Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 08:35

lovelyfiefy schreef:
Ik was de gene die het verst gereden heeft, iedereen woont daar in de buurt.

Er zijn wellicht die interesse in mij hebben maar die ook interesse in andere hebben die veel dichterbij wonen.
En voor mij zonder eigen auto, is afstand dan ook wel even een dingetje.

Ik zag nu wel dat ze ook buitenritten op andere locaties willen gaan doen door het land verspreid, dus ik hoop op wat dichterbij huis en dan ga ik zeker weer heen. Het is me echt wel goed bevallen en het was en ver boven verwachting gezellig met iedereen.
Maar ik denk meer dat we als groep er leuke vrienden bij hebben dan dat er relaties uit gaan komen

Okee op die manier, wel begrijpelijk ja. Fijn dat je toch een leuke dag hebt gehad! En leuke nieuwe vrienden erbij :) wel jammer dat ze allemaal van daar kwamen.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 14:39

Janinevv schreef:
lovelyfiefy schreef:

Er zijn wellicht die interesse in mij hebben maar die ook interesse in andere hebben die veel dichterbij wonen.

Ik zag nu wel dat ze ook buitenritten op andere locaties willen gaan doen door het land verspreid, dus ik hoop op wat dichterbij huis en dan ga ik zeker weer heen. Het is me echt wel goed bevallen en het was en ver boven verwachting gezellig met iedereen.
Maar ik denk meer dat we als groep er leuke vrienden bij hebben dan dat er relaties uit gaan komen

Okee op die manier, wel begrijpelijk ja. Fijn dat je toch een leuke dag hebt gehad! En leuke nieuwe vrienden erbij :) wel jammer dat ze allemaal van daar kwamen.

het was zeker heel erg leuk!

en er zit ook zeker bij dat als er gevraagd zou worden om nog eens af te spreken
ik geen nee zal zeggen, omdat ik dan toch nog wel verder benieuwd ben.

verder weet ik voor nu gewoon dat ik er leuke vrienden bij heb
die het ook super leuk vinden om op andere plekken in het land buitenritten te maken :P

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 16:35

lovelyfiefy schreef:

Okee op die manier, wel begrijpelijk ja. Fijn dat je toch een leuke dag hebt gehad! En leuke nieuwe vrienden erbij :) wel jammer dat ze allemaal van daar kwamen.[/quote]

het was zeker heel erg leuk!

en er zit ook zeker bij dat als er gevraagd zou worden om nog eens af te spreken
ik geen nee zal zeggen, omdat ik dan toch nog wel verder benieuwd ben.

verder weet ik voor nu gewoon dat ik er leuke vrienden bij heb
die het ook super leuk vinden om op andere plekken in het land buitenritten te maken :P[/quote]

Nou dat is ook super toch! En wie weet gaat er nog wel één je benaderen. En anders je hebt er leuke mensen aan leren kennen en dat telt ook!

Hier is het redelijk rustig.. :o

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 16:41

Janinevv schreef:
Nou dat is ook super toch! En wie weet gaat er nog wel één je benaderen. En anders je hebt er leuke mensen aan leren kennen en dat telt ook!

Hier is het redelijk rustig.. :o

ja daarom, gewoon even afwachten.
er is een groepsapp aangemaakt voor iedereen die mee was
(hier is eerst heel vriendelijk naar gevraagd of iedereen dit wilde)
maar daar heeft ook nog niet iedereen in gereageerd, dus wellicht is niet iedereen zo heel erg op zijn telefoon :P

ik twijfel wel een beetje of ik nu ook andere dingen weer wil gaan doen.
vriendin van mij begon over lexa en nu hoorde ik vanmorgen op de radio
dat ze bij lidmaatschap ook gratis maanden aanbieden.
dan heb je nu dus 1+1 gratis bijv.
maar aangezien ik niet zulke geweldige ervaringen heb met al die dingen , weet ik nog niet
zo goed of ik daar echt zin in heb.
net als bijv weer happn instaleren (tinder komt er echt nooit meer op :+ )

CCCCC

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 20:16

Klinkt leuk de buitenrit Lovelyfiefy, en wie weet wat er uit voort komt!

