purny schreef:Mensen die zeggen dat hun moederhart breekt. Zeg dan gewoon mijn hart breekt.

Als er iets met kinderen aan de hand is breekt ook wel het hart van niet moeders...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Percy schreef:Stom dat mijn hond vanmorgen een acute baarmoederontsteking had. En nu gelukkig meteen geopereerd, we waren er op tijd bij.
Anna, ik kan ook bijna niet stappen door mijn rug, mijn scootmobiel is wat dat betreft ideaal.
Rugklachten zijn moeilijk helaas.
verootjoo schreef:Mijn hart is sinds ik moeder ben wel op een andere manier gevoelig. Het doet veel meer pijn als er iets ergs gebeurt met kinderen dan toen ik nog geen kinderen had.
Ik denk dat dat bedoeld wordt.
DuoPenotti schreef:verootjoo schreef:Mijn hart is sinds ik moeder ben wel op een andere manier gevoelig. Het doet veel meer pijn als er iets ergs gebeurt met kinderen dan toen ik nog geen kinderen had.
Ik denk dat dat bedoeld wordt.
Maar je kunt helemaal niet weten hoe gevoelig iemand is.
Ken moeders zo gevoelig als een baksteen en ken geen moeders die erg begaan zijn.
Picopico schreef:Werklui die om 7:45 het kozijn van mijn slaapkamerraam gaan schuren
Shenavallie schreef:Percy schreef:Stom dat mijn hond vanmorgen een acute baarmoederontsteking had. En nu gelukkig meteen geopereerd, we waren er op tijd bij.
Dat is sneu... Heeft ze de operatie goed doorstaan?
Shenavallie schreef:Percy schreef:Stom dat mijn hond vanmorgen een acute baarmoederontsteking had. En nu gelukkig meteen geopereerd, we waren er op tijd bij.
Percy schreef:Shenavallie schreef:
Op zich wel maar eenmaal thuis bloedde ze druppelsgewijs en dat ging in een rap tempo dus linea recta terug naar de praktijk. Daar bleek dat ze een hechting niet goed hadden gedaan en een adertje waren vergeten dicht te schroeien. Over stom gesproken![]()
Dus weer onder narcose en toen wilde ze haar een nacht houden omdat ze twee keer op één dag narcose had gehad.
Om 7.30 uur ging de telefoon: of we haar alsjeblieft kwamen halen want ze blafte de hele boel bij elkaar![]()
Ze is blij om thuis te zijn maar ze ademt wel wat zwaar en ze wil nog niet echt drinken, is ook lastig met zo'n grote kap. Ik hoop dat het goed gaat komen.