Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 21:49

Wat een prachtige trui <3.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-23 13:05

Heel mooi met die kleuren!

Hier een blije dochter. Echt prachtige cowboybooties van Zecchino d’oro binnen gekregen. Zijn echt als nieuw. Rest kleding is ook allemaal Vinted :))
Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 13:35

Ja heel gaaf!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-23 13:59

Ja vooral die Stella broek is echt favoriet hier. Julia heeft hem ook. Super mooi model. En door die gekleurde sterren kan hij echt met iedere kleur trui.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 15:24

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 16:34

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 18:02

Zo’n trui zou hier ook in de smaak vallen maar nog niet gevonden

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 18:50

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 20:06

Ik had geboden op een trui van 15 voor 10 euro. Stuurt ze; 14?
Wat denk je zelf.. dan niet, 12 had ik nog overwogen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 20:08

Ik vind dat best wel schappelijk :=

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 20:11

Ik ook. Bij mij is 15€ 15€ :')
En anders geef ik het weg aan kinderen van m’n zussen en dan kan ik er iig zelf nog naar kijken :D

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 20:13

Ja ik vind dat bieden soms echt heel jammer dat je dat niet uit kan zetten, of kan dat wel?
Had laatst een rokje, nieuw zonder prijskaartje, voor €3,50 er op staan, ze stuurde een foto van een topje met is dit dezelfde stof. Was inderdaad dezelfde serie, nog wat extra foto’s gestuurd, aangeboden om nog op te meten, biedt ze €2,50.
Dan denk ik al laat maar.. maar €3 terug geboden en verkocht.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 20:21

Ik bied vaak om te zien of de persoon nog actief is. Als ze niet reageren dan koop ik niet. Accepteren ze het bod, prima, maar als ze het afwijzen dan koop ik het vaak alsnog. Maar dan weet ik in ieder geval of degene het nog wil verkopen en nog actief is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 20:25

8nnemiek schreef:
Ik bied vaak om te zien of de persoon nog actief is. Als ze niet reageren dan koop ik niet. Accepteren ze het bod, prima, maar als ze het afwijzen dan koop ik het vaak alsnog. Maar dan weet ik in ieder geval of degene het nog wil verkopen en nog actief is.

Oooh dat vind ik slim!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 20:33

8nnemiek schreef:

Dat doe ik inderdaad ook zo! Al wil ik het niet altijd voor de vraagprijs kopen. Soms zijn de prijzen echt te gek.

Moet eerlijk toegeven dat mijn biedingen vaak geaccepteerd worden of dat we er mooi tussenin kunnen gaan zitten.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 06:45

Ik bied ook wel eens op dingen waar ik het, als het bod niet geaccepteerd wordt, alsnog koop voor de prijs waarvoor het erop staat. Wie niet waagt, wie niet wint toch :) Dan is het een overweging hoe graag ik het wil. Nu probeer ik altijd wel reeel te bieden, want extreem laag bieden vind ik asociaal. Maar zelfs dat is mensen goed recht.

Ik heb een trui onderweg van Levi’s. Hij was in de winkel steeds uitverkocht, maar ik kwam eentje tegen op Vinted <3

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 18:26

Ik heb toch maar eea op vinted gezet. Alles wat ik komende week nog kan verzenden is prima.
Kan ik na de vakantie op jacht naar nieuwe kleding

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 21:38

Urbanus schreef:
Ik vind dat best wel schappelijk :=

Ik had er iets op staan voor 35 euro, kreeg ik een pb met een bod van 10 euro. Ik hier netjes op gereageerd dat ik daar niet mee akkoord ga, kreeg ik toen de vraag ' ja, waarom niet?'

