Shadow0 schreef:Lenaatje: ik weet het, maar ik zou zoveel liever willen dat men dan herrie maakt om duidelijk te maken dat het echt niet kan. Heel veel kan doorgaan omdat mensen eindeloos goedbedoelend zijn en er 'toch maar wat van proberen te maken.'
Met de beste intenties, maar het maakt ook heel veel ruimte voor het volhouden van slecht beleid.
Die herrie is vorig jaar wel gemaakt hoor

Of het uit de verf kwam was een tweede. Blijkbaar zeurde we toen alleen om salaris... wat het hele punt van de stakingen niet was

En heel eerlijk. Nu vind ik de zorg voor leerlingen te belangrijk om daar werk van te maken. En daarbij veel van mijn collega’s.
Even voor de duidelijkheid ik woon en werk in een gebied waar Corona gelukkig nog steeds minimaal aanwezig is. Ik geloof echt wel ik het heel strikt zijn op milde klachten effect gaat hebben. En ja dat vraagt nu al extra van het personeel. Waarbij wij orde houden voor de docent die verkouden thuis zit, de groepjes bij het verwerken aanstuurt etc.
Vergeet ook niet dat er wel echt ruimte is voor uitzonderingen. Dit juist voor collega’s en leerlingen uit een risicogroep (of familie uit )