Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 22:10

MarcoBorsato schreef:
Anthea schreef:

PB Marco Borsato anders even, misschien valt er iets te regelen :')

Sorry ik zie dit nu pas -O-

Ik heb er ook helemaal niet meer aan gedacht.. had me misschien nog wel betere plaatsen dan wat ik nu had op kunnen leveren

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 22:10

Dat een (ex-) vriend uit de vriendengroep is gestapt (waar ik een tijd terug ook uit ben gestapt) met een heel raar laatste bericht, en dat ik hem eigenlijk wil vragen "what the fiets?" maar ik dan waarschijnlijk overkom als een stalker, en omdat we de laatste keer dat we spraken ruzie hadden :x
Ik wil gewoon er geen zak om kunnen geven, maar daar ben ik te soft voor denk ik...

lotthje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 22:17

Ik knijp em zo voor de examenuitslag morgen... Ik haat het om zo nerveus te zijn.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 22:21

lotthje schreef:
Ik knijp em zo voor de examenuitslag morgen... Ik haat het om zo nerveus te zijn.

Het is logisch dat je nerveus bent, probeer jezelf alleen niet helemaal op te vreten. Op dit moment kan je er niet zo veel meer aan doen :(:)
Succes morgen, ik hoop dat je geslaagd bent!

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 22:22

Steeph schreef:
lotthje schreef:

Het is logisch dat je nerveus bent, probeer jezelf alleen niet helemaal op te vreten. Op dit moment kan je er niet zo veel meer aan doen :(:)
Succes morgen, ik hoop dat je geslaagd bent!

Dankjewel :) ik ga zo ook proberen te slapen en morgen gewoon vanalles te doen zodat ik niet stil zit. Komt vast wel goed :D

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 22:31

Dat ik binnenkort een auditie heb voor een leuke stage die ik echt wel graag wil, alleen moet ik daar ziek veel voor leren waar ik echt amper tijd voor heb. Wil wel goed voorbereid komen maar OHMYGOD TIJD TEKORT?!

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 23:01

Studie.. Het is zo druk, maar echt zo druk dat het gewoon letterlijk onmogelijk is qua tijd. Ik heb zo veel opdrachten, projecten, toetsen, verslagen, excursies en nog een studentenonderneming er naast (ook een schoolopdracht). En dan mailt er een docent vandaag doodleuk dat we nog een taalportfolio moeten maken met deze tekst: "De eerste deadline is al volgende week dinsdag. Maar het valt allemaal wel mee hoor. "

|(

En dan vindt de maatschappij het gek dat zo veel studenten overspannen raken, burnouts krijgen en depressief worden.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 23:10

ninaphilo schreef:
Studie.. Het is zo druk, maar echt zo druk dat het gewoon letterlijk onmogelijk is qua tijd. Ik heb zo veel opdrachten, projecten, toetsen, verslagen, excursies en nog een studentenonderneming er naast (ook een schoolopdracht). En dan mailt er een docent vandaag doodleuk dat we nog een taalportfolio moeten maken met deze tekst: "De eerste deadline is al volgende week dinsdag. Maar het valt allemaal wel mee hoor. "

|(

En dan vindt de maatschappij het gek dat zo veel studenten overspannen raken, burnouts krijgen en depressief worden.

Amen to that. Hetzelfde hier. Sta elk moment op het punt te stoppen met school.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 23:19

Over de broek... ik heb dezelfde broek in een ander printje en daar leef ik in. Dus denk gewoon slechte levering. _O-

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 23:22

SavannahNx schreef:
ninaphilo schreef:

|(

Amen to that. Hetzelfde hier. Sta elk moment op het punt te stoppen met school.

Het is dat ik het vakgebied wel echt leuk vind en ik ben al eerder gestopt met een opleiding, wat mij klauwen met geld heeft gekost. Als ik nog een keer zou (moeten) stoppen verdwijn ik naar een warm land, ver ver weg, waar DUO mij en mijn studieschuld niet kan vinden. :')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 23:24

ninaphilo schreef:

|(

En dan vinden mensen het raar dat ik niet ben gaan studeren. Ik raak alleen al overspannen bij het lezen van dit :')

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 02:12

ninaphilo schreef:
Als ik nog een keer zou (moeten) stoppen verdwijn ik naar een warm land, ver ver weg, waar DUO mij en mijn studieschuld niet kan vinden. :')

Succes… DUO wist mij zelfs in Australie te vinden. Heel veel verder weg kun je niet :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-19 06:34

Mijn beste vriendin die niet inziet dat haar vrienden ruk zijn en haar belazeren waar ze zelf bij staat. En ik kan niks doen -O-

En dat het koofje boven onze voordeur ineens spontaan is gaan lekken. Tot zo ver een nieuwbouwwoning.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 07:19

Dat ik echt gigantisch slecht geslapen heb vannacht en me daardoor nu voel alsof ik ben overgereden door 300 vrachtwagens |(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 07:21

Buikpijn.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 08:37

Mensen die bij een duiste spoorweg niet hun auto uit zetten.
Jongens, het kan toch echt zo lang duren voordat de trein echt komt. Doe je auto uit man

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 08:44

Dat ik echt misselijk ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 08:46

Dat onze stalkat al even rondliep met een flink geïnfecteerde, stinkende wonde aan zijn poot. Vandaag hem eindelijk te pakken gekregen. Is het de voorbije dagen spontaan genezen... Nu ja, sowieso naar de dierenarts om extra te controleren.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 08:49

Dat ik vreselijk chagrijnig ben opgestaan en dan nog zoveel moet doen vandaag, net op de dag dat zoonlief een halve dag school heeft. Ik wil neerploffen op de bank en me verstoppen voor alles en iedereen vandaag.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 08:50

Dat ik niet weet wat ik aan moet en zo een intake heb....

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 08:55

Lau schreef:

Succes! Iets wat makkelijker en comfortabel voelt? :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 09:17

Nayomie schreef:
Lau schreef:

Succes! Iets wat makkelijker en comfortabel voelt? :)

Thanks!
Ben maar voor een jurkje gegaan :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 09:22

Ook prima toch? Voor jou heel relax. :D

Ergernis van gisteren trouwens, ik ging van huis, zon. Kom ik in Groningen aan, hele provincie plat van de regen. En vriendlief had ook hele dag zon in Amsterdam. :')
En ik zag in de trein gewoon kilometer voor kilometer slechter worden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 09:35

Dat ik zo enorm rot geslapen heb. Had enorme keelpijn en lag te bibberen onder 2 dekbedden. Heel koortsig en onrustig geslapen. :n

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 09:39

Het feestje van onze dochter die niet goed ging.Ik ben heel boos -:(- Ik ga dadelijk de stofzuiger aanzetten voor de slaapkamerdeur.