Ik heb trouwens vorige week voor het eerst Happn geinstalleerd (Tinder ben ik echt klaar mee ook) en heb voor a.s. zaterdag een soort date staan met een jongeman! We gaan taart eten en koffie drinken, hij houdt van koffie en ik van taart, en ik vind het wel leuk om eens wat anders te doen dan "een drankje". Ben heel benieuwd! We hebben niet heel veel contact, dus extra spannend hoe het in het echt is.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 20:36

CCCCC schreef:

Ik heb trouwens vorige week voor het eerst Happn geinstalleerd (Tinder ben ik echt klaar mee ook) en heb voor a.s. zaterdag een soort date staan met een jongeman! We gaan taart eten en koffie drinken, hij houdt van koffie en ik van taart, en ik vind het wel leuk om eens wat anders te doen dan "een drankje". Ben heel benieuwd! We hebben niet heel veel contact, dus extra spannend hoe het in het echt is.

dat is zeker ook erg leuk om te doen !
taart is nooit verkeerd <3
heel veel plezier alvast.
ja op happn had ik het idee dat er toch wel wat ander soort mensen op zaten
dan dat je op tinder heb.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 21:26

oke dilemma..
ik heb net dus lexa gemaakt, maar verder nog niks mee gedaan
ik heb nu (volgens die site)
297 bezoekers gehad, 12 flirts, 59 x favoriet gemaakt door iemand en 12 prive berichtjes ontvangen :+

ga ik dan nu toch voor 2 maanden betalen? :x

edit: oke en die getallen blijven dus nog steeds stijgen 8)7

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 21:28

Ohh wauw! Dat kan toch bijna niet zoveel in zo een korte tijd? :+

Ik weet echt niets van Lexa, maar denk dat dat wel een serieuzer iets is dan Tinder of Happn. Give it a try! Is het duur?

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 21:31

CCCCC schreef:
Ohh wauw! Dat kan toch bijna niet zoveel in zo een korte tijd? :+

Ik weet echt niets van Lexa, maar denk dat dat wel een serieuzer iets is dan Tinder of Happn. Give it a try! Is het duur?

nouja, de prive berichtjes kan ik zien.
ik kan alleen niet openen of reageren.
maar ik kan dus wel zien dat ik echt van 12 verschillende mensen een prive berichtje gehad heb al nu.
maar indd zo belachelijk veel (vind ik het) in zo'n kort tijdsbestek.

het is nu 1+1 maand gratis bijv.
Dus €25 voor 2 maanden. geen idee of dat duur is, ik gebruik altijd gratis dingen

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 00:38

Ohh nou ben benieuwd hoor!

Ik had paiq geïnstalleerd, wat een slechte datingsapp. Je ziet geen foto's en ik schrok soms mij gewoon kapot, najah ik zie liever gelijk waarmee ik praat. Voor nu dus tinder, ook niet zo actief mee maar soms wel leuke gesprekken!

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 00:46

Janinevv schreef:

Ik had paiq geïnstalleerd, wat een slechte datingsapp. Je ziet geen foto's en ik schrok soms mij gewoon kapot, najah ik zie liever gelijk waarmee ik praat. Voor nu dus tinder, ook niet zo actief mee maar soms wel leuke gesprekken!

Dit laatste inderdaad. Ik heb nooit paiq gedaan, maar heel eerlijk vind ik uiterlijk ook belangrijk.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 00:59

Wiskey1 schreef:
Janinevv schreef:

Dit laatste inderdaad. Ik heb nooit paiq gedaan, maar heel eerlijk vind ik uiterlijk ook belangrijk.

