Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tengeltje11 schreef:Volgens mij gaat dit automatisch naar het dichtstbijzijnde pakjespunt, als je dit wil veranderen moet je dit doen voor je weer iets koopt, dan kan je klikken op de verzendoptie en een ander kiezen. Als het pakket aankomt, krijg je een bericht met adres waar het aangekomen is en volgens mij zie je het pakjespunt ook bij de opties in je profiel.
Maris schreef:tengeltje11 schreef:Volgens mij gaat dit automatisch naar het dichtstbijzijnde pakjespunt, als je dit wil veranderen moet je dit doen voor je weer iets koopt, dan kan je klikken op de verzendoptie en een ander kiezen. Als het pakket aankomt, krijg je een bericht met adres waar het aangekomen is en volgens mij zie je het pakjespunt ook bij de opties in je profiel.
Het pakje heb ik inmiddels opgehaald bij het pakjespunt hier dicht in de buurt. Het was dus het goede punt. Moet ik dan ergens nog wat veranderen bij mijn instellingen ( en waar dan ? ), of gaan alle pakjes van alle verzenders daar dan automatisch heen ?
tengeltje11 schreef:Maar zelfs bij ‘nieuw zonder kaartje’ heb je geen garantie, al meermaals iets in die categorie gekocht die echt overduidelijk wel gedragen was, en dan een reactie krijgen a la ‘ ja, maar wat had je gedacht dan voor die prijs?’ Sorry, slaat nergens op, al zat echt nieuwe dingen voor een prikje gekocht die duidelijk ook nieuw waren, zet het dan als ‘heel goed’ en iedereen tevreden. Zoiets snap ik nooit goed…
pmarena schreef:Hier gaat het meeste gelukkig ook prima, en het is super fijn dat Vinted er is
Alleen tja sommige dingen zouden wat beter kunnen.
En goede, eerlijke omschrijvingen door verkopers (en anders zèlf op de blaren zitten) zijn er daar 1 van.
Hier vorige week nog een heel aantal pakjes weggebracht, en gisteren nog een bundel voor 100 euro verkocht, dat gaat lekker!
Helaas daarnaast ook nog een Homerr pakje....ben benieuwd hoe lang dat gaat duren....