Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 21:30

Lynnepinny schreef:
diedepol14 schreef:

ik heb een groep meiden in mijn klas zitten, en dat is dan ook meteen zo'n heel hecht groepje weetjewel. die hebben dus met z'n allen hetzelfde lelijk gekleurde paarse shirt gehaald en laten bedrukken. op hun linkerborst hun bijnaam en achterop de naam van hun groep. dit doen ze dus voor het kamperen in de zomervakantie, maar nu hadden ze hem laatst aangedaan naar school. ik en mijn vriendin hebben de hele dag enorm kunnen lachen wat een kotslelijke dingen waren dat.. en zo hebben ze ook zwarte vesten met allemaal hun eigen naam achterop,,, in het roze..... en geloof me, die gaan de hele winter zo vaaak mogelijk aan.. 8)7 8)7 voor kamperen gaan ze nog maar alsjeblieft niet naar school |o

Wow, dat doet me echt denken aan Grease met de Pink Ladies :')

Nee man, dat soort kleding droeg ik in m'n studententijd! Sweet memories *D

Gianti

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-17 22:55

Watermeloenen cupmaat zonder bh ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 22:56

Geen watermeloenen maar met mijn cup D/E doe ik dat ook wel eens hoor.. zit heerlijk!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-17 22:57

Shanna schreef:
Geen watermeloenen maar met mijn cup D/E doe ik dat ook wel eens hoor.. zit heerlijk!

Ik ook met mijn 70f, maar hier spreek ik over 80h ong die op kruispunt oksel navel lijn lag

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 23:03

Valt voor mij in hetzelfde laatje als plastic meloenen in een te diep uitgesneden jurkje. Val mij niet lastig met je tieten :')

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 00:11

"Pumps" met een hakje van 3 cm vind ik ook een modeblunder. Of hakken, of plat :D
Mensen die niet op hakken kunnen lopen vind ik ook een blunder trouwens. Dan kan je imo beter platte schoenen dragen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 00:44

vibabu schreef:
"Pumps" met een hakje van 3 cm vind ik ook een modeblunder. Of hakken, of plat :D
Mensen die niet op hakken kunnen lopen vind ik ook een blunder trouwens. Dan kan je imo beter platte schoenen dragen.

Bambi stijl *D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 06:44

lieveli schreef:
germie schreef:
Ik vind in Nederland gekochte shirts met daarop plaatsnamen zoals Hawaii of California notdone. Die herken je zo. Als je er echt geweest bent en een shirt meegenomen hebt, dan zijn de shirts anders.

Ik vind Hardrockcafe shirts best grappig, al heb ik ze zelf niet.

Ik vind het juist andersom die op vakantie gekochte shirts zijn vaak vreselijk! Zo'n vormloos shirt in vaak vreselijke kleuren.

Zo lekker ubertoerist :D :D[/quote]
Ligt eraan. Sommigen zijn leuk. Ik koop alleen leuke. Niet opzichtig.

Ik had van elke bezochte stad in amerika een hoodie willen hebben. Ben ik hem op atlanta misgelopen. Haal ik wel bij volgende gate dacht ik. Waren ze daar niet meer. Lol. Mijn florida hoodie in pink draag ik graag. Is ook niets toeristisch aan. Maar gewoon een leuk kledingstuk. Maar voor mij met een betekenis.

Prijzen voor soevenier kleding mogen niet hoger zijn dan normaal. 15 euro voor een tshirt met reclame vind ik zat. Anders laat ik het liggen. Logos van bedrijven of campings koop ik in principe niet. Dan moet het gratis zijn.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 07:32

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 07:46

Ik draag geregeld hakken van een cm of 5 :') Ik ben ruim 1.80m, dan zijn hakken van 10cm niet zo grappig meer.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 07:54

Ik draag altijd minimaal 8 cm, lager vind ik ook niet zo mooi. Maar moet zeggen dat het ook wel heel erg aan de schoen ligt en vooral de vorm van de hak :j

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 07:59

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 08:09

PrizTwir schreef:
Ja die hakken met 3cm hak! Dat vind ik ook zo verschrikkelijk. Ballerina schoentjes vind ik ook echt een no go.

Ohhh nee jaren 40/50 mode... ik hou ervan :j
met zo'n kek riempje ook nog erbij, superleuk +:)+

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 08:50

ik vind ze alleen kunnen onder een trouwjurk :')

niemand die ze ziet.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 09:29

Ik loop zonder hakken. 1 cm is al te hoog. Kan er niet op lopen.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 09:39

Zo lelijk die lage hakjes :r Ik ben zelf een goeie 1.80m maar ik draag vaak hakken en dan ook gewoon hoog, liefst 10cm+. Dan ben ik wel een reus, maar ach, ik wil ook gewoon hakken dragen. Zullen mensen vast ook een modeblunder vinden, shoot me :))

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 09:46

T is de generatiekloof denk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 09:48

Ik vind plateaus echt een no-go. Vooral bij platte schoenen, maar ook al wel bij hakken. :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 09:55

germie schreef:
Ligt eraan. Sommigen zijn leuk. Ik koop alleen leuke. Niet opzichtig.

Ik had van elke bezochte stad in amerika een hoodie willen hebben. Ben ik hem op atlanta misgelopen. Haal ik wel bij volgende gate dacht ik. Waren ze daar niet meer. Lol. Mijn florida hoodie in pink draag ik graag. Is ook niets toeristisch aan. Maar gewoon een leuk kledingstuk. Maar voor mij met een betekenis.

Prijzen voor soevenier kleding mogen niet hoger zijn dan normaal. 15 euro voor een tshirt met reclame vind ik zat. Anders laat ik het liggen. Logos van bedrijven of campings koop ik in principe niet. Dan moet het gratis zijn.

De ene dag met Florida aankomen en de volgende met Miami en de volgende met San Fransisco is echt nooit leuk. Maar echt nooit.
Praktisch wel, als lekker warme trui om thuis op de bank mee weg te kruipen, maar meer niet.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 10:04

Ik draag nooit hakken :').
2x in m'n leven, 1x inlopen en 1x op de bruiloft van m'n zus :').

Ze staan nu al 4 jaar te verstoffen in m'n kast

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 10:05

Ik snap eigenlijk de ballerina aversie niet.
Heb zelf twee paar, gewoon zwart en bruin leer zonder tenen decolleté...
Imo weinig mis mee?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 10:08

Ik heb ook ballerina's. Ik vind het de enige nette manier om toch in de zomerperiode in niet te warme schoenen te lopen.
Ik ga met dit weer dood in dichte, warme schoenen en sandalen vind ik persoonlijk een no-go. Ballerina's zijn netjes. Misschien wat tuttig in de ogen van sommigen (of velen haha), maar netjes. Ik kan ze prima dragen op mijn werk gelukkig.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 10:10

Smaken verschillen :D ik vind zelf standaard ballerina's wel okee, maar met tenen decolleté, lelijke bandjes, van die pantysokjes eronder... |(
En ik vind het eerlijk gezegd alleen mooi als je een niet al te grote schoenmaat hebt. Ik heb zelf bijvoorbeeld 42, nou als ik een paar ballerina's aantrekken dan ben ik net bigfoot :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 10:11

Ik heb ook 6 paar. Ik vind ze soms net wat netter staan dan gympen en ik draag geen sandalen (schaam me voor m'n teentjes :') ).

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 11:14

Ik vind ballerina's niet per se een modeblunder of een verschrikkelijke no go, alleen het is gewoon absoluut niet mijn smaak.. :Y) Vind ze tuttig en soms een beetje goedkoop eruit zien.. :=