Fly_high schreef:Jullie werken veel te hard allemaal
Nou dat wil ik nou ook weer niet zeggen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:Ik weiger te geloven dat er mensen bestaan die vrijwillig naar Bohemian Rhapsody willen luisteren
DuoPenotti schreef:Waarom gaan mensen kijken naar de Rembrandt?
Luisteren ze naar Bach?
Ook wel over de datum
Natuurlijk moet je er liefhebber van zijn.
Maar de Bohemian rhapsody is ook wel een vorm van muziek kunst.
Daarom raakt het ook niet uit.
verootjoo schreef:Zulke werken zijn er niet veel. Veel popmuziek is vluchtig en raakt idd uit.
Dit werk niet, anders werd het ook niet jaar na jaar zoveel gestemd.
Het is een bijzonder werk, geen 13 in dozijn.
Telpeva schreef:Ik luister nog niet eens vrijwillig naar de top 2000![]()
Veel nummers vind ik eerlijk gezegd ook gewoon over de datum, voor mij in de categorie 'leuk om af en toe nog eens te horen!' maar om ze nou zo hoog te blijven scoren jaar na jaar... Waarom? Gaat het dan over muziek, of gaat het dan over vastklampen aan gevoelens van nostalgie en herinneringen van 50 jaar geleden.
Fly_high schreef:Ik weiger te geloven dat jullie allemaal bestaan dan, is zeker complot van de lizard people joh![]()
verootjoo schreef:Zulke werken zijn er niet veel. Veel popmuziek is vluchtig en raakt idd uit.
Dit werk niet, anders werd het ook niet jaar na jaar zoveel gestemd.
Het is een bijzonder werk, geen 13 in dozijn.
Ja zulke werken zijn er niet veel, het is heel uitzonderlijk irritant![]()
Er zijn heel veel tijdloze nummers ook uit de jaren 70 en eerder, kloptmaar denk niet dat de kwaliteit hier nou zo doorslaggevend is. Meer het feit dat iedereen Bohemian Rhapsody wel kent in tegenstelling tot wat meer niche muziek en dat men ook al jaren telkens te horen krijgt dat het hét beste nummer ooit is, punt.
Maar goed die top 10 is sowieso een raadsel voor mij, fiets Coldplay zit er ook in