Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Suzanne F. schreef:Leuk stoeltje! Dit soort meubels had mijn oma staan. Toen het huis leeg moest wilde de kringloop het niet eens hebben. Is allemaal naar de vuilstort gegaan. Zonde eigenlijk.
germie schreef:Ik heb een heel oud (40 jaar) boekje gevonden over buitenrijden met je paard. En daarin staat dat als je gaat zwemmen met je paard dat je als ruiter ook moet kunnen zwemmen, haha. Geweldig. Ook staan er fatsoensnormen in als pas een bak betreden als je toestemming gevraagd EN gekregen hebt.
Totaal niet nuttig dat boekje, maar oh zo grappig.
Benfan schreef:germie schreef:Ik heb een heel oud (40 jaar) boekje gevonden over buitenrijden met je paard. En daarin staat dat als je gaat zwemmen met je paard dat je als ruiter ook moet kunnen zwemmen, haha. Geweldig. Ook staan er fatsoensnormen in als pas een bak betreden als je toestemming gevraagd EN gekregen hebt.
Totaal niet nuttig dat boekje, maar oh zo grappig.
Zo heb ik een oud boek over het houden van vogels, speciaal over voer en bouw van je voliere. Gaat best diep op het onderwerp in. Nu is er heel vele verandert in de kennis... zoals het bouwen van je Asbest muurtjes... Ik moest zo hard lachen in de winkel dat hij wel mee moest!