Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:09

Ik ben gisteren naar de dokter geweest. Gelukkig kon ik meteen terecht.
Nu twee weken lang 's avonds oxazepam slikken om dit patroon van nachtmerries en (nog slechter als normaal) slecht slapen even te doorbreken zodat er wat rust in mijn lijf komt.
En daarna mijn antidepressiva ophogen. Dat wilde ik al even omdat dat ook tegen nachtmerries helpt.

Gisteravond de eerste keer oxazepam ingenomen en vannacht vijf uur geslapen (niet aan één stuk maar met vier keer een onderbreking).
Ik ben tevreden! Geen nachtmerries gehad en ik werd ontspannen wakker. Wat een verademing!

Dit is natuurlijk geen oplossing voor lange termijn, maar voor nu is het een opluchting.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op Vandaag, 07:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Alja

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:10

Wat fijn cayenne!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:11

Cayenne schreef:
Ik ben gisteren naar de dokter geweest. Gelukkig kon ik meteen terecht.
Nu twee weken lang 's avonds oxazepam slikken om dit patroon van nachtmerries en (nog slechter als normaal) slecht slapen even te doorbreken zodat er wat rust in mijn lijf komt.
En daarna mijn antidepressiva ophogen. Dat wilde ik al even omdat dat ook tegen nachtmerries helpt.

Gisteravond de eerste keer oxazepam ingenomen en vannacht vijf uur geslapen (niet aan één stuk maar met vier keer een onderbreking).
Ik ben tevreden! Geen nachtmerries gehad en ik werd ontspannen wakker. Wat een verademing!

Dit is natuurlijk geen oplossing voor lange termijn, maar voor nu is het een opluchting.

Jeeeej wat fijn!!! Hopelijk vannacht weer een goede nacht!

Ik heb vannacht weer om 2:00 snoep liggen eten. Maar ik ben gelukkig vrij haha. En ik ben het ook gewend dus ik vind het vooral irritant.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:12

5 uur slapen met 4x een onderbreking vind jij een verademing? :oo Dan had je hiervoor hele slechte/korte nachten. :(:)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:32

Normaal slaap ik maximaal ongeveer vier uur met onderbrekingen of helemaal niet, dus dan is dit al een vooruitgang!
Maar ik ken ook mensen die met oxazepam het klokje rond slapen. Dat kan ik me dan weer niet voorstellen _O-

MarlindeRooz: Dat is ook vervelend! Ik vind het wel knap dat je op deze manier toch een oplossing hebt gevonden! _/-\o_

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:37

Cayenne schreef:
Normaal slaap ik maximaal ongeveer vier uur met onderbrekingen of helemaal niet, dus dan is dit al een vooruitgang!
Maar ik ken ook mensen die met oxazepam het klokje rond slapen. Dat kan ik me dan weer niet voorstellen _O-

MarlindeRooz: Dat is ook vervelend! Ik vind het wel knap dat je op deze manier toch een oplossing hebt gevonden! _/-\o_

Ja ik ben allang blij dat ik kan functioneren met dit slaapritme.

En ja pammetjes helpen vaak goed! Hopelijk blijft het zo!