Edit: conclusie is dat het niet kan, wat ik al dacht maar wel vervelend dat dat een uur heeft gekost terwijl ik ook gewoon Too Hot To Handle had kunnen kijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wyoming schreef:Ze had het bij de huisarts afgeleverd maar was nu echt onderweg. Dat mag ik hopen want de huisarts is ondertussen gesloten.
Bloemetje75 schreef:Mijn auto moet nieuwe injectoren…. Garagist wil eerst even met mijn man over de kosten praten….. (auto techniek staat niet op mijn “wil ik begrijpen” lijst en de garagist weet dat ik het niet wil snappen)…. Zucht, ik weet weer waarom ik extra uren werk deze maand.
prompter schreef:Bloemetje75 schreef:Mijn auto moet nieuwe injectoren…. Garagist wil eerst even met mijn man over de kosten praten….. (auto techniek staat niet op mijn “wil ik begrijpen” lijst en de garagist weet dat ik het niet wil snappen)…. Zucht, ik weet weer waarom ik extra uren werk deze maand.
Dure grap, heb ik ook gehad met mijn vorige auto
mystery1980 schreef:Waarom zijn alle truien te kort? Blijkbaar is het iets met mode. Maar in de winter loop ik niet graag met blote buik, veel te koud en zeker met de energie tarieven nu. Onbegrijpelijk soms die mode!!!
Bloemetje75 schreef:Mijn auto moet nieuwe injectoren…. Garagist wil eerst even met mijn man over de kosten praten….. (auto techniek staat niet op mijn “wil ik begrijpen” lijst en de garagist weet dat ik het niet wil snappen)…. Zucht, ik weet weer waarom ik extra uren werk deze maand.
hagelslag schreef:@bloemetje
Kunnen ze niet aan gebruikte injectoren komen?
Van een schadeauto ofzo