Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MerelV

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 13:45

Ik ben vandaag aan het werk op kantoor. De rest van de week werk ik thuis, maar vandaag afspraken staan. Ik werk overigens bij een gemeente in het Sociaal Domein, dus sowieso lekker afwisselend.
Vanmiddag nog 2 paarden rijden en dan lekker avondje bankhangen.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 13:55

Hier nu 5 dagen in de week thuis achter de computer voor stage. Gezellig met de kat op schoot. Verder in het weekend zowel werk (postbode) als vrijwilligerswerk (asiel) dus alle dagen wat te doen ondanks alle corona maatregelen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 13:56

Voor mij nog een top! :D

Katoenen wasbare mondkapjes. Model a la Hema. Met unicorns, katten,bloemen of sterren.
Siamese katten/ Oosterse katten is helemaal een top!
Of glitter *D

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 14:18

Ik heb mijn uitlaathond mee genomen voor een ronde en mishandeld voor de camera xD Dolly vind het allemaal prima en blijft altijd op alles en overal zitten of liggen.
En de herfstkleuren zijn zo mooi.
Lekker met mijn telefoon prutsen.

Afbeelding

En erna een afscheidsdrankje gedaan in een lokale horecaonderneming.

En iets gehaald voor mijn lootje alvast

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 15:06

Ik ben naar de Ikea geweest om matrassen te proberen (en toen daar perongeluk 3,5 uur rond gelopen om te bedenken hoe ik mijn huis ga inrichten). Wel gezellig geluncht met mijn zoon.

Afbeelding
Afbeelding

Toen ik thuis kwam trof ik twee vreemde personen aan in mijn tuin. Blijkbaar is het zo dat als je huis te koop staat dat dat een vrijbrief is om rond te kijken.

Nu wachten tot Daniël wakker is en dan gaan we even langs de speelgoed winkel voor klei of kinetisch zand.

Oh en dit model mondkapjes vind ik fijn:
Afbeelding

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 15:11

He gaan mensen gewoon de tuin in als je huis te koop staat.. aso

Ons huis is ook onlangs verkocht. Gelukkig geen rare mensen voor de deur (wil ook niet met een drive-in-woning) :+

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 15:11

Ik stond vandaag ovb op werk. Dus de eerste uren thuis wat gepoetst en gewacht op een belletje. Na 11 nog steeds geen belletje toen toch maar een uurtje gaan sporten. Nu staat er een lekkere appel cake in de oven :9

En dalijk om 5 uur uurtje simulatie auto rij les !

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 15:16

Oeh nu krijg ik ook zin om een cake te bakken.

Ik zag ook keukengerei voorbij komen, dat is hier niet nodig want ik woon nog thuis of het moet alvast voor de toekomstige uitzet zijn

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 15:16

Jodym schreef:

Ons huis is ook onlangs verkocht. Gelukkig geen rare mensen voor de deur (wil ook niet met een drive-in-woning) :+

Bij mij ging het nog erger, de makelaar had 10 jaar nadat ik de woning gekocht had ineens MIJN woning weer als 'te koop' aangeboden op Funda. Waarom geen idee. Dus ik had ineens allemaal mensen die voor de deur langs reden, maar ik wist het zelf niet. Totdat buren vroegen of ik ging verhuizen.
Daarna de makelaar ingelicht dat ik hier niet van gediend was en het was toen ja, maar wij kunnen de advertentie niet van Funda halen, blabla. Eh, je hebt hem er ook op gezet. Na wat boos worden is de advertentie wel verwijderd gelukkig.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 15:20

germie schreef:
Jodym schreef:

Bij mij ging het nog erger, de makelaar had 10 jaar nadat ik de woning gekocht had ineens MIJN woning weer als 'te koop' aangeboden op Funda. Waarom geen idee. Dus ik had ineens allemaal mensen die voor de deur langs reden, maar ik wist het zelf niet. Totdat buren vroegen of ik ging verhuizen.
Daarna de makelaar ingelicht dat ik hier niet van gediend was en het was toen ja, maar wij kunnen de advertentie niet van Funda halen, blabla. Eh, je hebt hem er ook op gezet. Na wat boos worden is de advertentie wel verwijderd gelukkig.