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 21:46

Ik had er vanmiddag dingen opgezet, krijg verzoek voor een bundel. Nou prima, ik pakketgrootte geselecteerd. Gaat ze vragen wat mijn laagste prijs is. Nou, daar reageer ik niet op als het er pas een uur op staat. Intussen heeft ze nog 3x een vraagteken gestuurd en in die tijd waren de items van haar bundel weggekocht door anderen voor de vraagprijs :')

Moet je maar gelijk kopen en niet zo miepen :+

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 22:16

Je kan ook gewoon communiceren dat de prijs die erop staat je laagste prijs is..... :+

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 22:34

Ik snap dat wel hoor, het ‘moeilijk’ doen over lage prijzen vind ik ook zo banketstaaf. Koop het of doe een bod, maar dat soort vragen antwoord ik ook niet op.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 22:36

Cioccolato schreef:
Je kan ook gewoon communiceren dat de prijs die erop staat je laagste prijs is..... :+

Meh, dan lok je weer een discussie uit. Ik wil geen discussie. Koop het of niet.
Of doe idd een bod, maar gemekker over wat mijn laagste prijs is ga ik niet zo goed op :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 22:46

Als het item al een paar maand te koop staat, a la, lekker een bod doen of vragen naar de laagste prijs. Maar niet als het item er net twee tellen op staat, imo.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-23 04:56

Ik heb van de week wel een paar keer een bod gedaan er ook uitgelegd waarom. Het item stond namelijk nieuw (geen kleding maar een kindertent toebehoren zeg maar) voor minder op bol.
Nu wil ik best iets tweedehands kopen, zeker iets waar 9 vd 10 keer waarschijnlijk toch amper gebruikt is,maar dan wel voor minder dan dat het op dat moment nieuw te koop staat.

1 vond dat ik het dan maar nieuw moest kopen, wat natuurlijk prima is en ik uiteindelijk dan ook maar gedaan heb... En de ander ging eerst niet akkoord, maar na mijn uitleg een paar dagen later wel, maar toen had ik het al bij een ander gekocht.

Ik merk overigens wel dat andere dingen dan kleding vaak goedkoper zijn op marktplaats. Alleen daar zijn mensen soms wat moeilijker met opsturen.

Van de week een super schattig skipakje van Ralph Lauren ontvangen, was 10 euro en ziet er echt nog goed uit.
Mooi voor de winter als de kleine man mee moet om de dieren te voeren en zo.

En toevallig gisteren ook nog geld geboden op wat boxpakjes die ik helemaal niet nodig had, maar die wel leuk waren :D (net zoals eigenlijk 80% van war ik op vinted koop). In eerste instantie weigerde ze mijn bod omdat de prijs al redelijk was.

Toen heb ik ook heel eerlijk terug gestuurd dat dat ook zeker het geval was, alleen dat er voor mij verzendkosten en kopersbescherming bij komt, en dat voor iets wat ik niet nodig had... Dus dat mijn bod gebaseerd was op wat ik voor mezelf kon verantwoorden :Y)
(als in, voor dit bod kan ik het echt niet laten liggen ook al heb ik het totaal niet nodig).
Daar moest ze erg om lachen en het was heel herkenbaar dus ik kreeg ze uiteindelijk nog voor mijn bod.

Dus mocht je ooit een vrij laag bod ontvangen , het is niet altijd banketstaaf bedoelt :')
Ik vind rondkijken op vinted gewoon leuk en verslavend zo in mijn verlof.... En dan zie ik weer iets leuks (ik probeer ook bijna altijd alleen maar bundels te kopen), en dan doe ik een bod waarbij ik nog rekening houdt met de kosten die er bij komen en wat ik er dan max. Aan uit wil geven.

En als iets echt al heel laag geprijsd is, dan koop ik het wel direct.

Gisteren iemand die mij bod afwees, maar me vervolgens wel bleef stalken of ik het nog wilde hebben met vraagtekens en al.... Toen maar gezegd dat ik het niet voor de prijs hoef die ze vraagt een haar succes gewenst met de verkoop.

Gisteren ook naar rosada outlet geweest, maar ik blijf dan toch met vinted in mijn hoofd.... Zijn toch een stuk vriendelijker prijzen :D

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-23 08:02

Als je t hier uit kan leggen, kan t in een bericht op vinted ook _O-
Vind sws dat er aso volk op zit van meerdere kanten (bieden onder de biedoptie, discussies etc zal trouwens overal zijn), maar probeer iig zelf altijd netjes te communiceren. Dat is namelijk niet zoveel moeite.

En k bied ook wel eens laag. 7 van de 10 keer lukt dat en dat is top. Meestal dmv communicatie ( :+ ) komt de koop alsnog rond in andere gevallen.
En als er 1 sneller is door te kopen ipv vragen is dat ook prima. De kick van vinted.