[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Jessie

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:09

JA klopt in zelfde schuitje :')
Ze hebben toen zelf een groot feest gegeven e ik heb samen met mijn broertje ze 2 theaterbonnen en een dinerbon gegeven.....die theaterbonnen liggen nog steeds in de kast :')

Foto's laat ik op A4 uitprinten omdat we twee lijsten hebben staan maar mn mams zei van de week go wil wel keer nieuwe foto's.
De foto's die er nu in zitten zijn van 2002 ofzo :')

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:15

Wij gaan waarschijnlijk een weekendje weg geven, in een luxe hotel, iets voor jullie?
Je kan via www.vakantieveilingen.nl een goedkoop luxe weekendje weg kopen ;) ... gaan wij waarschijnlijk doen voor hun trouwdag.. :D wel met diner, ontbijt, etc. erbij. ook lijkt t me voor me ouders wel fijn als er een natuur gebied in de buurt zit, vond mams leuk :')
en mams houd van fietsen,, dus fiets verhuur is niets mis mee, ook met een bad in de badkamer is helemaal niets mis..

ik veel eisen, welneee :')

Ik heb nog een probleem ook :')
me zus werkt bij een bakker en die krijgt iedere week taart ofzo mee, en ik werk bij een hele leuke bloemenzaak :D , dus me ouders bloemen of taart ofzo geven.. is voor hun al een wekelijks gebeuren geworden :')

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:23

Ja dat is dus probleem mijn broertje is 17 en die willen ze niet alleen met mij thuis laten.
Dus een weekendje weg kan ik wel geven maar die gaan ze niet aannemen of doen.
Daarbij komt dat mijn vader heel moeilijk vrij krijgt van zijn werk ivm onregelmatige diensten. want had daar wel aan zitten denken :j

haha ja dan is dat niet leuk. Vind je moeder een dag in zo'n spa niks?

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:01

Mams wel, maar paps niet :')

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 17:56

ik heb jullie hulp nodig!!

mijn vriend is over 2maanden jarig, en tsja ik ben al een heletijd aan het verzinnen wat ik nou kan kopen.
Geld zou die heel blij mee zijn, maar alsnog vind ik dat NIET leuk om te geven :') Hij is bezig met zijn rijbewijs nu, maar daarvoor wil ik dan toch weer een andere keer wat aparts geven :P
Hij wordt trouwens 18jaar.
Bios kan, maar dat betalen we altijd wel voor elkaar om de beurt :+
Nouja hij zit nog op voetbal en sport wel veel, alleen weet daarbij ook niks.
Verder heeft die ook eigenlijk alles al :')
dus weet het echt niet. iemand ideetjes????

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 18:45

@ MArloes Foto op canvas van jullie tweeën? Dagje weg ?
Alvast een mooie sleutelhanger ?

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 19:01

een dagje weg zou kunnen, alleen waarheen?
ik woon wel in omgeving rotterdam. :P
Hij heeft pas al een beker met een foto van ons gekregen, en een foto op canvas hoeft denk niet van hem. hij heeft ookal gewoon een foto van mij op ze kamer :')
mr dankje dat je meedenkt :D
allee ideeetjes zijn welkom :P

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 19:07

Naar de Efteling. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 21:15

Ga samen karten! :)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 23:43

ik zit met een probleem.. zoals zovelen hier.. Vraag me af of jullie me kunnen helpen.. want ik kom er echt niet uit. Mijn moeder word jarig, en wil haar wat grappigs/leuks/persoonlijks geven. Een fotoboek vind ik niks, ookal kun je dit heel leuk vormgeven met eigen illustraties etc.. te vaak gedaan.Foto op canvas is het ook niet. Ik wil opzich wel iets leuks doen met een foto.. maar ja.. ze heeft er ook geen ruimte voor. En spul als mokken, digitale fotolijstjes, ketting met foto etc vind ik dan weer echt niks. Een dagje weg is het ook niet, want het kan niet veel duurder dan 30 euro. Misschien een mand met verschillende cadeautjes ofzo.. met grappige leuke en onzinnige dingetjes.. in die trant.. tips?

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 13:38

Geurtje, dingen voor in de douche, een tijdschrift, aparte drankjes? Je kunt alles in zo'n mandje doen.

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 18:05

Vriendlief is bijna jarig..

en ooooh wat vind ik het moeilijk voor een leuk cadeau!
dacht misschien een dagje weg?
Maastricht of scheveningen? lekker beetje winkelen (ja een jongen die van shoppen houdt := )
en daarna lekker wat gaan eten.
of is dat niet leuk? :+

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 15:18

Dat heb ik mijn vriend vorig jaar ook cadeau gegeven!
Dagje scheveningen! Ik had gereserveerd bij crazy piano's , daar kun je erg lekker eten :) Met leuke livemuziek op de achtergrond!

Eerst zijn we naar het strand geweest, boulevard overgelopen. Was een hele leuke dag!

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 19:42

ik zit beetje met een dagje weg, dat lukt mij denk niet. heb geen auto, openbaar vervoer, ga ik ook nooit mee. dus een dagje weg voor mij wordt ook lastig.
dus iemand nog ideeeetjes? :o

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 20:41

Vriendin wordt zaterdag 17 jaar!
wat is een leuk kado? niet te duur ivb met carnaval haha :')

MaritBR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 18:41

Een vriendin viert binnenkort haar verjaardag en nu gaan een andere vriendin en ik een mand vullen met allemaal kleine dingentjes. Alleen ze wilt geen snoep/chocola en geen zeep. Weten jullie nog leuke kleine dingentjes die er in kunnen?

