Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 16:07

Sterkte mriek! :(:)

Hier geen huisdieren (nog) helaas! Half augustus zijn wij gaan samenwonen dus focussen eerst lekker op settelen en de wensen in huis nog. :j

Geen eigen paard, wel een heel leuk verzorgpaard. :))
Is een ruin, hoef er niet perse wat voor te hebben maar mocht mijn SS toch iets willen geven voor Tommy is een puimsteen/poetssteen wel welkom!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 16:14

Creatieve bui net, dus hints zijn af! *\o/*

LWDaisy

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 20:16

Hier een primeur - 't is best moeilijk om 5 kippen op 1 foto te krijgen, met hun kopjes (iets of wat) dezelfde kant op :')

Herfst voor iedereen - warme havermout met vers fruit!
Afbeelding

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 20:20

Weer thuis van een heerlijk weekend weg <3 ,dus nu even alles bij lezen.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 20:48

Nog even een antwoord op de weekvraag al heb ik ze al eens benoemd. Wij hebben Eros en Gaia, 2 jaar aan chaos katten in huis. Nu sinds april 2024 bij ons. Eerst op de flat nu in het huis. Ze houden van snacks, speelgoed, catnip, eigenlijk alles wat maar enigszins speelbaar eruit ziet. Gaia heeft ook al de datumpuzzel van vorig jaar geproefd helaas. }>
Maar er mag dus rustig spul voor hun in het pakket.
Onze poezels:
Afbeelding
Afbeelding

Voor de pony's mogen er ook snoepjes in. Ik heb twee mini Shetlands, Alex, 18 jaar en Jorie 10 jaar. Dit was gisteren, ik zoek ook altijd spul om mijn wagen mee te versieren voor tijdens kerstritten. Dus als mijn SS daar iets voor tegen komt, altijd leuk!
Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 21:17

Zertab schreef:
Creatieve bui net, dus hints zijn af! *\o/*

Lekker bezig!

Ik kreeg net ook een enorm fijne ingeving dus ik kan van daaruit verder.
Altijd fijn.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 21:26

Altijd fijn die (al dan niet geniale) ingevingen!

Ik heb inmiddels 3 cadeautjes. Morgen maar eens wat kringlopen af en op dozenjacht. 8-)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-25 22:20

LWDaisy schreef:
Hier een primeur - 't is best moeilijk om 5 kippen op 1 foto te krijgen, met hun kopjes (iets of wat) dezelfde kant op :')

Herfst voor iedereen - warme havermout met vers fruit!
[ Afbeelding ]

Welk ras is dit? Prachtige kleuren hebben ze !

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-25 00:34

Hier nog even antwoord op de weekvraag! :D

Ik heb momenteel 1 hond en 4 paarden. Ik heb niet van alle paarden even goede foto's want 1 staat er ook in de opfok.

Ik zal beginnen met Thiaro. Super lieve Cane Corso reu van 7 jaar! Hij begint nu een beetje grijs te worden, super schattig. <3 Hij heeft geen allergieën maar ik vind zelf de snacks een beetje eng met dat witte spul. Beetje lastig uit te leggen maar dat word helemaal zacht en dat is een keer bijna vast komen te zitten in zijn keel dus die geef ik niet meer. Verder mag hij alles en vind hij veel lekker. :=

Afbeelding

Dan hebben we de jongste van het stel. Vireon. Ronnie is een hengstje van nu ongeveer 4,5 maand. Over een paar weekjes vertrekt hij naar de opfok.

Afbeelding

Ulina staat momenteel in de opfok dus daar heb ik eigenlijk niet echt goede foto's van. Ze is nu 1 jaar.

Afbeelding

Priya is mijn 5 jarige rijpaard. Ze staat op een pensionstal aangezien ik thuis helaas geen vergunning krijg voor een rijbak..

Afbeelding

Als laatste heb ik nog een lieve merrie van 17. Diatina is mijn fokmerrie en voor volgend jaar is ze weer drachtig van Vino Tinto.

Afbeelding

Toch vind ik dat Thalina ook nog een plaatsje verdient in het rijtje. Haar heb ik helaas 4 september moeten laten inslapen. Ze was 2,5 jaar en zo bloed mooi en lief. <3

Afbeelding

Mijn paardjes mogen alles eten en hebben geen gekke dingen die ze niet mogen of waar ze niet tegen kunnen! *D

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 01:25

Prachtige kippen LWDaisy , genieten voor ze zo’n snoeperij

@Zertab : Die creatieve ingevingen zijn ook altijd top!

@Jorex: Wat een leukerds , jullie poezels <3

Sterkte Mriek, vroeger ook ratjes gehad, destijds dumpels van mijn broer die er op uitgekeken was, maar vond het stiekem hele leuke dieren om te hebben :o Helaas worden ze over het algemeen inderdaad niet zo oud.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 07:22

Jorex schreef:
Nog even een antwoord op de weekvraag al heb ik ze al eens benoemd. Wij hebben Eros en Gaia, 2 jaar aan chaos katten in huis. Nu sinds april 2024 bij ons. Eerst op de flat nu in het huis. Ze houden van snacks, speelgoed, catnip, eigenlijk alles wat maar enigszins speelbaar eruit ziet. Gaia heeft ook al de datumpuzzel van vorig jaar geproefd helaas. }>
Onze poezels:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Voor de pony's mogen er ook snoepjes in. Ik heb twee mini Shetlands, Alex, 18 jaar en Jorie 10 jaar. Dit was gisteren, ik zoek ook altijd spul om mijn wagen mee te versieren voor tijdens kerstritten. Dus als mijn SS daar iets voor tegen komt, altijd leuk!
[ Afbeelding ]

Lavitabella wat erg, zo jong nog, sterkte. Mriek, ook sterkte, je dieren zitten toch in je hart, hoe groot of klein ze ook zijn.

