_love12_ schreef:Had vandaag ook weer n mooie..
Had een longboard verkocht via marktplaats, duidelijk aangegeven dat niet eerder dan 15:00 thuis zou zijn, meneer zou dus tussen 15:00 en 15:30 hier zijn. Krijg ik om 12:00 een berichtje dat ie voor de deur staat.... Ik terug gereageerd dat we om 15:00 afgesproken hadden en ik niet thuis was, meneer reageert terug: Ja dat klopt, maar ik had eerder tijd dus ben er eerder.
Ik nogmaals gezegd dat ik niet thuis was. Krijg ik een reactie: Oke, dan kan je toch naar huis komen? Dan wacht ik wel.
Was voor mij geen mogelijkheid dus dat gemeld, uiteindelijk is hij om 15:00 alsnog gekomen. Vond het maar raar dat ie er vanuit ging dat ik naar huis zou komen terwijl hij 3 uur voor de afgesproken tijd voor de deur stond...
Nouja
dat is inderdaad nogal raar... maar hij is niet boos geworden toen je vertelde dat je dat niet ging doen?
Vorige week maandag is bij mij een bed inclusief matras en matrasbeschermers opgehaald. In de advertentie stond ook dat het nachtkastje erbij zat... toen ik het klaar ging zetten ben ik die er helemaal vergeten bij te zetten. Man heeft het opgehaald en er zelf ook niets van gezegd.
Die ochtend erna deed ik mijn gordijnen open en daar stond mijn nachtkastje nog
maar ik had ondertussen alle mails al gewist en telefoongesprekken ook. Dus ik had geen gegevens meer van ze om ze te contacteren. Ik heb zelf na een paar dagen ook niets meer van hun gehoord, dus ging ervanuit dat ze het zelf ook wel prima vonden (is een kastje die je bij de ikea volgensmij voor 5 euro kan kopen, dus stelt niet veel voor. En deze is ook best beschadigd) en ik heb hem nu weggegeven.
Maar nu kreeg ik, ruim een week later een appje dat ze het nachtkastje missen en of ze hem vanavond op kunnen halen.
Ik heb nog niet gereageerd en weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen...
Ik vind eigenlijk zelf niet dat het helemaal mijn schuld is. De man had het zelf ook kunnen zien. Daarbij is het nachtkastje eigenlijk geen geld waard... zonder nachtkastje had ik het bed ook wel voor die prijs kunnen verkopen. En hij heeft er iets anders bij gekregen dat eigenlijk niet in de advertentie stond. Wat vinden jullie?