Suzanne F. schreef:Lau schreef:Sociale Lau heeft vandaag afgesproken met een vriendin…. Lau van vandaag wil op de bank liggen en geen mensen zien. Ik haat de Lau die dit bedacht heeft.
Heel herkenbaar.
Ook voor mij wel herkenbaar.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Konstantine schreef:Kruisgespuis…
MarlindeRooz schreef:Ik voelde een migraine aanval opkomen (denk ik). Gelukkig was ik vrij en ging ik naar huis. Ik hoopte al hard dat ik niet moest spugen oid. Moest ook nog tanken bleh. Tanken ging goed en was bijna in m’n dorpje.
Rijdt er iemand voor me die 55 rijdt waar je 80 mag. Een gewone auto… en inhalen kon niet. En in de bebouwde kom 30 rijden ipv 50.
Echt STERF.
Lau schreef:Dat de klusjesmannen die zo vriendelijk mijn gordijnen hebben opgehangen mijn Sonos speaker/lamp de stekker ervan eruit hebben getrokken. Daardoor is hij offline, daardoor krijg ik hem niet meer toegevoegd. Ik heb de boekjes niet meer. Ik ga huilen! Stelletje poedersuiker Mongolen vraag gewoon of je een stekker eruit mag trekken. Echt fiets idioten nu mag ik weer gaan uitzoeken hoe ik dit gefixt krijg. Echt ik hoop dat ze jeuk krijgen en te korte armen hebben.
Lau schreef:Dat de klusjesmannen die zo vriendelijk mijn gordijnen hebben opgehangen mijn Sonos speaker/lamp de stekker ervan eruit hebben getrokken. Daardoor is hij offline, daardoor krijg ik hem niet meer toegevoegd. Ik heb de boekjes niet meer. Ik ga huilen! Stelletje poedersuiker Mongolen vraag gewoon of je een stekker eruit mag trekken. Echt fiets idioten nu mag ik weer gaan uitzoeken hoe ik dit gefixt krijg. Echt ik hoop dat ze jeuk krijgen en te korte armen hebben.
Marocje schreef:Lau schreef:Dat de klusjesmannen die zo vriendelijk mijn gordijnen hebben opgehangen mijn Sonos speaker/lamp de stekker ervan eruit hebben getrokken. Daardoor is hij offline, daardoor krijg ik hem niet meer toegevoegd. Ik heb de boekjes niet meer. Ik ga huilen! Stelletje poedersuiker Mongolen vraag gewoon of je een stekker eruit mag trekken. Echt fiets idioten nu mag ik weer gaan uitzoeken hoe ik dit gefixt krijg. Echt ik hoop dat ze jeuk krijgen en te korte armen hebben.
Stekker erin en playknop indrukken tot ie gaat knipperen? Dan gaat ie als het goed zoeken.