Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Zebrastreep schreef:Dat het te vroeg is om een les te volgen en ik zoveel moeite heb om om 8 uur op te staan. Wordt leuk straks als ik weer dagdiensten heb op stage
Om negen uur les is vroeg? Dat is toch een normale tijd?
Zebrastreep schreef:Oh nog even een ergernis haha.
We moesten een foto uploaden bij sport en upload iemand ik luister niet naar de overheid ( geen idee wat dat met sport te maken hebben) maar had de meeste likes dus moest even toegelicht worden door die persoon.
'Doe zelf je onderzoek' was het antwoord.
Juist bedankt
Kairos schreef:Zebrastreep schreef:Oh nog even een ergernis haha.
We moesten een foto uploaden bij sport en upload iemand ik luister niet naar de overheid ( geen idee wat dat met sport te maken hebben) maar had de meeste likes dus moest even toegelicht worden door die persoon.
'Doe zelf je onderzoek' was het antwoord.
Juist bedankt
Krijgen jullie geen cijfers voor professionaliteit?Ik had diegene minpunten gegeven
Zebrastreep schreef:Kairos schreef:
Krijgen jullie geen cijfers voor professionaliteit?Ik had diegene minpunten gegeven
Was dat maar zo , op stage vaak wel maar daar laten die mensen dit gedrag nooit zo zien. Dit doen ze vaak alleen op school. Wat mij betreft mag daar wel wat strenger naar gekeken worden. Bij sommigen denk ik echt van en jij wil zorgmedewerker worden?.... Maar eigenlijk zijn ze nog niet in staat om op een gezonde manier voor zichzelf te zorgen. En dan heb ik het nog niet gehad over het gebruik van bepaalde middelen.
Ik ben maar braaf wat dat betreft. Maar heeft wel zijn voordelen.
Kairos schreef:Kairos schreef:
Was dat maar zo , op stage vaak wel maar daar laten die mensen dit gedrag nooit zo zien. Dit doen ze vaak alleen op school. Wat mij betreft mag daar wel wat strenger naar gekeken worden. Bij sommigen denk ik echt van en jij wil zorgmedewerker worden?.... Maar eigenlijk zijn ze nog niet in staat om op een gezonde manier voor zichzelf te zorgen. En dan heb ik het nog niet gehad over het gebruik van bepaalde middelen.
Ik ben maar braaf wat dat betreft. Maar heeft wel zijn voordelen.
Kairos schreef:Helaas is dit dus echt overal zo. Vriendin studeert ook vpk in een andere regio en die heeft ook mensen in de klas dat je denkt van, wat doe je hier?