Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jettie schreef:Wat vertelde je eigenlijk(ik ben blont..
)
Jettie schreef:Weet je, ik dacht laatst ergens aan:
Wildgirl heeft dit topic gestart enzo, en later nog maar 1 berichtje geplaatst. Ze was ook niet aanwezig op de wedstrijd. Beetje apart, maar ach boeiend ook.
WendyK schreef:Hallo allemaal,
misschien lichtelijk off-topic, maar heeft iemand op 30 januari ook zwarte peesbeschermers gevonden van het merk Gera? Ik heb ze naast de ingang van de bak op een balk op hoogte van ongeveer halverwege de bakrand neergelegt en waarschijnlijk niet meer terug gepakt. Beetje laat misschien, maar mijn zusje vroeg nu pas aan mij of ik wist waar haar Gera peesbeschermers waren (ze had ze niet meer gezien sinds Tolbert). Mocht je ze gevonden hebben en je geweten gaat na het lezen van deze oproep toch knagen, PB me dan even!! Bij voorbaat dank!!!
groetjes Wendy
magic_lover schreef:WendyK schreef:Hallo allemaal,
misschien lichtelijk off-topic, maar heeft iemand op 30 januari ook zwarte peesbeschermers gevonden van het merk Gera? Ik heb ze naast de ingang van de bak op een balk op hoogte van ongeveer halverwege de bakrand neergelegt en waarschijnlijk niet meer terug gepakt. Beetje laat misschien, maar mijn zusje vroeg nu pas aan mij of ik wist waar haar Gera peesbeschermers waren (ze had ze niet meer gezien sinds Tolbert). Mocht je ze gevonden hebben en je geweten gaat na het lezen van deze oproep toch knagen, PB me dan even!! Bij voorbaat dank!!!
groetjes Wendy
ik had geloof ik wel zwarte peesbeschemers zien liggen bij de bakrand.. toen tegen het eind van de dag..
WendyK schreef:
En weet je toevallig waar ze nu dan zijn?