Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Ik ben gisteren naar de dokter geweest. Gelukkig kon ik meteen terecht.
Nu twee weken lang 's avonds oxazepam slikken om dit patroon van nachtmerries en (nog slechter als normaal) slecht slapen even te doorbreken zodat er wat rust in mijn lijf komt.
En daarna mijn antidepressiva ophogen. Dat wilde ik al even omdat dat ook tegen nachtmerries helpt.
Gisteravond de eerste keer oxazepam ingenomen en vannacht vijf uur geslapen (niet aan één stuk maar met vier keer een onderbreking).
Ik ben tevreden! Geen nachtmerries gehad en ik werd ontspannen wakker. Wat een verademing!
Dit is natuurlijk geen oplossing voor lange termijn, maar voor nu is het een opluchting.

Cayenne schreef:Normaal slaap ik maximaal ongeveer vier uur met onderbrekingen of helemaal niet, dus dan is dit al een vooruitgang!
Maar ik ken ook mensen die met oxazepam het klokje rond slapen. Dat kan ik me dan weer niet voorstellen
MarlindeRooz: Dat is ook vervelend! Ik vind het wel knap dat je op deze manier toch een oplossing hebt gevonden!