Jorex ze zijn echt leuk, de katten maar vooral de shets. Stiekem zou ik wel een keertje met je mee willen... Nog steeds ziekenboegje en nog steeds weet ik niet wat Liesje en Kiddy mankeert. Heb nu maar vitamine E en selenium en magnesium gehaald, ze kunnen ook spierbevangen zijn want na een nacht in de wei lopen ze stukken beter.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 09:59

Wat een trieste berichten komen er voorbij. Veel sterkte. Maar ook wat een leuke fotos van dieren. <3

Kennen jullie de winkel "Prijsmepper"? Toen ik nog in Haarlem woonde haalde ik daar vaak cadeautjes vandaan en nu zag ik tot mijn grote vreugde dat Tilburg ook zo,n winkel heeft op een locatie waar ik regelmatig ben! *\%/* Dus heb al het een en ander ingeslagen voor mijn lootje. Zo hebben ze veel producten van het kruidvat, maar dan sterk afgeprijst. Zo kan je veel voor weinig halen.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 10:16

Ik ga denk ik vanmiddag even op pad voor mijn lootje! Als het tenminste niet al teveel regent...

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 10:17

Jorex schreef:
Onze poezels:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Lijkt het je ook leuk om zelf een kerstjurk aan te hebben op de koets? Ik heb er hier nog een liggen die met mijn maat M zelfs nog groot genoeg was om over mijn kleding en winterjas heen te doen haha! Maar nu ik niet meer men mag het naar iemand die het wel kan gebruiken!

Verder probeer ik een balans te vinden tussen leuk genoeg mee doen voor mijn santa maar tegelijkertijd mijn telefoon/bokt/afleidingsverslaving de baas worden haha. Sorry!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 10:30

Ik ben in principe wel bijna klaar met alle kadootjes, nu nog een doos en hints. Dat vind ik altijd het lastigste deel haha

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 10:30

Ik heb mijn eerste cadeautje net gekocht! *\o/*

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 12:16

Altijd welkom hoor hahahatsjoe. Ik heb afgelopen zaterdag met vriendlief gereden dus ze kunnen wel wat aan qua trekken. Komend weekend voor het eerst drie dagen naar Kootwijkerzand. Dus ze staan er nog goed voor qua spieren . Beterschap voor jouw paarden, klinkt niet fijn dat ze er zo bij staan..

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 13:01

Leuk Jorex ! En klopt, ik dacht eerst hoefbevangen maar dat is het niet. Het zijn moeder en zoon en allebei op dezelfde manier houterig, echt gewoon heel raar. Na de ostheopaat zijn ze echt heel erg verbeterd, maar dat duurde niet heel lang. Dierenarts kan er ook niets mee, het is gewoon echt zo raar. Hoeven groeien wel sneller lijkt het. Ik snap er echt niets van. Veel plezier in Kootwijkerzand !

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 13:13

Wat zijn sommige snel zeg! Ik heb nog geen cadeaus of hints. :o Wel nog steeds aan het klooien met allerlei medische dingen. Daardoor al een tijdje thuis dus heb wel een heel bestandje gemaakt voor mijn lootje met alle ideeën, dat heb ik al wel. :))

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 14:03

Wat leuk al die dieren die voorgesteld worden! :D En ook al die kaartjes al!

Wij hebben een kat genaamd Kater (die dubbelzinnig uitgelegd kan worden: het is inderdaad een kater, wel zonder balletjes, maar mijn vriend heeft ook nogal gauw last van een kater na een avondje op stap :') ) van inmiddels 4,5 jaar oud.
Hij is in die 4,5 jaar tijd wel al wat van z'n 9 levens kwijtgeraakt... Heeft o.a. een kogel in z'n schouders zitten, een gat in z'n buik gehad, heeft bij de buurvrouw opgesloten gezeten die op vakantie was, hebben we 45 min rijden met de auto op kunnen halen (vermoedelijk in een bestelbus gesprongen). Afgelopen vrijdag had ie een mega abces op z'n wang wat bij de dierenarts opengesneden moest worden... Het is een allemansvriend en hij is ook niet bang voor blaffende honden :7

Verder is ie lekker lui en ligt altijd in bijzondere houdingen te slapen <3
Afbeelding

Hij lust zeker snoepjes, maar voel je niet verplicht.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 14:34

Wow wat gaan jullie hard allemaal met de cadeautjes al. Ik heb nog niks in huis, afgelopen weekend de stad in geweest, maar om mijn vriend nou al die winkels in te slepen is ook zo wat.. Ik ga er een ander moment de tijd voor nemen.

En ik gok dat ik best veel items kan scoren op vakantie voor mijn lootje. Dus ga daar eerst eens neuzen en dan heb ik alsnog tijd zat om in Nederland de rest aan te vullen.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 16:41

Ik ben bijna klaar met de cadeautjes :o
Maar ik ga begin november op vakantie, dus wilde het daarvoor al grotendeels af hebben.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 17:11

Ik ben klaar met de cadeautjes, de hints en ik heb de doos *\o/*

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 17:11

Zertab schreef:
Ik ben klaar met de cadeautjes, de hints en ik heb de doos *\o/*

Jij bent snel!

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 18:04

Ik hoef ook nog maar een paar dingen te halen. Hoop dat dat morgen lukt. En dan nog een paar hints. Hoeveel hints doen jullie er ongeveer in?