Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 00:37

Hele dag niet fit, wel op visite maar alles is even teveel. Ik was toe aan rust. En nu ben ik alleen thuis en kan ik maar geen rust vinden. Het is al bijna 12 uur :=

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 00:42

Teveel geld uitgegeven. Kerstcadeau voor mn geliefde gekocht, een kerstcadeau voor mezelf (nouja 2, een elektrische hoefgrinder en een goede hoefbok) en nieuwe lading egaline gehaald omdat mn vloer doorzakt blijkbaar. Grrrr

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 00:47

Kookaburra schreef:
Hele dag niet fit, wel op visite maar alles is even teveel. Ik was toe aan rust. En nu ben ik alleen thuis en kan ik maar geen rust vinden. Het is al bijna 12 uur :=

Het schijnt dat de nieuwe Andre Hazes documentaire werkt als slaapmedicatie :') misschien een idee om te proberen?

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 03:25

Niet kunnen slapen en veel moeten doen komende week waar ik tegenop zie en weer opzoek naar schoenen met een brede neus. Dacht goeie gevonden te hebben paar maanden terug maar mn teennagel blijft ingroeien door verkeerde druk op de nagel. En er zit veel even tegen op t moment :(

Tancreda4

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 04:51

Ook lid van de niet kunnen slapen en pieker club ....

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 05:04

Hou maar op schei maar uit, een lidmaatschap dat ik graag zou stopzetten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 05:04

Uiteraard kan ik niet slapen en heb zelfs een deel van mijn eten er weer uitgegooid. Denk dat het gekruide vlees niet zo lekker is gevallen.
Beroerd en de wekker gaat toevallig precies vandaag om 05;45 uur voor een heel vermoeiende dag waarbij ik op 3 verschillende locaties moet zijn, dus veel reizen tussendoor.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 07:14

Sterkte Ineke2!

Merk wel duidelijk wanneer ik weet dat ik moet werken dat ik veel vroeger wakker ben.
Vanmorgen was het feestje om 4.15u begonnen, dus net pas rond 6u mn bed uit.

Maar als ik weet dat ik 3 dagen weekend heb kan ik wel 'uitslapen'.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 07:25

Leuk concert gehad gisteravond, maar daardoor wel maar 4 uurtjes slaap %) kunnen we vandaag even skippen?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 09:22

Wakker worden van de pijn.

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-23 09:33

Sprinter gemist. Dus naar betaalde P+R. In Eindhoven de trein in, wordt die gecanceld omdat de remmen niet werken. Dus nu voor niks mijn auto op die betaalde P+R gezet, want had net zo goed gewoon een trein later kunnen pakken vanaf mijn oorspronkelijke station. Kom nu alsnog te laat. Love OV.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 09:36

Maandag.

1. Ik word wakker met een ontstoken / rood oog dat voelt alsof er zand in zit.
2. Ik met bril op naar de bakker, want kan geen lenzen in. Bril nat, super irritant.
3. Kom ik bij de bakker, is die dicht. :?
4. Moest ik een stukje rijden naar de andere bakker. Die was wel open. Maar stond op de terugweg wel in een rij voor het stoplicht. :roll:

Is het al vrijdag????

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 10:13

Verwarming doet het niet meer. :(

En helaas lijken wedstrijden steeds zwaarder te worden en voor meer pijn te zorgen. Als ze vandaag komen voor de cv moet ik nog heel wat aan de kant halen en ik kan wel janken als ik daaraan denk

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 10:14

Bizar maar dan ook echt bizar veel regen gevallen vannacht. Alles staat onder water ;(

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 10:43

1 fietser onderweg naar werk die bij elk kruispunt zichzelf voorbij alle wachtende fietser naar voren drukt om vooraan te staan, om vervolgens langzaam te gaan fietsen. Heb hem echt 5 keer ingehaald ofzo. Als je niet zo snel fiets dat zo'n actie iedereen inhalen tijdens de oversteekt scheelt, ga dan gewoon lekker netjes in de rij staan zoals de rest...

En collega's die vertikken ondanks meerdere bordjes en mailtjes hun kleinere fietsen in het bovenrek te zetten waardoor er geen plek voor mijn grote fiets is (boven, waar alles bijna leeg is, komt mijn fiets vast te zitten en krast die over het plafond vast omdat die te hoog is ivm extra grote framemaat + hoog afgesteld want ik ben lang. De meeste fietsen hier zijn echter normaal formaat en passen prima boven).

