Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jodym schreef:He gaan mensen gewoon de tuin in als je huis te koop staat.. aso
Ons huis is ook onlangs verkocht. Gelukkig geen rare mensen voor de deur (wil ook niet met een drive-in-woning)
germie schreef:Jodym schreef:He gaan mensen gewoon de tuin in als je huis te koop staat.. aso
Ons huis is ook onlangs verkocht. Gelukkig geen rare mensen voor de deur (wil ook niet met een drive-in-woning)
Bij mij ging het nog erger, de makelaar had 10 jaar nadat ik de woning gekocht had ineens MIJN woning weer als 'te koop' aangeboden op Funda. Waarom geen idee. Dus ik had ineens allemaal mensen die voor de deur langs reden, maar ik wist het zelf niet. Totdat buren vroegen of ik ging verhuizen.
Daarna de makelaar ingelicht dat ik hier niet van gediend was en het was toen ja, maar wij kunnen de advertentie niet van Funda halen, blabla. Eh, je hebt hem er ook op gezet. Na wat boos worden is de advertentie wel verwijderd gelukkig.
MerelV schreef:Ik ben vandaag aan het werk op kantoor. De rest van de week werk ik thuis, maar vandaag afspraken staan. Ik werk overigens bij een gemeente in het Sociaal Domein, dus sowieso lekker afwisselend.
Vanmiddag nog 2 paarden rijden en dan lekker avondje bankhangen.
Donna89 schreef:Precies dit
We proberen als beheer te voorkomen dat mensen geen pakket krijgen, en dat we op het laatst nog achter mensen aan moeten vangen
Garantie hebben we nooit maar als iemand niet of nauwelijks reageert dan worden wij daar wel een beetje zenuwachtig van
Voor een lootje is het wel leuk als er wat te lezen is en juist dit topic worden zoveel cadeautips en wensen in gegeven, waar je misschien zelf ook nog niet aan hebt gedacht..
Ik ga niet zeggen dat je een minimaal aantal berichten per week moet plaatsen, maar probeer iig leuk mee te doen
Lolacabana schreef:He gaan mensen gewoon de tuin in als je huis te koop staat.. aso
Oh haha, dat is wel heel raar.
Iets in dit motief mag trouwens ook wel voor op mijn nieuwe slaapkamer:
[ [url=m/rnJFFq.jpg]Afbeelding[/url] ]