Jaa precies, ik reageerde best overdreven in mijn bericht maar merk via zo'n app dat ik echt te kritisch ben en het gesprek zo verwijder hoe gezellig ze ook waren

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 01:13

Jaa inderdaad. Ik ben dus niet de enige. Ik hoef echt geen vriend die ook model kan zijn, maar wel iemand die er leuk uitziet, verzorgd, mooie ogen, uitstraling misschien een tikkie arrogant kan ik ook wel leuk vinden

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 01:16

Wiskey1 schreef:
Jaa inderdaad. Ik ben dus niet de enige. Ik hoef echt geen vriend die ook model kan zijn, maar wel iemand die er leuk uitziet, verzorgd, mooie ogen, uitstraling misschien een tikkie arrogant kan ik ook wel leuk vinden

Jaa precies dat! Neehoor zeker niet, arrogant niet maar redelijk zeker van zichzelf dus niet onzeker vindt ik wel antrekkelijk

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 07:47

Janinevv schreef:
Wiskey1 schreef:

Jaa precies dat! Neehoor zeker niet, arrogant niet maar redelijk zeker van zichzelf dus niet onzeker vindt ik wel antrekkelijk

Dat zeker weten, een tikkie arrogant wel alleen als ze ook lief zijn haha. Maar soms heb je van die mensen die arrogant lijken en dat ook echt niet zijn, daar houdt ik wel van

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 12:46

Ik merk dat ik niet echt een type heb. Ik heb vaak dat ik iets leuk vind aan een persoon, soms zijn dat de ogen, soms de lach, soms het hele plaatje. Mijn ex is blond, laatste date juist donker.. Ik merk dat ik juist een aantal innerlijke kenmerken steeds belangrijker ga vinden en daar meer op selecteer, voornamelijk tijdens de gesprekken die uit de matches komen (in hoeverre dat natuurlijk kan via een dating-app). Dus ook echt niet alle jongens/mannen waar ik mee date zijn heel knap, maar wel ambitieus, ondernemend, spontaan, sportief en sociaal!

Ik heb dus a.s. zaterdag een date denk ik? De jongen is niet heel enthousiast of neemt de leiding, dat vind ik wel jammer. Dus ik laat het nu even aan hem om te komen met een tijd en plaats om af te spreken.

Heb nog wel een ander leuk gesprek lopen, wellicht dat daar ook nog wel iets uit voort komt! Deze is heel ambitieus en heeft al zijn dingen echt op orde, vind dat reuze aantrekkelijk! En niet verkeerd, hij ziet er heel goed uit hahaha.

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 17:38

Oh innerlijk is zeker wel belangrijk, maar ik wil er ook naar kunnen kijken haha.
Maar qua innerlijk is zeker het belangrijkste in die zin, ik heb indd ook geen vast type. Met baard, zonder, blond, bruin etc. Als mannen iets hebben hebben ze iets, en anders niet

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-19 18:08

Ik vind uiterlijk in zoverre belangrijk dat ik iemand er wel "prettig" uit moet vinden zien. Maar iemand waarbij ik meteen denk: wow, knap! (Dat denk ik sowieso niet vaak, trouwens :') ) maakt uiteindelijk niet meer kans dan iemand die ik er gewoon wel leuk uit vind zien. Dat beslist toch echt het karakter en de chemie.

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 18:41

prulletje schreef:
Ik vind uiterlijk in zoverre belangrijk dat ik iemand er wel "prettig" uit moet vinden zien. Maar iemand waarbij ik meteen denk: wow, knap! (Dat denk ik sowieso niet vaak, trouwens :') ) maakt uiteindelijk niet meer kans dan iemand die ik er gewoon wel leuk uit vind zien. Dat beslist toch echt het karakter en de chemie.

Dat is een hele goeie omschrijving!

