Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Karlijn schreef:Er kwam hier net een hulpverleningsvoertuig met sirenes en zwaailicht voorbij dat ik niet herkende. Het was een stationwagen met de gele kleur van een ambulance maar dan blauw geblokt. Het leek nog het meest op een Britse politiewagen, maar die zal hier niet in zijn eentje met gillende sirenes rondrijden denk ik![]()
Iemand enig idee?
truus1957 schreef:Vroeg me af: ik heb voor mijn hondje een tracker van Tractive. Heel fijn ding dat het het gros van de tijd prima doet. Valt me wel op dat hij soms geen gps verbinding kan maken op plekken wat het gisteren en vorige week vlekkeloos ging. Kan dat te maken hebben met de positie van Nederland tov de satelliet(en) op dat moment? Resetten helpt niet en als we naar huis rijden ( 7 km verderop ) pakt hij het signaal wel weer.
Jet schreef:_Karlijn schreef:Er kwam hier net een hulpverleningsvoertuig met sirenes en zwaailicht voorbij dat ik niet herkende. Het was een stationwagen met de gele kleur van een ambulance maar dan blauw geblokt. Het leek nog het meest op een Britse politiewagen, maar die zal hier niet in zijn eentje met gillende sirenes rondrijden denk ik![]()
Iemand enig idee?
Deze?: https://www.autoblog.nl/nieuws/nederlan ... suv-123639 . Die waar NoTwixLeft het over heeft.
poes schreef:Break out was toch die met die jongeren uit oost Europa die betaald werden voor die foto’s en artikels?
marley93 schreef:Wat voor spin is dit? Beetje onduidelijke foto, maar hij was licht/roodbruin en had geen patroon op z'n achterlijf. Ik vind hem ook te compact voor een huisspin?
[ [url=m/N5jJpj.jpg]Afbeelding[/url] ]
(De kat was nutteloos in deze situatie trouwens, nul kachtinstinct in dat beest)
oomens schreef:Een van de celspinnen (Dysdera spec.). Roodwitte celspin of Boscelspin, op de foto niet van elkaar te onderscheiden.
marley93 schreef:Wat voor spin is dit? Beetje onduidelijke foto, maar hij was licht/roodbruin en had geen patroon op z'n achterlijf. Ik vind hem ook te compact voor een huisspin?
(De kat was nutteloos in deze situatie trouwens, nul jachtinstinct in dat beest)
Roodvos schreef:marley93 schreef:Wat voor spin is dit? Beetje onduidelijke foto, maar hij was licht/roodbruin en had geen patroon op z'n achterlijf. Ik vind hem ook te compact voor een huisspin?
(De kat was nutteloos in deze situatie trouwens, nul jachtinstinct in dat beest)
Wat een waardeloze kat![]()
Mijn rooie had spinnie al lang lekker opgepeuzeld.
Suzanne F. schreef:Urbanus schreef:Dit is een vraag voor andere ouders wiens kind om kwart over 8 school begint.
Douchen jullie voor of na de drop off?
Ik na, maar ergens voelt dat vreemd.
Nou, helemaal niet ‘s ochtends? Ik douche liever ‘s avonds.
Jet schreef:_Karlijn schreef:Er kwam hier net een hulpverleningsvoertuig met sirenes en zwaailicht voorbij dat ik niet herkende. Het was een stationwagen met de gele kleur van een ambulance maar dan blauw geblokt. Het leek nog het meest op een Britse politiewagen, maar die zal hier niet in zijn eentje met gillende sirenes rondrijden denk ik![]()
Iemand enig idee?
Deze?: https://www.autoblog.nl/nieuws/nederlan ... suv-123639 . Die waar NoTwixLeft het over heeft.