MarcoBorsato schreef:Anthea schreef:
Sorry ik zie dit nu pas
Ik heb er ook helemaal niet meer aan gedacht.. had me misschien nog wel betere plaatsen dan wat ik nu had op kunnen leveren
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:lotthje schreef:Ik knijp em zo voor de examenuitslag morgen... Ik haat het om zo nerveus te zijn.
Het is logisch dat je nerveus bent, probeer jezelf alleen niet helemaal op te vreten. Op dit moment kan je er niet zo veel meer aan doen
Succes morgen, ik hoop dat je geslaagd bent!
ninaphilo schreef:Studie.. Het is zo druk, maar echt zo druk dat het gewoon letterlijk onmogelijk is qua tijd. Ik heb zo veel opdrachten, projecten, toetsen, verslagen, excursies en nog een studentenonderneming er naast (ook een schoolopdracht). En dan mailt er een docent vandaag doodleuk dat we nog een taalportfolio moeten maken met deze tekst: "De eerste deadline is al volgende week dinsdag. Maar het valt allemaal wel mee hoor. "
![]()
En dan vindt de maatschappij het gek dat zo veel studenten overspannen raken, burnouts krijgen en depressief worden.
SavannahNx schreef:ninaphilo schreef:Studie.. Het is zo druk, maar echt zo druk dat het gewoon letterlijk onmogelijk is qua tijd. Ik heb zo veel opdrachten, projecten, toetsen, verslagen, excursies en nog een studentenonderneming er naast (ook een schoolopdracht). En dan mailt er een docent vandaag doodleuk dat we nog een taalportfolio moeten maken met deze tekst: "De eerste deadline is al volgende week dinsdag. Maar het valt allemaal wel mee hoor. "
![]()
En dan vindt de maatschappij het gek dat zo veel studenten overspannen raken, burnouts krijgen en depressief worden.
Amen to that. Hetzelfde hier. Sta elk moment op het punt te stoppen met school.
ninaphilo schreef:Studie.. Het is zo druk, maar echt zo druk dat het gewoon letterlijk onmogelijk is qua tijd. Ik heb zo veel opdrachten, projecten, toetsen, verslagen, excursies en nog een studentenonderneming er naast (ook een schoolopdracht). En dan mailt er een docent vandaag doodleuk dat we nog een taalportfolio moeten maken met deze tekst: "De eerste deadline is al volgende week dinsdag. Maar het valt allemaal wel mee hoor. "
![]()