Panty.... jij hebt gewoon aan Lau verkocht want er werd hoger geboden zag ik
Krijg vandaag ook 2-handjes bobo en HLT Alleen denk dat ik de trui kan verkopen
Britt gefeliciteerd Ik heb heul veel leuke jongenskleding
MizzMontana
Geplaatst: 29-01-19 13:35
Gefeliciteerd Britt Snap wel dat je nog wat wilt shoppen en smakken veranderen. Ik was gisteren het jongens spul aan het uitzoeken maar daar komt ook nog wel wat bij.
MiR hij maakte een grapje toch?
De MR jas is gisteren binnen gekomen, nog leuker in het echt dan op de foto! Wel echt heel groot, maat 80/86, dat hadden een paar dames hier al gezegd maar hij is zeker zo groot als de pico die we hebben in 92/98.
Eigenlijk bedoeld voor dochter volgende winter maar zoon past hem nu ook goed. Hij zag hem vanochtend en wou hem wel passen, daarna mocht hij niet meer uit
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-19 14:16
Die jassen van MR blijven echt zo top. Juul draagt iedere dag haar teckels. Speelt ermee buiten in het zand en alles. Keertje vochtige doek er over en als nieuw. Echt geweldig.
Deze is net binnen voor Sophie. Ik ben gek op die eenhoorn print.
En deze voor Julia voor het voorjaar.
De rest zal wel komen met de pakketpost of morgen.
Pantykous
Geplaatst: 29-01-19 15:36
Die print blijft prachtig
Ik heb voor het eerst ook iets tweedehands gekocht. Een roze jumpsuit met schelpjes van HLT
Britt
Geplaatst: 29-01-19 15:41
Hoe valt Bang Bang qua maat? Heb net een shirtje besteld voor B’s verjaardag, maar die was pas vanaf 98, dus eigenlijk een maatje te groot nog..
Tita, Haha daar was ik al wel bang voor ja! Moet nog wel eea aan zomerkleding denk ik. Even kijken hoe lang B ook al weer in welke maat zat..
Die roze jas vind ik leuk
simongek
Geplaatst: 29-01-19 15:47
Wat leuk nog een knul britt.
Leuk jasje lautje.
Ik heb net een grote bestelling gedaan bij schattigebabykleertjes.nl quapi en levv.
Moet nog hoop nieuwe dingen voor de zomer.
Beide jongens moeten nieuwe shorts, jongste heeft geen 1 t shirt en oudste moet wat nieuwe. Mandje bij bijenkorf zit vol maar heb al zoveel besteld. Zit hevig te twijfelen.
Dani
Geplaatst: 29-01-19 15:48
Tita, alles wat jij hebt is kleiner dan maat 74 zeker of niet?
Mingo shirtje is binnen, mooi stofje! Gelukkig ook helemaal netjes nog, was 'n beetje huiverig geworden na jullie verhalen over slechte marktplaats-ervaringen.
MizzMontana
Geplaatst: 29-01-19 15:51
Leuke jas Lau!
Hier even aan het inventariseren wat er al is voor de lente/zomer. Weet niet of het door het heerlijke zonnetje komt maar had er echt even zin in. Wel echt al veel meer dan ik dacht! Mag alleen nog maar voor de oudste en de baby spulletjes kopen geloof ik
ik heb voor de zomer in maat 86 wel spul, maar ik heb echt geen idee hoe lang ze daar nog in gaat passen. in maat 92 eigenlijk nog niets.. Jouw gordijnroede ziet er prachtig uit zo mizz!
Hier nog niets voor de zomer gekocht, dat is nog veel te ver op voorhand.
Juist nog 3 joggingbroek en en 2 T shirts met lange mouwen gekocht voor de oudste. En gisteren 1 trui, 2 T shirts met lange mouwen en 1 broek gekocht voor [naam] .
Ik heb al wat shirts en korte salopettes voor de zomer.
Tamara
Geplaatst: 29-01-19 16:18
Leuk Britt nog een jongen! Hier ook 2 jongens en stiekem heel veel nieuws voor de jongste, smaak toch al veranderd en vind het toch beetje gek ofzo, zelfde shirt met ander kind
Fijn dat er ook een hoop MP wel goed gaat! Als het goed is komen vandaag m’n slofjes van Boumy binnen van de jongste, die zijn nieuw en heb de maat al opgemeten dus zou toch een succesje moeten worden!
