Xanthippe schreef:Vooral een onpopulaire mening bij Nederlanders, gok ik:
Ik gruwel van het gebruik van het woord "moeders", als het niet als meervoud gebruikt wordt.
Een variant daar op: moeder de vrouw...brrr naar!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cowboy55 schreef:Shenavallie schreef:Het zal mij niets verbazen dat dat 'Gouden Eeuw'-geneuzel een PR-stunt is. Net zoals dat indertijd met Negerzoenen was.
En ik maar denken dat ik de meest cynische Bokker was......![]()
Maar nee, dat denk ik niet.....PR technische zelfmoord. Elke Nederlander met een Calimero complex valt over deze club heen.
Mondy schreef:Mensen moeten vanaf hun pensioen regelmatig een strengere controle krijgen of ze nog wel mogen autorijden en daar strenger op selecteren. Een beginnend bestuurder heeft restricties... een ouder ook indien nodig.
Shenavallie schreef:Daar kan ik een aanvulling op doen. Mijn mening is echt zeer onpopulair in mijn omgeving, maar ik blijf ervoor staan: iedere automobilist moet ELKE 5 jaar opnieuw theorie- èn rijexamen doen.
Nessie schreef:pmarena schreef:Oh ik vind het ouders bij de naam noemen juist heel raar aanvoelen als mensen dat doen. Zo afstandelijk.
Ik vind dat ook echt afstandelijk als mensen dat doen. Alsof ze ineens je ouders niet meer zijn. Gewoon papa en mama hier.
Shenavallie schreef:Mondy schreef:Mensen moeten vanaf hun pensioen regelmatig een strengere controle krijgen of ze nog wel mogen autorijden en daar strenger op selecteren. Een beginnend bestuurder heeft restricties... een ouder ook indien nodig.
Daar kan ik een aanvulling op doen. Mijn mening is echt zeer onpopulair in mijn omgeving, maar ik blijf ervoor staan: iedere automobilist moet ELKE 5 jaar opnieuw theorie- èn rijexamen doen.
Shenavallie schreef:Mondy schreef:Mensen moeten vanaf hun pensioen regelmatig een strengere controle krijgen of ze nog wel mogen autorijden en daar strenger op selecteren. Een beginnend bestuurder heeft restricties... een ouder ook indien nodig.
Daar kan ik een aanvulling op doen. Mijn mening is echt zeer onpopulair in mijn omgeving, maar ik blijf ervoor staan: iedere automobilist moet ELKE 5 jaar opnieuw theorie- èn rijexamen doen.