Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:08

Suzanne F. schreef:
Lau schreef:
Sociale Lau heeft vandaag afgesproken met een vriendin…. Lau van vandaag wil op de bank liggen en geen mensen zien. Ik haat de Lau die dit bedacht heeft.

Heel herkenbaar.

Ook voor mij wel herkenbaar.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:36

Ik voelde een migraine aanval opkomen (denk ik). Gelukkig was ik vrij en ging ik naar huis. Ik hoopte al hard dat ik niet moest spugen oid. Moest ook nog tanken bleh. Tanken ging goed en was bijna in m’n dorpje.

Rijdt er iemand voor me die 55 rijdt waar je 80 mag. Een gewone auto… en inhalen kon niet. En in de bebouwde kom 30 rijden ipv 50.

Echt STERF.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:50

Konstantine schreef:
Kruisgespuis…

Wat een fantastisch woord _/-\o_

Eigenlijk wil ik gewoon op de bank met een boek, maar dat is ook zo banketstaaf tegenover mijn partner, vader en de mannen op het dak. Ik kan alleen zo weinig doen nu (behalve opruimen, koffiezetten en plees schoonmaken). Had bedacht dat ik in de tuin verder wilde, maar het regent nu.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:00

MarlindeRooz schreef:
Ik voelde een migraine aanval opkomen (denk ik). Gelukkig was ik vrij en ging ik naar huis. Ik hoopte al hard dat ik niet moest spugen oid. Moest ook nog tanken bleh. Tanken ging goed en was bijna in m’n dorpje.

Rijdt er iemand voor me die 55 rijdt waar je 80 mag. Een gewone auto… en inhalen kon niet. En in de bebouwde kom 30 rijden ipv 50.

Echt STERF.

:+ ik had dit ZO VAAK bij beekbergen langs het kerkhof. Echt zo blij dat ik daar niet meer rij. Frustrerend

JudithGigi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:09

Een aantal keer op mijn werk mailadres een mail gekregen van een partij die testmanagement software verkoopt. Hebben we al dus gewoon genegeerd onder het motto spam.

Nu heeft hij zelfs ons KCC gebeld om contact te krijgen om zijn oliebol te verkopen... Doe even normaal joh. Het is ook niet zo dat ik in de positie zit om dat soort keuzes te maken oid

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:18

Thuis komen met de herrie van vrachtwagen die AH komt bevoorraden. Daarvoor bellen (afspraak is motor uit met lossen en administratie doen etc). 5 min daarna volgende vrachtwagen, dit keer zo’n zware die ik tot binnen voel trillen. Los/laadplek is meer dan 100 meter van mijn huis.
Ik word er zo chagrijnig van. 15 jaar in rust en met plezier gewoond maar sinds de komst van de AH is dat echt over.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:20

Voor eerst sinds jaren van paard gevallen. Word een partij spierpijn morgen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:15

Themba sterkte met je lijf.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:23

Geïrriteerd door het jonge meiske dat in de bak aan het 'springen' was (cavaletti)
Alleen maar rechtsom, continu over de 'sprong' gaan, weinig aandacht voor de 2 ruiters die daar ook reden.
Ik neem het haar niet zo zeer kwalijk, maar dr moeder die erbij was had beter moeten weten.
De andere ruiter stopte uiteindelijk maar en ik ben daarna maar naar de buitenbak gegaan

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:55

Dat is vervelend. Je had er wat van kunnen zeggen?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:01

Bellatrix schreef:

Ze had zo'n lol en dat wilde ik dr ook niet afnemen door haar t idee te geven dat zij iets fout deed.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:02

Hond gaf een kopstoot. Ik krijg altijd direct hoofdpijn :+ sinds ik jaren terug een hersenschudding heb gehad heb ik zoveel sneller hoofdpijn. Vreselijk irritant.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:05

Zeiknat geregend van de tram naar huis, en toen ik thuis was was het droog :+

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:15

Enorm hoge dierenarts rekeningen. Al een half jaar veel problemen. Deze week ook nog koliek. Nu duimen voor een mooie tijd.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:16

fleurtjeuh schreef:
Bellatrix schreef:

Ze had zo'n lol en dat wilde ik dr ook niet afnemen door haar t idee te geven dat zij iets fout deed.