Voor de zomer de leftovers van oudste voor de jongste, toch wel handig zo in dezelfde maand dezelfde leeftijd Oudste heeft nog wel spul wat nog wel gaat passen vermoed ik. Maar koop bewust niks want over een maand is de tweedehands beurs hier weer in de buurt en kom dan altijd met tassen vol thuis voor een prikkie, dus moet wel wat te shoppen overhouden
Mavelle
Geplaatst: 29-01-19 16:30
Wat leuk Britt! En wat betreft die kleding, A is eind juli geboren maar die had (zeker in maat 50) nog best vaak sweaters en dergelijke aan. Valt toch een beetje tegen die Nederlandse zomers, zeker voor een ukkie dat de hele dag stil ligt.
litilaura
Geplaatst: 29-01-19 16:31
Jullie zijn al flink geslaagd voor de zomer ik heb wat T-shirts en rokjes dus wij komen de zomer ook wel door
Vandaag heeft ze een 2e hands jurkje van de zara aan (lijkt te klein maar past juist precies. Komt omdat ze zo ligt)
tita
Geplaatst: 29-01-19 16:39
Dani
Maar iid veel 62/68 en 6-12 maanden Scheelt zo erg kwa merk Over 2 maanden ong komen 3 salopettes te koop van Gray Label 6-2 komt nieuwe collectie als die salopettes er weer in zitten 48€ps koop ik er weer 3 en gaan de ander vervroegd op internet Ze zijn fantastisch
Panty SSSSSSTOERRR Ik heb de gele met schelpjes maar twijfel of ik um houd
Bayja
Geplaatst: 29-01-19 16:52
Leuk Britt 2 jongens!
Leuk Simongek, hier ook leuke dingen op het ook van Quapi.
Leuke sale zag ik voorbij komen voor liefhebbers, Puma/Tiny cottons, kleine maatjes volgens mij:
Bij ons zit er bijna 5 maanden tussen beide jongens dus heel veel blijkt precies verkeerde seizoen te zijn
Onze oudste gaat sinds 1,5 jaar nu weer een maat hoger dus heel veel verkocht en er kan weer wat bij komende zomer, wat erg nou
pmarena
Geplaatst: 29-01-19 16:57
Leuk altijd, corduroy
En eenhoorn broekje mooi dat de ogen er precies op vallen, zijn ook wel fijne kleurtjes
Lekkere verzameling al MM! Dat regenboog kleuren shirtje ziet er leuk uit zeg, die heb ik nog niet langs zien komen? Stukje links van de helft
Britt nog een kerel, super toch! Heb je altijd een lekkere vent om je heen
Bij Marktplaats oid wil ik eigenlijk gewoon altijd hele duidelijke foto's zien, dan kan je weinig gebeuren
Wollen boxpakje kan nog prima van pas komen bij juli baby zou ik zo zeggen het hoeft niet per-sé 30 graden te zijn en babietjes kunnen best wat warmte & omhulling gebruiken, zeker die hele kleine piepkuikens.
Hier veels te veel verzameld volgens mij Wel in allerlei maten van 98-104, veel 110 en 116, en zelfs wat 122 en een uitschieter naar 128 als ik het echt superleuk vond en enorm in de aanbieding. Ook niet goed zicht er op wat ik nu eigenlijk in welke maat (hoe het valt) hebt maar volgens mij wel echt meer dan zat
Laatst bijgewerkt door pmarena op 29-01-19 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Urbanus
Geplaatst: 29-01-19 16:58
Ik ben nu in juni uitgerekend en vorige keer in augustus bevallen. Maar mijn smaak is veranderd en ik heb ook een beter idee van wat ik handig vind om een baby aan te trekken. Overslagrompers en kruippakjes
Gefeliciteerd Britt met nog een jongen. Hier wordt het een verrassing
MizzMontana
Geplaatst: 29-01-19 17:05
Ook leuk als het een verassing blijft heb je veel uni items mocht het een meisje zijn?
Mijn kinderen krijgen de laatste tijd heel vaak te horen dat ze zo’n leuke kleren aan hebben. Dus bedankt voor alle nieuwe merken die ik dankzij dit topic heb leren kennen