Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

).. alles in de Engelse en landelijke stijl vind ik mooi. Of barok bijvoorbeeld. Het hoeft ook helemaal niet perse oud te zijn, mooie kandelaren passen overal bij.
en echt snel tevreden.

beetje een idee nu? Goldie schreef:Ooh roze, maar daar wordt m'n vriend minder blij van. Paard is ook gek op roze
vind ik
Ik hoop dat ik het mijn secret santa niet te lastig maak zonder lijstje, maar ik denk dat er wel genoeg te vinden is op bokt
En anders iig een kleine tip, dropjes (hoe zouter hoe beter)

. Dit jaar eindelijk een eigen boom dus een mooie middelmaat glas kerstbal in kleur is altijd welkom! Maar misschien wat lastig om te versturen 

Zo leuk om spulletjes te verzamelen
(inmiddels is het niet meer hierboven zie ik..
) 
. Ga binnenkort wel samenwonen met mijn vriend maar ons huis is nog plafond en vloerloos dus duurt nog wel even. De woonkamer krijgt in ieder geval een grijze muur. Heb in mijn flops geen spullen voor t huis gezet omdat ik nog thuis woon. Ondertussen is het dus veranderd naar binnenkort samenwonend maar dat is nog steeds. Zonde als het nog een paar maand staat te verstoffen.
. Heb nu een knalroze maar zag laatst bij de action oudroze en grijs. Misschien dat dat straks beter matcht bij de inrichting
wij gaan misschien verhuizen (onder voorbehoud gekocht) en dan zijn spulletjes voor in huis niet handig. Als het niet doorgaat zit ik met die spullen :’) alhoewel ik scentchips kan waarderen. Zo’n houder heb ik al maar de geur dingen zijn altijd welkom