Dat mijn man EIN-DU-LUK de waterleiding en afvoer voor het andere deel van onze keuken heeft weten aan te leggen. Zijn ADHD hoofd maakte echt een mega berg van het 'project' en ik heb overwogen ook dit ding uit handen te nemen want blijkbaar kan ik klussen sinds een jaar maar ergens wil ik niet alles voor zn voeten wegnemen en alles uit handen pakken als het even niet lukt. Ik had idee dat het goed zou zijn voor zijn zelfvertrouwen als leerling klusser als het toch zou lukken. En vandaag was het dan zover. En hij was zowaar verbaast dat het hem veel gemakkelijker en snellet af ging dan al die maanden voorheen gedacht. Druk gemaakt om niks dus. Hij tevree en ik heb water en een afvoer in de andere kant van mn keuken dus nu moet de elektricien even stroom maken voor me en dan kan de vaatwasser weer de keuken in en gaan we opbouwen en mooi maken.
Van grote betekenis kunnen zijn bij een passing waar we helemaal vastliepen met de adviseurs en gemeente. Uiteindelijk had ik de oplossing voor mn client die erg dankbaar was. toch mn centen weer waard geweest vandaag En manlief heeft schoenen gescoord en we hebben op terrasje iets gegeten dus hoef niet te koken.
Mensen waar ik voor de dieren zorg, hebben een zwembad waar ik gebruik van mag maken. Heb dus vanavond heerlijk wat gedobberd en gezwommen ondertussen kletsend tegen de honden en papegaaien.