En mijn bovenlichaam dat serieus al 2 dagen vast zit en hoofdpijn veroorzaakt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Asvinia schreef:Sterkte.Niet ergeren, gewoon het feit dat de hond niet meer kan lopen zonder om te vallen en de dierenarts dus speciaal naar ons komt vanavond om hem rust te geven.. Voelt zo ontzettend poedersuiker.
xDenies schreef:Adelaide71 schreef:Mensen die dronken zijn, stoer vinden... Ja want het staat zo leuk dat je je loopt aan te stellen als de eerste de beste malloot. Erg chique inderdaad.
Dit, en..
Mensen die vinden dat je alleen maar lol kan hebben als je alcohol drinkt, vind dat vooral heel zielig
xDenies schreef:Adelaide71 schreef:Mensen die dronken zijn, stoer vinden... Ja want het staat zo leuk dat je je loopt aan te stellen als de eerste de beste malloot. Erg chique inderdaad.
Dit, en..
Mensen die vinden dat je alleen maar lol kan hebben als je alcohol drinkt, vind dat vooral heel zielig
Adelaide71 schreef:Same. Mijn moeder lust het ook niet en zei ook altijd: “Ik heb geen alcohol nodig om op de tafel te staan dansen,” en ik ben precies zo. Ik vind een glas wijn als ik uit eten ben soms wel lekker, maar ik houd het ook bij een of twee glazen, en heel sporadisch drink ik een gin&tonic in een kroeg, maar als ik er geen trek in heb, drink ik net zo makkelijk water. Er is echt geen enkele hoeveelheid druk van anderen die mij ertoe kan bewegen om (meer) te drinken als ik daar geen zin in heb. Sterker nog, hoe harder men roept, hoe meer ik mijn poot stijf houd. De partner van een vriendin dacht de eerste paar keer dat als hij gewoon bestelde en het voor me neerzette, ik het wel zou drinken, maar die kwam mooi van de koude kermis thuis.Indrinken... ook zoiets... want wie het meest drinkt en het gekst doet, is dan de winnaar of zo? Ik drink inderdaad ook geen alcohol, vind het gewoon niet lekker en zou me kapot schamen als ik me zou gedragen als een kotsende debiel die er trots op is hoeveel glazen hij/zij achterover geslagen heeft. En nee, ben niet tegen gek doen of een lolletje....