Ik had gisteren trouwens een awkward momentje. Een collega van me liep in enkel een sportbroek over de gang (dat is vrij normaal hier, na het douchen) dus ik kwam mn kamer uit, keek m net iets te lang half verdwaasd aan, waarop hij moest lachen. Dus ik zo: ja hallo, ik zie niet de hele dag halfnaakte mannen in de gang. Leuk detail, hij is niet verkeerd om te zien, maar verder niet mn type ofzo

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 19:23

lovelyfiefy schreef:
hahaha _O- _O- _O-

buitenrit was wel op een relaxed tempo. stap en draf dus.
al konden we ook niet echt meer ivm dat het gevroren had.
wisselen deed men onderling tijdens het rijden wel een beetje, dus dan schoven er weer een paar naar voren
en dan sprak je dus ook weer andere mensen.

daarna hadden we en lunch en zijn we gezellig met ze alle aan 1 tafel gaan zitten.
zo kon iedereen gewoon gezellig met elkaar praten.
was super gezellig, bleven uiteindelijk met een kleiner groepje over en daar echt dus tot kwart over 3 de
grootste lol mee gehad.

er zijn ook ideeen om met dat groepje weer een keer een rit te gaan maken :)

of er op liefdesgebied ook iets uit gaat komen,.. dat weet ik niet :+

Wel fijn dat het in elk geval gezellig is geweest! En wat betreft het liefdesgebied kun je later wel weer zien natuurlijk.

Lexa vond ik minder, maar je moet ook maar net de goede tegenkomen natuurlijk. :D

CCCCC schreef:

Veel plezier alvast zaterdag! Wel jammer dat ie verder niet heel enthousiast is. Ik kan daar ook wel een beetje op afknappen, graag of niet hoor. De andere jongen klinkt in elk geval al een stuk beter!

Ik vind uiterlijk ook wel tot op een zekere hoogte belangrijk; maar vaak is dat meer een uitstraling dan echt typische uiterlijke kenmerken zoals haarkleur.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 19:42

Marjon, jaa ik merk aan mijzelf dat ik me teveel vast klam aan uiterlijke kenmerken. Ik vind meestal bruin haar aantrekkelijker dan blond, maar ligt er net aan sommige mannen die blond zijn hebben ook een hele mooie uitstraling! Geen peil aan te trekken.

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 20:22

Ik heb ook niet echt een type, maar uiterlijk is zeker wel belangrijk. Op date 1 dacht ik toen ik mijn date (nu vriend) voor het eerst zag echt "daaamn boy" (echt ZO knap). Daarna bleek het innerlijk ook nog eens fantastisch dus toen begon er wel wat te kriebelen. Ik zie het zo: innerlijk is het belangrijkst, maar je moet er wel een kunstje op kunnen doen :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 20:25

Uiterlijk boeit me weinig.zolang iemand maar ok ruikt voor me. Gevoelige neus en sommige geuren staan me meteen tegen. En stem is belangrijk. Niet te hoog, geen slome prater. Of een (sorry) erg westers(stads) accent Stotteren maakt me niets uit. Dat stoort niet, maar karakter is het allerbelangrijkste. :j geen extreem haantje (wordt knokken) maar iemand zonder ruggengraat gaat ook niet werken, daar stamp ik overheen :o geen probleem met honden en helaas katvrij is een eis ivm flinke allergie. Gewoon niet haalbaar. :n

Als ik kritisch mag zijn :') maar is dus geen enkel keuze kriterium oftewel mooi meegenomen maar geen dealbreaker :+ , geen langer haar. Stekels is het leukste minder of geen haar op hoofd ook geen probleem, geen gezichtsbeharing, geen tatouages of piercings. Bij voorkeur sportief maar niet te geen zwaar ondergewicht (bmi18 of lager) of overgewicht (bmi boven de 35/40) en liefst geen mega grote reus. :') geen kinderen of kinderwens.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 20:58

Voor mij is uitstraling het belangrijkste. Mijn vriend had al vrij snel door dat ie kat in het bakje had :') ik heb hem alleen maar zwijmelend aangekeken geloof ik

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 21:07

Ik ga vooral op gevoel af. Welke energie straalt iemand uit. Klinkt vaag :o kan het ook niet uitleggen denk ik. Maar belangrijkste eerst vriendschap iemand leren kennen enz