Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:hyppolyte schreef:Ik vind ziek wel erg raar gedacht, kom op zeg, hij is 8 jaar ouder, geen 28jaar, ik had dat ik 15 was een vriend van 25, soms voegt dat op het mentale vlak gewoon beter dan iemand van je eigen leeftijd
Ik weet niet hoe oud je nu bent?
Ik zou het nog kunnen snappen vanuit het perspectief van het 15-jarige meisje, maar draai het eens om.
Je bent 25 en valt op iemand (een kind) van 15. Vind je dat nog steeds 'normaal'? Ik vind het iig niet gezond dat een volwassen man op een kind valt (en ja, je kan jezelf nog zo volwassen voelen en voordoen, maar je bent en blijft een kind als je 15 bent).
MMIDV schreef:Ik vind een volwassen persoon met een minderjarige ook niet Ok.
En inderdaad al mijn puberleerlingen zijn allemaal erg volwassen en weten het allemaal al erg goed..... uhu.... Als een van mijn meiden of jongens een relatie zou hebben, zou ik als eerst bij de ouders checken of zij daar wel van op de hoogte zijn....
Goof schreef:hyppolyte schreef:Ik vind ziek wel erg raar gedacht, kom op zeg, hij is 8 jaar ouder, geen 28jaar, ik had dat ik 15 was een vriend van 25, soms voegt dat op het mentale vlak gewoon beter dan iemand van je eigen leeftijd
Ik weet niet hoe oud je nu bent?
Ik zou het nog kunnen snappen vanuit het perspectief van het 15-jarige meisje, maar draai het eens om.
Je bent 25 en valt op iemand (een kind) van 15. Vind je dat nog steeds 'normaal'? Ik vind het iig niet gezond dat een volwassen man op een kind valt (en ja, je kan jezelf nog zo volwassen voelen en voordoen, maar je bent en blijft een kind als je 15 bent).
hyppolyte schreef:Dat is je goed recht, maar dan hoef je een ander er nog niet om te veroordelen.
hyppolyte schreef:Mmdiv, dat vind ik wel echt een behoorlijke inbreuk, daar heb je je echt nit mee te bemoeien. Signaleren is prima, ouders inseinen, ook best. Maar maatschappelijk werk inschakelen, doe ff normaal zeg
hyppolyte schreef:Wat ik me indd afvraag, hebben jullie dan ook vrienden van je eigen leeftijd, of hebben jullie daar wel variatie in?