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 21:08

ga langs de action, dan vind je genoeg :P

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 21:44

X_Michelle_X schreef:
Ik heb ook advies nodig :')

Mijn papsie word 27 maar 50, dit viert hij niet egt, omdat mijn ouder is november 25 jaar getrouwd zijn, ja, ja, ook dat nog, in juli willen ze een groot feest geven, dus voor dan wil wat kopen, ook ben ik zo'n iemand die voor zijn b'day en de trouwdag ook wat wil geven :o

wij dachten voor 50ste b'day een fotoshoot met gezin en hond, willen ze wel graag.
dan voor trouwdag een weekendje weg met z'n 2e.
wekendje weg, en fotoshoot gebeurt denk wel, maar ik wil nog wat :')

en hoe regelen me zus en ik zo'n groot feest (samen doen we ook de cadeautjes, en die fotoshoot betaald me moeder ook aan mee)

weekendje weg gaat waarsc. via vakantieveilingen.nl

een grote bos bloemen of een taart gaat t niet worden, dit krijgen ze al iedere week :')

mijn zus werkt bij de bakker en krijgt vaak wat mee en ik werk bij een erg leuke bloemenwinkel :D

?

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 21:49

Jeeh, het centrale topic gevonden!

Woensdag heb ik wat cadeautjes gekocht voor verschillende mensen, maar nu heb ik aanstaande maandag de presentatie van mijn profielwerkstuk en ben ik vergeten een cadeautje voor mijn begeleiders te regelen :o Het liefst wil ik ook iets geven wat een beetje een aandenken oid is, aangezien dit mijn laatste jaar op die school is.
Mijn ene begeleidster is een vrouw, heb ik niet heel veel contact mee gehad, dus wil ik gewoon iets leuks geven (dacht zelf armbandje oid).
Mijn andere begeleider is een man waarmee ik veel contact heb gehad het afgelopen jaar, heb vaak met hem gekletst over paarden enz en hij heeft 7 ijslanders. Voor hem wil ik echt iets leuks, het liefst ook iets met paarden. Ik dacht zelf om een schilderij te maken van zijn paarden, maar dat is best lastig.. Heeft iemand leuke ideeën? :)

Het is trouwens handig als het voor maandag lukt, maar het hoeft niet perse.

locorette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 22:30

@Taartjeh;
Ik heb afgelopen woensdag mijn presentatie gehad en ik heb als bedankje gewoon merci gegeven. Was ze erg blij mee! Kun je dan niet beter aan het eind van het schooljaar iets leuks geven en het nu gewoon simpel houden?
Succes alvast met je presentatie! :)

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 22:32

Taartjeh schreef:
Jeeh, het centrale topic gevonden!

Woensdag heb ik wat cadeautjes gekocht voor verschillende mensen, maar nu heb ik aanstaande maandag de presentatie van mijn profielwerkstuk en ben ik vergeten een cadeautje voor mijn begeleiders te regelen :o Het liefst wil ik ook iets geven wat een beetje een aandenken oid is, aangezien dit mijn laatste jaar op die school is.
Mijn ene begeleidster is een vrouw, heb ik niet heel veel contact mee gehad, dus wil ik gewoon iets leuks geven (dacht zelf armbandje oid).
Mijn andere begeleider is een man waarmee ik veel contact heb gehad het afgelopen jaar, heb vaak met hem gekletst over paarden enz en hij heeft 7 ijslanders. Voor hem wil ik echt iets leuks, het liefst ook iets met paarden. Ik dacht zelf om een schilderij te maken van zijn paarden, maar dat is best lastig.. Heeft iemand leuke ideeën? :)

Het is trouwens handig als het voor maandag lukt, maar het hoeft niet perse.

Voor die meneer kun je misschien een mooie foto van zijn ijslanders op canvas laten drukken? succes ;)

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 00:19

Bedankt voor de reacties :)

Locoretta, merci is ook een idee, maar ik wil liever iets wat ze kunnen bewaren.

Michelle, dat is een goed idee :D

Andere ideeën zijn ook nog welkom :)

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 23:28

ik heb eigenlijk meer een vraag. relatie/vriendschapsringen. mijn vriend en ik zijn bijna een jaar samen en op die dag is hij ook jarig. zijn kado heb ik al helemaal bedacht maar ik wil ook eigenlijks iets geven wat voor ons samen is. Nu zat ik aan ringen te denken, maar word dat veel gedaan? ik wil ze wel laten graveren met onze naam erin dan. hij heeft al eerder een grote canvas foto gekregen dus dat gaat niet meer op.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 17:48

sax89 ik zat er ook aan te denken om mijn vriend een ring te geven, een maand later hebben we een jaar, dus voor mij zou ik dat denk ookwel samen kunnen doen.
Ik wil er dan ook iets in laten graveren van een datum ofso. Maar dat kan volgensmij gewoon hoor :) is niet raar ofso :P

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:36

xMarloes schreef:
ik zit beetje met een dagje weg, dat lukt mij denk niet. heb geen auto, openbaar vervoer, ga ik ook nooit mee. dus een dagje weg voor mij wordt ook lastig.
dus iemand nog ideeeetjes? :o

Horloge? Vlieglessen? Motorrijles? Schoenen? Paar dingen van wat ik allemaal heb gegeven :P