Smartwatch

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-25 16:05

Garmin Forerunner 55.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-25 19:51

Mag ik hier even nieuw leven in blazen? Ik zoek een model als een activity tracker maar met gps zonder dat je telefoon nodig is en een hoogtemeter, bestaat deze optie überhaupt? Ik kan het niet vinden met googlen :') liefst ook nog een beetje betaalbaar

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-25 20:43

Volgens mij zijn er best veel modellen die zonder telefoon kunnen :j De Apple watch kan dat sowieso. Maar die is niet super goedkoop.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-25 21:13

Ik heb geen iPhone, volgens mij kan dat dan al niet :')

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 09:19

Garmin kan dit ook in bepaalde modellen, kan dan vaak niet bellen zonder telefoon, maar je noemt niet dat je dat nodig hebt.

Mijn vivoactive 4(?) Van al een paar jaar oud houd hoogtemeters en GPS bij tijdens activiteiten. Eerlijk gezegd weet ik niet hoe precies die hoogtemeters zijn, maar je kunt wel zien wanneer ik op de dijk was en wanneer niet.

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 14:33

_Jody_ schreef:
Hoi hoi.

Ik zoek een nieuwe smartwatch, maar aangezien er zoveel soorten zijn hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.

Wat zoek ik:
*Whatsapp en sms berichten kunnen ontvangen
*Wandelen, hardlopen, zwemmen en fietsen (evt sportschool) suppen?
*Aangezien ik er ook mee wil gaan zwemmen moet hij ook goed waterbestendig zijn
*Geschikt voor smalle pols
*Zoek niet iets duurs en luxe

Polar Ignite 3.
Kan alles wat je wilt, waterdicht voor zwemmen, geschikt voor zeer smalle pols kan ik zeggen uit eigen ervaring :j
Ik gebruik hem vooral voor paardrijden (altijd buiten), wandelen en outdoor/indoor. Maar zwemmen staat erop, suppen weet ik niet zeker. Zelfs mennen kan je voor kiezen als je zou willen.
Of je hem te duur vind weet ik niet, maar ik wil vooral een horloge om te sporten en diverse metingen te doen, en daar voldoet deze (mijn tweede Ignite nu) ruimschoots aan.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 16:21

Misschien kan iemand hier mij helpen, er is zo enorm veel keuze dat ik het overzicht kwijt raak.

Ik zoek een horloge waar ik een route op zou kunnen zetten (voor Mendurance), iets als een body battery of soort gelijk, appjes lezen, betalen zou handig zijn maar geen must, liefst goede batterij, en niet te groot model ivm dunne armpjes.

Liefst een bekender merk (Garmin, Samsung oid) die goed met Android kan.

Ik zat te kijken naar de Garmin lily 2 (of de active, maar is dat nuttig voor mijn basic gebruik?).