Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cambionn schreef:1 fietser onderweg naar werk die bij elk kruispunt zichzelf voorbij alle wachtende fietser naar voren drukt om vooraan te staan, om vervolgens langzaam te gaan fietsen. Heb hem echt 5 keer ingehaald ofzo. Als je niet zo snel fiets dat zo'n actie iedereen inhalen tijdens de oversteekt scheelt, ga dan gewoon lekker netjes in de rij staan zoals de rest...
En collega's die vertikken ondanks meerdere bordjes en mailtjes hun kleinere fietsen in het bovenrek te zetten waardoor er geen plek voor mijn grote fiets is (boven, waar alles bijna leeg is, komt mijn fiets vast te zitten en krast die over het plafond vast omdat die te hoog is ivm extra grote framemaat + hoog afgesteld want ik ben lang. De meeste fietsen hier zijn echter normaal formaat en passen prima boven).
imaudy schreef:Nouja, ik heb mijn fiets vaak genoeg boven gezet op plekken zonder plafond of waar het plafond hoger is. Het is een kleine moeite naar mijn idee. Daarbij is het gewoon een huisregel vanuit facilities dat kleine fietsen boven moeten omdat er anders niet genoeg ruimte is voor alle fietsen gezien onze stalling best klein is. En als iemand er echt moeite mee heeft is dat niet zo'n probleem als die hem beneden zet. Probleem is dat vrijwel niemand het doet terwijl veel het prima wel kunnen als ze zelf bijv. wat later zijn en het beneden vol is. Nu moet ik mijn fiets in het pad zetten tussen de stallingen waardoor fietsen er niet uit kunnen en de bovenrekken niet naar beneden kunnen daar, dus uiteindelijk meer andermans probleem dan de mijne. Maar ik erger me gewoon aan dat men niet gewoon ff die kleine moeite neemt wetende dat het een probleem is kwa ruimte en met een bordje om het rekje dat ze naar boven moeten. Die hangen er niks voor niks.Cambionn schreef:Een bovenrek is dermate onhandig dat ik ook mijn fiets onder zou zetten. Lastig voor jou.1 fietser onderweg naar werk die bij elk kruispunt zichzelf voorbij alle wachtende fietser naar voren drukt om vooraan te staan, om vervolgens langzaam te gaan fietsen. Heb hem echt 5 keer ingehaald ofzo. Als je niet zo snel fiets dat zo'n actie iedereen inhalen tijdens de oversteekt scheelt, ga dan gewoon lekker netjes in de rij staan zoals de rest...
En collega's die vertikken ondanks meerdere bordjes en mailtjes hun kleinere fietsen in het bovenrek te zetten waardoor er geen plek voor mijn grote fiets is (boven, waar alles bijna leeg is, komt mijn fiets vast te zitten en krast die over het plafond vast omdat die te hoog is ivm extra grote framemaat + hoog afgesteld want ik ben lang. De meeste fietsen hier zijn echter normaal formaat en passen prima boven).
Ineke2 schreef:Heb alles afgezegd, blijf maar overgeven