Oh haha, dat is wel heel raar.

Iets in dit motief mag trouwens ook wel voor op mijn nieuwe slaapkamer:

Afbeelding

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 15:22

Dat dekbedovertrek heb ik :))
Ook echt een heel fijn stofje. Slaapt heerlijk!

Stikverwent met Ikea hier om de hoek.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 15:45

Sta je ook gek te kijken mensen in je tuin!
Leuk dekbed.

Hier een rustige dag thuis

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 16:03

MerelV schreef:
Ik ben vandaag aan het werk op kantoor. De rest van de week werk ik thuis, maar vandaag afspraken staan. Ik werk overigens bij een gemeente in het Sociaal Domein, dus sowieso lekker afwisselend.
Vanmiddag nog 2 paarden rijden en dan lekker avondje bankhangen.

Wat leuk, ik werk ook bij een gemeente, in het Sociaal Domein :D

Ik werk in principe de komende tijd thuis. Als applicatiebeheerder is het voor mij niet direct noodzakelijk om op kantoor te werken. Dus als mijn Santa nog leuke ideeën heeft om mijn thuiswerkdag op te vrolijken :D

Mondkapjes met een leuke print vind ik ook leuk om te krijgen! Verder ben ik gek op plantjes. Oh en fluffy sokken is hier ook een top, ik heb maar 1 paar en met al dat thuiswerken moeten ze tussendoor toch ook wel eens in de was :')

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 17:44

Donna89 schreef:
Precies dit
We proberen als beheer te voorkomen dat mensen geen pakket krijgen, en dat we op het laatst nog achter mensen aan moeten vangen
Garantie hebben we nooit maar als iemand niet of nauwelijks reageert dan worden wij daar wel een beetje zenuwachtig van

Voor een lootje is het wel leuk als er wat te lezen is en juist dit topic worden zoveel cadeautips en wensen in gegeven, waar je misschien zelf ook nog niet aan hebt gedacht..
Ik ga niet zeggen dat je een minimaal aantal berichten per week moet plaatsen, maar probeer iig leuk mee te doen :D

Daarom vroeg ik het ook, omdat er over mij denk ik wel genoeg te vinden is. De vorige keer had mijn lootje zelf geen pakket gestuurd (of na een aantal weken toen er al een reservesanta aan het werk geweest was) of iets laten horen over het ontvangen pakket en dat vond ik inderdaad wel heel jammer.
Maargoed ik zal in elk geval proberen iets actiever mee te praten :)

Lolacabana schreef:

Oh haha, dat is wel heel raar.

Iets in dit motief mag trouwens ook wel voor op mijn nieuwe slaapkamer:

[ [url=m/rnJFFq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hee dit dekbed heb ik ook net 2 weken geleden gekocht!! Heb al jaren maar 1 dekbed, een andere bloemetjes van de Ikea maar nu toch deze erbij genomen. Ik wilde wel eentje die ik net zo leuk vond als die ene die ik al had want anders ging ik 'm toch niet gebruiken :p

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 17:55

Een handgemaakte mondkapje vind ik ook wel vet. Zelf een smal hoofd en vind die mondkapjes die de meesten dragen (je weet wel, die blauwe) ook totaal niet fashionable :')

Zelf heb ik een soort van gevormde versie.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 18:24

Fluffy sokken draag ik alleen als ik koude voeten in bed heb.
Zelfs met een waterbed kan je nog wel eens koude voeten krijgen :+

Mijn dag is best standaard;
Rond 4:35 ben ik als eerste op het werk,ff kijken of er "verassingen" zijn en dan aan het werk.

Werk is heel gevarieerd en soms onvoorstelbaar.

Meestal ga ik rond 14-15uur naar huis,soms ff boodschappen doen.

Thuis lekker ff knuffelen met de hond en gelijk uitlaten (en hij draait altijd zijn hoofd weg op de foto,africanlady wat een schatje)

Dan stallen uitmesten,Wit krijgt dan haar medicijnen en dan eten koken en meestal komt mijn man dan ergens thuis rond een uur of 6-7....

