan dan niet meer met mij dansen![]()
Mijn vriend wil nu graag met me dansen maar ik weet niet of ik dat wel durf. Het voelt raar.Al zal dat ook wel verdwijnen. Ik ben het nu zo met mijn oude partner gewend, heel stom.
Nu eerst maar eens kijken of ik voor het laatste blok nog een partner kan vinden, anders wordt het dansen met de docent haha. Ik wil heel graag nog het jaar afmaken maar zonder partner is het gewoon lastig...

Wendy_Komen schreef:Zien er leuk uit!! Ik heb paar weken terug nieuwe dansschoenen gekocht. Bevallen erg goed!!
http://www.danswinkel.nl/werner-kern-peggy1
Magrathea schreef:Wendy_Komen schreef:Zien er leuk uit!! Ik heb paar weken terug nieuwe dansschoenen gekocht. Bevallen erg goed!!
http://www.danswinkel.nl/werner-kern-peggy1
Ik heb bijna dezelfde, alleen zonder het randje en de steentjes. Lopen idd heerlijk! Alleen moet je de zool wel goed borstelen anders zijn ze vrij snel glad