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 11:03

Cambionn schreef:
1 fietser onderweg naar werk die bij elk kruispunt zichzelf voorbij alle wachtende fietser naar voren drukt om vooraan te staan, om vervolgens langzaam te gaan fietsen. Heb hem echt 5 keer ingehaald ofzo. Als je niet zo snel fiets dat zo'n actie iedereen inhalen tijdens de oversteekt scheelt, ga dan gewoon lekker netjes in de rij staan zoals de rest...

En collega's die vertikken ondanks meerdere bordjes en mailtjes hun kleinere fietsen in het bovenrek te zetten waardoor er geen plek voor mijn grote fiets is (boven, waar alles bijna leeg is, komt mijn fiets vast te zitten en krast die over het plafond vast omdat die te hoog is ivm extra grote framemaat + hoog afgesteld want ik ben lang. De meeste fietsen hier zijn echter normaal formaat en passen prima boven).

Een bovenrek is dermate onhandig dat ik ook mijn fiets onder zou zetten. Lastig voor jou.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 11:16

Heb alles afgezegd, blijf maar overgeven -O-

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 11:31

imaudy schreef:
Cambionn schreef:

Een bovenrek is dermate onhandig dat ik ook mijn fiets onder zou zetten. Lastig voor jou.
Nouja, ik heb mijn fiets vaak genoeg boven gezet op plekken zonder plafond of waar het plafond hoger is. Het is een kleine moeite naar mijn idee. Daarbij is het gewoon een huisregel vanuit facilities dat kleine fietsen boven moeten omdat er anders niet genoeg ruimte is voor alle fietsen gezien onze stalling best klein is. En als iemand er echt moeite mee heeft is dat niet zo'n probleem als die hem beneden zet. Probleem is dat vrijwel niemand het doet terwijl veel het prima wel kunnen als ze zelf bijv. wat later zijn en het beneden vol is. Nu moet ik mijn fiets in het pad zetten tussen de stallingen waardoor fietsen er niet uit kunnen en de bovenrekken niet naar beneden kunnen daar, dus uiteindelijk meer andermans probleem dan de mijne. Maar ik erger me gewoon aan dat men niet gewoon ff die kleine moeite neemt wetende dat het een probleem is kwa ruimte en met een bordje om het rekje dat ze naar boven moeten. Die hangen er niks voor niks.

Ik heb verder hele lieve collega's hoor. Maar ik snap echt niet dat men niet gewoon z'n fiets ff boven zet als ze dat kunnen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 12:00

Ineke2 schreef:
Heb alles afgezegd, blijf maar overgeven -O-

:(:)

Bedrijf voor de cv is amper te bereiken. Heb al meerdere keren in de wacht gehangen maar duurt zo lang. Nu via WhatsApp, maar moet tussen nu en 4 uur wachten op medewerker. Vorig jaar ook al problemen gehad en pas na meer dan een uur iemand aan de telefoon gekregen en pas na paar weken monteur. Nu ga ik daar niet mee akkoord want verwarming doet helemaal niets en wordt weer koud.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 12:16

Straks met de hond naar de dierenarts en ben best wel bang dat het (een symptoom van) iets ernstigs is.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 13:12

Gister avond om 5 uur was deze nog leeg........

Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 13:32

hagelslag schreef:
Gister avond om 5 uur was deze nog leeg........

[ [url=m/FxOY7A.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als je rhododendron heb staan daarbij leeg gooien.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 13:40

Vroeg wakker door een brommend geluid. Mega irritant! En ik ben spullen naar zolder aan het sjouwen, paste een opbergbox niet over de vlizotrap dus die krijg ik niet naar boven... En wat een paasei op zolder! Wordt tijd om het op te ruimen

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 13:45

plakstro .... zo irritant. Vorige week een nieuwe lading (ongeveer 50 grote balen) gekomen, maar als ze allemaal zo zijn als de eerste baal kan ik mn lol op deze winter. :(

en ja, hier ook de hotmail ellende, ketoxplode, bol magazijn, ik win van alles, oosteuropese vrouwen en ja... de penisvergroting zit ook weer op de bingokaart +:)+

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 13:52

Ik wil mijn naam wijzigen bij wehkamp, bestel daar eigenlijk nooit maar nu een leuke jas gezien. Maar daar staat nog achternaam ex en daaronder achternaam bij geboorte. Maar als aanhef dus alleen achternaam ex. Maar dat kan dus niet zomaar veranderen vanwege fraude en moet je bellen. Maar ik heb geen zin in die wachttijd. En gewoon bestellen vind ik juist raar omdat ik dus al 4 jaar niet meer zo heet.