Klopt maar meestal ben ik alleen op die nacht wakker. Of die erna. Nu overdag moe, werken en s nachts niet slapen..
friezenfan2
Geplaatst: 26-12-23 13:30
Afgelopen nacht heerlijk geslapen maar de nacht daarvoor was het vreselijk. Ik lag om 3 uur klaar wakker en ben rond 5 uur weer terug inslaap gevallen. Als ik nou slim was geweest had ik het top 2000 cafe opgezet. Is nog een tip voor iedereen hier, is bij ziggo op 81 en dat is de live verbinding met het cafe waarnaast ze de uitzending maken. Hopelijk vanavond geen gedoe.
Ik ben echt zoooo moe maar ik slaap sinds vorige week al ruk. Nu twee nachten qua uren prima geslapen maar mijn horloge zegt dat de kwaliteit belabberd is. Opzich ook niet heel gek aangezien je toch aanzienlijk meer eet met kerst en met een goed gevulde buik gaat slapen
Inmiddels al 2 nare nachten op rij. Draaien, geen rust, weinig slapen, en hele rare dromen. Waneer is dit klaar?! Ben er helemaal klaar mee
Snippergroen
Geplaatst: 28-12-23 09:32
Bizarre dromen en inderdaad storm in 't hoofd. Wat een feestje was dit.
Ik droomde over een aantal collega's en ik was echt ontzettend boos op ze. Net kwam ik een van hen tegen op kantoor en moest mezelf toch even overtuigen dat het niet echt was
Voor mij is het ook een ramp. Ik slaap al bijna een week 3 a 4 uurtjes per nacht. Toevalllig heb ik eergisteren een eind gefietst en was ik zo moe dat ik zowaar meer geslapen heb, maar wel wakker tussendoor.
Lucia88
Geplaatst: 23-01-24 09:52
Ik ben alvast weer begonnen met minder goed slapen! Verkouden zijn helpt natuurlijk ook niet mee