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 18:44

Ik werk in de paarden op ons eigen bedrijf! Wat nu veel stress oplevert door de nieuwe Corona maatregelen, sss levert dus wat afleiding maar zorgt er ook voor dat ik wel mee doe maar niet elk moment van de dag op bokt kan zitten.. hoop dat ik actief genoeg ben :+

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 19:06

Mondkapjes zijn bij mij altijd te groot omdat ik een klein hoofd heb. Dus zelfgemaakt mondkapje vind ik prima! Ik heb ook dekentjes gemaakt voor mijn baby. Als je toch thuis zit dan maar creatief doen. Ik heb geen zin om 50€ te betalen als ik zelf voor €12 stof kan halen. Zoals hier onder

Afbeelding

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 20:50

Een mondkapje met een leuke print lijkt me erg leuk! Ik gebruik nog wegwerp mondkapjes, maar eigenlijk is een wasbare wel handiger inmiddels.

Foto's van mijn interieur zal ik nog even maken, het is totaal anders als wat ik bij jullie zie :')

Mijn dagen zitten vol met werken op dit moment. We hebben een eigen bedrijf, 3 eigenlijk, en onze hoofdtak is smoordruk momenteel. Ik sta op, verzorg de dieren, zet een wasmachine aan en ga aan het werk. Als ik s'avonds thuis kom probeer ik snel en enigszins gezond te koken, dieren weer verzorgen, was in de droger, en weer verder werken. Tussendoor probeer ik nog een keer met mijn paard te oefenen, ik ben haar aan het beleren, een lesje mee te pakken en het huishouden wat rond te breien. Chaos. Maar goed, word wel weer beter. Ik probeer het als uitdaging te zien, in plaats van een belasting :')

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 21:15

Ik zie heel veel interieur foto's voorbij komen, leuk! Hier doe ik expres niet aan mee, want mijn kamer is al bomvol qua frutsels en dingen. Ik heb alleen een eigen slaapkamer, en woon nog thuis, vandaar dat ik niet echt veel kwijt kan (zonder mijn ouders gillend gek te maken := )

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 21:30

Ik werk fulltime dus vandaag gewoon (thuis) gewerkt.
Na een snelle hap macaroni uit de magnetron nog even paard gereden en nu douchen en naar bed.

Mooie dekbedovertrek Lolacabana. Zit er wel een instopstrook aan? Want vanwege het ontbreken daarvan willen wij in de familie geen Ikea dekbedovertrekken.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 21:31

Ik heb gewerkt en naar stal geweest. Net op de bank serie gekeken (The Sounds) en nu naar bed want de wekker gaat weer om half 6...

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 22:40

Eindelijk een beetje bijgelezen. Mijn collega in het zwembad valt een paar weken uit en mijn collega in de frituur is hoogzwanger. Dus het zijn erg drukke werkweken omdat ik veel moet invallen. Ben savonds blij als ik mijn bed zie :')

Mondkapjes heb ik eigenlijk nog helemaal niet maar als het dan toch het nieuwe normaal wordt dan wil ik wel een leuke.

Mijn oma had er heel lief gemaakt bij de eerste golf maar de kleur is heel gek bruin. Beetje alsof je een week lang een wit mondkapje hebt opgehad terwijl je een berg foundation op je gezicht had :') _/-\o_ .

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 22:54

Ik heb echt een mega voorraad mondkapjes :o
Echt met van alles, ook eentje met paarden. Moet helaas veel treinreizen en tegenwoordig wordt het veel meer gebruikt dus dan is het ook handig.

Vanochtend een heerlijk bosritje gemaakt met mijn paard, nu wel last van ongeveer alles maar dat is het zo waard. Blij als ik na deze lange dag in mijn bed lig dalijk samen met de kat <3

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 22:55

Ik kan geen mondkapjes meer zien.. Wij dragen ze ook al denk ik nu bijna 2 weken ofzo op werk.. dus ik hoef zd niet in mijn pakket :)
Laatst bijgewerkt door Olympia op 14-10-20 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt