Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 00:08

Aan mijn gedachten :+
En mijn bovenlichaam dat serieus al 2 dagen vast zit en hoofdpijn veroorzaakt.

nicole_floor

Berichten: 3370
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 00:09

Mensen die in de kerk geboren zijn. :')

Valerie93

Berichten: 3139
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 00:23

De stomme reclame van coca cola.
Lalalalala

lenaa_tje

Berichten: 10352
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 00:25

Dat m’n elektrische tandenborstel stuk is en hij is net een half jaar oud ....

theadora99

Berichten: 3645
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 00:49

deadlines 8)7

Jessol

Berichten: 1985
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Gavere, België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 01:18

Waarom ik ad random stressgevoelens krijg. Zaterdagavond en ik lig in bed en ik voel mij zo opgejaagd. Urgh.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 01:32

Engelsen die zich afvragen of scholen in Wales nog wel in het Welsh moeten doceren. Echt, ga weg met je Anglocentrische, xenofobe kolonisatiepolitiek. :r

(Ik ben over vrijwel geen enkele politieke kwestie zo gepassioneerd als over het behoud van de Keltische talen. :') )

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 01:58

Dat de woningbouw niet heeft gedaan wat afgesproken is omtrent een herstel van inschrijving en ik volgens de website opnieuw inschrijf kosten moet lappen terwijl het juist om verlengen zou moeten gaan op dit moment

Kan ik er maandag weer achter aan gaan bellen

Marcella

Berichten: 37019
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 02:23

Parkeerlokatie aangepast en niet doorgegeven. Geen lunch pakketje of tijd voor lunch gehad. >;)

Beetje jammer.

Blij dat ik morgen niet hoeft.

Bloemetje75
Berichten: 2008
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 02:39

Muziek op standje oorpijn en geen stopjes bij me....

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 02:54

Slaap is weer weggelopen

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 05:41

Mkango schreef:
Asvinia schreef:
Niet ergeren, gewoon het feit dat de hond niet meer kan lopen zonder om te vallen en de dierenarts dus speciaal naar ons komt vanavond om hem rust te geven.. Voelt zo ontzettend poedersuiker.
Sterkte. :(:)

Bedankt iedereen <3 Hij is gisteren gelukkig rustig ingeslapen en iedereen kon er bij zijn, dus hij heeft een mooi einde gekregen :)

Nu erger ik me kapot aan de kat, die had echt lood in d'r kont toen ze naar buiten wilde. Ik laat je met alle liefde naar buiten, maar loop toch door :+

Marcella

Berichten: 37019
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 07:36

Iemand die loopt te gillen/schelden in de keuken om 06.00/06.30 uur. 8)7

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 11:02

Mensen die dronken zijn, stoer vinden... Ja want het staat zo leuk dat je je loopt aan te stellen als de eerste de beste malloot. Erg chique inderdaad.

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 11:07

Stom nutteloos beroeps gericht vak van school. Als je het op deze manier in een bedrijf doet lachen ze je uit.

xDenies

Berichten: 13511
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 11:08

Adelaide71 schreef:
Mensen die dronken zijn, stoer vinden... Ja want het staat zo leuk dat je je loopt aan te stellen als de eerste de beste malloot. Erg chique inderdaad.


Dit, en..
Mensen die vinden dat je alleen maar lol kan hebben als je alcohol drinkt, vind dat vooral heel zielig :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 11:11

xDenies schreef:
Adelaide71 schreef:
Mensen die dronken zijn, stoer vinden... Ja want het staat zo leuk dat je je loopt aan te stellen als de eerste de beste malloot. Erg chique inderdaad.


Dit, en..
Mensen die vinden dat je alleen maar lol kan hebben als je alcohol drinkt, vind dat vooral heel zielig :Y)


Amen Denies!

Arethe
Berichten: 2565
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 11:15

Om in de trend hierboven te blijven, dat mijn man gisteren zo stomdronken thuis gebracht werd van de buurt barbecue.. De verhalen die ik heb gehoord over zijn gedrag en wat hij vervolgens vannacht heeft uitgespookt omdat z’n maag het niet aankon. Bespaar jullie de details maar de emmer met schoonmaak middelen staat voor hem klaar _-:( :evaw:

Marcella

Berichten: 37019
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 11:22

xDenies schreef:
Adelaide71 schreef:
Mensen die dronken zijn, stoer vinden... Ja want het staat zo leuk dat je je loopt aan te stellen als de eerste de beste malloot. Erg chique inderdaad.


Dit, en..
Mensen die vinden dat je alleen maar lol kan hebben als je alcohol drinkt, vind dat vooral heel zielig :Y)

Dit en weet ook gelijk weer waarom ik zo'n graaf hekel heb om te werken op evenementen als beveiliger. 8)7

Maar ja moet ergens beginnen bij nieuwe werkgever. -O-

iirrssjjee

Berichten: 5963
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 11:32

Domme mensen op facebook... Help ik ben zwanger en trouw binnenkort, dan ben ik 8 maanden zwanger als ik ga trouwen... Het was een ongelukje. Ze was alvast gestopt met de pil want ze dacht, ik moet toch nog even ontwennen en dan kunnen we na de bruiloft meteen beginnen.... :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 11:39

Gho dom... Volgens de gynaecoloog ging ik ook nooit, never, niet, onmogelijk zwanger worden het eerste jaar. Mijn baarmoeder was niet gunstig, mijn cyclus was niet gunstig en bla bla bla. Dus we mochten ook al beginnen als wij na een jaar/anderhalf jaar hoopten zwanger te zijn. Nog voor dat jaar om was was onze dochter al 2 maand :+

xDenies

Berichten: 13511
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 11:44

Ik lust geen alcohol, dus ik wordt altijd als pretbederver gezien. Maar ik was wel degene die al op de dansvloer stond terwijl de rest aan het 'indrinken' was …….

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 11:50

Indrinken... ook zoiets... want wie het meest drinkt en het gekst doet, is dan de winnaar of zo? Ik drink inderdaad ook geen alcohol, vind het gewoon niet lekker en zou me kapot schamen als ik me zou gedragen als een kotsende debiel die er trots op is hoeveel glazen hij/zij achterover geslagen heeft. En nee, ben niet tegen gek doen of een lolletje....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 11:58

Adelaide71 schreef:
Indrinken... ook zoiets... want wie het meest drinkt en het gekst doet, is dan de winnaar of zo? Ik drink inderdaad ook geen alcohol, vind het gewoon niet lekker en zou me kapot schamen als ik me zou gedragen als een kotsende debiel die er trots op is hoeveel glazen hij/zij achterover geslagen heeft. En nee, ben niet tegen gek doen of een lolletje....
Same. Mijn moeder lust het ook niet en zei ook altijd: “Ik heb geen alcohol nodig om op de tafel te staan dansen,” en ik ben precies zo. Ik vind een glas wijn als ik uit eten ben soms wel lekker, maar ik houd het ook bij een of twee glazen, en heel sporadisch drink ik een gin&tonic in een kroeg, maar als ik er geen trek in heb, drink ik net zo makkelijk water. Er is echt geen enkele hoeveelheid druk van anderen die mij ertoe kan bewegen om (meer) te drinken als ik daar geen zin in heb. Sterker nog, hoe harder men roept, hoe meer ik mijn poot stijf houd. De partner van een vriendin dacht de eerste paar keer dat als hij gewoon bestelde en het voor me neerzette, ik het wel zou drinken, maar die kwam mooi van de koude kermis thuis. :)) Mijn vriendengroepje uit mijn studententijd is gelukkig niet zo pushy; er zitten wat mensen tussen die het ook niet lusten, en een paar die zichzelf wel behoorlijk lam kunnen zuipen als de situatie het toelaat (bijvoorbeeld als ze bij elkaar zitten te borrelen, maar nooit in een restaurant o.i.d.), maar niemand oefent enige druk op elkaar uit.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 12:07

M'n ouders hebben wel een tijdje telkens gezegd van ga toch lekker een keertje uit, neem is een keer een drankje, wees niet zo saai. Maar daar zijn ze inmiddels gelukkig mee gestopt := Nee, ik hou niet van uitgaan, helemaal niet omringd met dronken mensen, en nee ik ga ook geen alcohol drinken. Hoe moeilijk is het om dat gewoon te accepteren.