Voor eerst in 1 week de zon weer eens gezien vandaag. Kan niet wachten tot eind maart zomertijd en hopelijk lente weer.
In 1 dag alles zeiknat hier, en dan moet de 19 mm dinsdag nog komen. Ik kan ook niet wachten tot het voorjaar pff.. dit worden lange maanden..
Hier was het vandaag echt fijn zonnig. Nog heerlijk gewandeld. Ben benieuwd of mijn Rhino deken het vol gaat houden 24/7 buiten in alle regen die voorspeld is of dat ik genoodzaakt ga zijn een tweede te halen om af te wisselen.
Sherivey schreef:Als ik geen paarden zou hebben, zou ik onder een steen kruipenIk zit nu onder die steen. Of eigenlijk een kleedje. Met kerstverlichting aan. Tot april!
Ghostattack schreef:Ik ben onderweg naar Schiphol voor een week Egypte. Goed getimed met de weersvoorspelling hier! Jaloers. Waar in Egypte ga je heen?
Ghostattack schreef:Ik ben onderweg naar Schiphol voor een week Egypte. Goed getimed met de weersvoorspelling hier! Dat heb je inderdaad goed uitgekiend.Geniet ervan
Vandaag is het gewoon weer voor een winterslaap. Begon vannacht al met onweer en nu hagel en regen en koud is het al bijna lente?
Ik ben er nu al weer helemaal klaar mee. Al lekker de hele ochtend buiten geweest in de natte sneeuw… en ik heb het koud!!!
Ik ben er ook wel weer klaar mee. Al lijkt het nu even droog te blijven. Er is wel al voor een hele week gevallen vannacht en vanochtend...
Selina schreef:Nu krijg je ook weer dat je raam beslagen is en het 10 min duurt eer je weer wat ziet Oja, feest
Ik heb wel echt liever sneeuw dan regen, veel gezelliger maar van mij mag het ook weer snel voorbij zijn allemaal.
Oh zojuist een dikke hagelbui Ik wil eigenlijk nog even hardlopen maar ik ben mij toch in de weerstandmodus nu
Ik liep net gewoon een rondje met pony in de zon. En nee ik deel die mening over sneeuw niet. Sneeuw betekend vaak ook ijs en gladdigheid. Liever regen boven nul en onder nul graag heel droog.
Selina schreef:Gewoon 1 dag sneeuw. In het weekend. Mooie foto’s maken. En dan weer door.Ja oke, met Kerst, even 1 of 2 dagen sneeuw, en daarna 10 graden