Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 10:04

Dat het te vroeg is om een les te volgen en ik zoveel moeite heb om om 8 uur op te staan. Wordt leuk straks als ik weer dagdiensten heb op stage

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 10:05

Dat ik al 4 uur wakker ben, super veel had kunnen doen en precies niks heb gedaan :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 10:07

Zebrastreep schreef:
Dat het te vroeg is om een les te volgen en ik zoveel moeite heb om om 8 uur op te staan. Wordt leuk straks als ik weer dagdiensten heb op stage

Om negen uur les is vroeg? Dat is toch een normale tijd?

Merexa

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 10:15

Dat buiten ergens een soort alarm af gaat sinds ongeveer 10 minuten en het super irriterend is. :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 10:21

_San87_ schreef:
Zebrastreep schreef:

Ik begin al een jaar rond 11 uur met les dus ik moet even switchen :') Fysieke les op school begint ook pas na de middag. Ik heb nogal een onregelmatig rooster.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 10:25

Ik erger me aan mijn haar en ik erger me dat de kappers niet open mogen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 10:30

Ik erger me aan de combinatie misselijkheid en honger. (Maar niet misselijk van de honger trouwens). Zo hinderlijk om dan te bedenken waar je zin in hebt. :+

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 10:50

MarlindeRooz schreef:
Ik erger me aan de combinatie misselijkheid en honger. (Maar niet misselijk van de honger trouwens). Zo hinderlijk om dan te bedenken waar je zin in hebt. :+

Appelmoes!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 11:09

Beschuit met wat licht beleg erop?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 11:12

Heb gewoon brood gegeten, als ik eenmaal eet vind ik het wel lekker haha :))

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 11:13

Ahhhh fijn dat dat gelukt is. Wel echt een super nare combinatie, honger en misselijkheid. :(:)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 11:40

Aan een appje van mijn dochter met 3 taalfouten erin.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 11:47

Rugpijn.. en geen grote kans op versoepelingen vanaf 2 maart dus nog STEEDS geen massages |( |( |(

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 11:49

Lestrange01 schreef:
Rugpijn.. en geen grote kans op versoepelingen vanaf 2 maart dus nog STEEDS geen massages |( |( |(

Als het medisch is, is het wel toegestaan toch? :=

Of iemand zoeken die aan huis komt en zelf zo'n massagetafel heeft.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 11:54

Dropshippers die mensen belazeren met zooi uit China

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 12:07

Mijn moeder heeft de bank ingespoten met een soort beschermingsmiddel zodat de stof wat langer goed blijft. Maar dat spul stinkt en maar geen raam open zetten. Ik was net even 5 minuten beneden en heb de voordeur maar open gegooid. Het is handiger om dat te gaan doen voordat iedereen op bed ligt... Ik kan zo slecht tegen dat soort geurtjes krijg er altijd hoofdpijn van.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 12:20

Oh nog even een ergernis haha.

We moesten een foto uploaden bij sport en upload iemand ik luister niet naar de overheid ( geen idee wat dat met sport te maken hebben) maar had de meeste likes dus moest even toegelicht worden door die persoon.

'Doe zelf je onderzoek' was het antwoord.

Juist bedankt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 12:37

Zebrastreep schreef:
_San87_ schreef:

Ik begin al een jaar rond 11 uur met les dus ik moet even switchen :') Fysieke les op school begint ook pas na de middag. Ik heb nogal een onregelmatig rooster.

Aaah ja, dat snap ik :D.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 12:47

Zebrastreep schreef:

We moesten een foto uploaden bij sport en upload iemand ik luister niet naar de overheid ( geen idee wat dat met sport te maken hebben) maar had de meeste likes dus moest even toegelicht worden door die persoon.

Juist bedankt

Krijgen jullie geen cijfers voor professionaliteit? :') Ik had diegene minpunten gegeven :Y)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:14

Kairos schreef:
Zebrastreep schreef:

Juist bedankt

Krijgen jullie geen cijfers voor professionaliteit? :') Ik had diegene minpunten gegeven :Y)

Was dat maar zo , op stage vaak wel maar daar laten die mensen dit gedrag nooit zo zien. Dit doen ze vaak alleen op school. Wat mij betreft mag daar wel wat strenger naar gekeken worden :'). Bij sommigen denk ik echt van en jij wil zorgmedewerker worden?.... Maar eigenlijk zijn ze nog niet in staat om op een gezonde manier voor zichzelf te zorgen. En dan heb ik het nog niet gehad over het gebruik van bepaalde middelen.

Ik ben maar braaf wat dat betreft. Maar heeft wel zijn voordelen.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:17

Onze nieuwe single released vandaag en ik kon de videoclip premiere niet eens fatsoenlijk volgen omdat de bouwvakkers aan onze balkonkant keihard muziek hadden aan staan

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:18

Zebrastreep schreef:
Kairos schreef:

Was dat maar zo , op stage vaak wel maar daar laten die mensen dit gedrag nooit zo zien. Dit doen ze vaak alleen op school. Wat mij betreft mag daar wel wat strenger naar gekeken worden :'). Bij sommigen denk ik echt van en jij wil zorgmedewerker worden?.... Maar eigenlijk zijn ze nog niet in staat om op een gezonde manier voor zichzelf te zorgen. En dan heb ik het nog niet gehad over het gebruik van bepaalde middelen.

Dat zou eigenlijk gewoon in het hele onderwijs verweven moeten zitten vind ik zelf..
Dat soort mensen zijn het zeker gaan doen om de baangarantie :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:21

Kairos schreef:
Kairos schreef:

Dat zou eigenlijk gewoon in het hele onderwijs verweven moeten zitten vind ik zelf..
Dat soort mensen zijn het zeker gaan doen om de baangarantie :=[/quote]

Ja hoor , de instelling van sommigen is echt om te huilen ( nu in Corona tijd kan studeren ook wel pittig en niet motiverend zijn ). Ik zeg altijd maar je hebt mensen die werken in de zorg en dat doen met hun hart en mensen die werken in de zorg zonder hart.

Ik ben ook echt een medewerker die het met haar hart doet en het niet eens voor het geld doe. Natuurlijk is baangarantie echt heel prettig maar ik vindt het veel belangrijker dat ik mij goed voel en sta voor wat ik doe.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:23

Helaas is dit dus echt overal zo. Vriendin studeert ook vpk in een andere regio en die heeft ook mensen in de klas dat je denkt van, wat doe je hier?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:25

Kairos schreef:
Helaas is dit dus echt overal zo. Vriendin studeert ook vpk in een andere regio en die heeft ook mensen in de klas dat je denkt van, wat doe je hier?

Bij mij in de klas zijn denk ik al wel 15 a 20 mensen gestopt. En dan komen er weer 10 bij. Van mijn originele klas is bijna niemand over. Ene kant wel jammer maar mensen kunnen zich ( ook voor corona ) moeilijk motiveren. Terwijl met een beetje motivatie het een leuke opleiding is die wel vrij gemakkelijk te behalen is als je wat inzet toont. De 3 jaar zijn omgevlogen voor mijn idee.