Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik wil deze week een paar nachtjes weg omdat ik behoefte heb aan zee en rust.
Maar vind maar eens een rustig huisje. Liefst niet langs de kust in zuid-Holland ivm vuurwerk. En niet achterlijk duur. Er moet een comfortabele bank in staan (wil lezen). En de teckel moet mee.![]()
Duitsland is direct zo ver.
Shenavallie schreef:Je kunt ook aangeven dat je dit jaar (of vanaf nu) geen kerst (meer) wil vieren. Geen idee hoe oud je bent, maar op een bepaald moment mag je dit zelf beslissen. Als het verwachte eten je nu al zoveel stress oplevert en daarbij de kans dat er gezeur over komt, dan zou mijn beslissing zijn om af te zeggen.
Polarize schreef:Hey ik begin net uit een periode van slecht eten te komen
Honestly als ik merk dat het slecht gaat op dat vlak denk ik, eten is eten. Eerst maar kijken of het lukt om te eten met wat safe voelt, als dat eenmaal zonder al te veel moeite gaat kleine dingen toevoegen en opbouwen.
Maar het is gewoon rotIk ben een beetje een aparte en ga over op Melba toast met hummus en geraspte kaas als het slecht gaat
maar het helpt wel om vanuit iets wat je nu kan eten op te bouwen door daar extra dingen aan toe te voegen
MarlindeRooz schreef:Oh nee hoor er is nog genoeg keuze vind ik. En officieel vuurwerkvrij hoeft niet. Maar ik ga niet in Den Haag oid zitten met een bange hond.
En Schoorl is mooi inderdaad. Wel echt druk. En ik wil geen mensen.
Caira schreef:MarlindeRooz schreef:Oh nee hoor er is nog genoeg keuze vind ik. En officieel vuurwerkvrij hoeft niet. Maar ik ga niet in Den Haag oid zitten met een bange hond.
En Schoorl is mooi inderdaad. Wel echt druk. En ik wil geen mensen.
Gezellig hier bij mij. Ik heb net een stal gebouwd voor mijn veulen. Kan je zo bij.
purny schreef:fleurtjeuh schreef:
Jezus…
De overheid is uiteindelijk verantwoordelijk toch? Wordt het dan niet eens tijd dat de overheid hiervoor aansprakelijk gesteld wordt?