Tegen d'r moeder bedoelde ik. :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:57

M’n opleving van de dag gebruikt om de wc, wastafel en keuken te poetsen. :+

Oh en het doucheputje leeggehaald. :r

Had liever wat leukers gedaan. Maar ik kan weer op een schone troon zitten. *D

Een rondje wandelen leek me niet echt een super idee. Werd meer zwemmen. :=

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:21

Er is weer zo'n klote vlieg mee naar binnen gesneakt daarstraks. Heb gelukkig wel mijn vliegenmepper gevonden, die was achter de prullenbak gevallen

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:22

Ik heb koopdrang en snaaizin -O-

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:55

Natte voeten in de voortent van de vouwwagen...
Inmiddels gelukkig opgelost

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:31

Dat de klusjesmannen die zo vriendelijk mijn gordijnen hebben opgehangen mijn Sonos speaker/lamp de stekker ervan eruit hebben getrokken. Daardoor is hij offline, daardoor krijg ik hem niet meer toegevoegd. Ik heb de boekjes niet meer. Ik ga huilen! Stelletje poedersuiker Mongolen vraag gewoon of je een stekker eruit mag trekken. Echt fiets idioten nu mag ik weer gaan uitzoeken hoe ik dit gefixt krijg. Echt ik hoop dat ze jeuk krijgen en te korte armen hebben.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:34

Lau schreef:
Dat de klusjesmannen die zo vriendelijk mijn gordijnen hebben opgehangen mijn Sonos speaker/lamp de stekker ervan eruit hebben getrokken. Daardoor is hij offline, daardoor krijg ik hem niet meer toegevoegd. Ik heb de boekjes niet meer. Ik ga huilen! Stelletje poedersuiker Mongolen vraag gewoon of je een stekker eruit mag trekken. Echt fiets idioten nu mag ik weer gaan uitzoeken hoe ik dit gefixt krijg. Echt ik hoop dat ze jeuk krijgen en te korte armen hebben.

Boekjes staan altijd wel online! :(:)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:37

Lau schreef:

Stekker erin en playknop indrukken tot ie gaat knipperen? Dan gaat ie als het goed zoeken.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:41

Marocje schreef:
Lau schreef:

Stekker erin en playknop indrukken tot ie gaat knipperen? Dan gaat ie als het goed zoeken.

Nope want de fiets lamp gaat niet aan ik huil echt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:43

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:45

Dit zegt Chatgpt, werkt dit misschien?

Geen zorgen, dat is gelukkig meestal makkelijk op te lossen! Als je Sonos speaker/lamp (zoals de Symfonisk van IKEA/Sonos) even zonder stroom is geweest, dan kan hij in sommige gevallen de verbinding verliezen, maar je hoeft meestal niet alles opnieuw in te stellen.

Hier is hoe je hem opnieuw kunt koppelen:

Stap 1: Controleer of de speaker aanstaat Steek de stekker er weer in. Wacht even: de speaker moet opstarten. Je hoort eventueel een opstartgeluid (bij sommige modellen). Kijk of er een wit of groen lampje brandt op de speaker. Stap 2: Open de Sonos-app

Gebruik de Sonos S2-app (of S1 als je een ouder systeem hebt).

Open de app op je telefoon/tablet. Kijk of de speaker vanzelf weer verschijnt onder “Systeem”. Als je hem ziet, maar hij is "offline" of "niet verbonden": Tik op het waarschuwingsicoon of volg de instructies om opnieuw te verbinden met wifi. Als hij helemaal niet zichtbaar is: Ga naar:
Instellingen > Systeem > Product toevoegen
en volg de stappen om de speaker opnieuw toe te voegen. Stap 3: Wifi- of netwerkproblemen oplossen

Als je speaker via wifi werkt:

Controleer of je telefoon en speaker op hetzelfde wifi-netwerk zitten. Herstart eventueel je router én speaker. Als je ooit het wifi-wachtwoord hebt veranderd, moet je dit opnieuw instellen in de Sonos-app. Stap 4: Fabrieksinstellen (alleen als laatste redmiddel)

Als niks anders werkt:

Haal de stekker uit de speaker. Houd de play/pauze-knop (of knop met ∞ symbool, afhankelijk van model) ingedrukt. Steek de stekker weer in terwijl je de knop ingedrukt houdt. Wacht tot het lampje oranje/wit knippert — dan is hij gereset. Voeg de speaker opnieuw toe via de app.

Als je wil, kun je me ook vertellen welk model je precies hebt of een foto sturen, dan geef ik je stapspecifieke hulp.