Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KellyR

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 01:22

Oh dames moet het even kwijt, maar ben uit m'n comfortzone gestapt en zojuist 1,5 uur via Facebook gebeld en... hij is ECHT leuk *\%/*

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 01:55

Pfff... Wat is dat toch met jongens die denken dat paardrijden betekend dat je dan ook wel ff zo en jongen kan 'berijden'. Zo vermoeiend

DMZSniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 02:03

xIirtJj schreef:
Pfff... Wat is dat toch met jongens die denken dat paardrijden betekend dat je dan ook wel ff zo en jongen kan 'berijden'. Zo vermoeiend

Techniek is toch bijna hetzelfde voor sommigen. Als ze 't zo graag willen, laat ze dan effe weten dat je ook mooie sporen en een zweep hebt.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 05:36

KellyR schreef:
Oh dames moet het even kwijt, maar ben uit m'n comfortzone gestapt en zojuist 1,5 uur via Facebook gebeld en... hij is ECHT leuk *\%/*

Wat fijn dat het goed bevallen is! Binnen harken die tindermeneer :o

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 08:08

Klinkt goed Kelly!

Ik ben echt steeds bang dat ik iets verkeerd zeg ofzo via de app en dattie me dan niet meer leuk vind ofzo (terwijl hij me een paar uur daarvoor dan zo noemt). Ik was even vergeten hoe onzeker je je kan voelen als je verliefd bent, blijkbaar :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 08:37

xIirtJj schreef:

Fotos van paarden in je profiel? Dan is dat te verwachtten :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 08:39

Wow goed kelly dat je dat hebt gedaan!
Spoiler:
ik heb nogsteeds niks gehoord van tindermeneer :x

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 09:27

Heb ff niet bijgelezen hoor haha ik zag zoveel gekkigheid voorbij komen, ga straks nog ff terugkieken ;). Tamara dat is echt heeeel leuk zeg, ik hou wel van zulke acties. Stoer Kelly van dat bellen, (not my cup of tea) haha en t was dus echt leuk whoehoe! Niet cool queelens :((

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 09:37

Door dit topic ben ik net weer eens gaan kijken op Tinder... En wow, een van de weinigen die ik likete was ook direct een match. En hij is écht leuk... :o

Mijn enige twee foto's op mijn profiel zijn met mijn bijrijdpaard, aangezien dat de enige goede foto's zijn die ik heb _O- Toch valt het gehalte stomme opmerkingen wel mee.

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 11:10

Ik heb nog nooit eerder zo'n opmerking gehad. Wel een of andere mongool die zei dat ik maar moest kiezen tussen mn paard of hem. Wtf. Mongool.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 11:24

xIirtJj schreef:

Gewoon zeggen dat je paardrijdt om aan je trekken te komen.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 11:25

xIirtJj schreef:
Ik heb nog nooit eerder zo'n opmerking gehad. Wel een of andere mongool die zei dat ik maar moest kiezen tussen mn paard of hem. Wtf. Mongool.

Nou die keuze is snel gemaakt :Y)

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 14:12

xIirtJj schreef:

Deze had ik gister ook inderdaad. Hij vroeg wat op 1 kwam dus ik zei de paarden. Zegt hij dat hij het zat is om op nummer 2 te komen. Mijn antwoord was deal whit it or not :wave:

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 15:32

Ik heb wel 1 foto met het paard, maar verder nooit opmerking, op 1 keer na. De openingszin was "ik haat paarden" toen vroeg ik dus of ie ook niet van paardenworst hield en nouja, apart gesprek :')

Morgen staat er een date met de tinder meneer *\o/*
En het is ook niet mijn cup of tea hoor AronenLoutje!! Duurde hem toch wel een half uurtje om mij te overtuigen, maar de nieuwsgierigheid won haha.

Balen Queleens, schop onder zn hol geven.

DMZSniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 15:41

Lootje1991 schreef:
xIirtJj schreef:

Deze had ik gister ook inderdaad. Hij vroeg wat op 1 kwam dus ik zei de paarden. Zegt hij dat hij het zat is om op nummer 2 te komen. Mijn antwoord was deal whit it or not :wave:

Is dat zo vreemd? Als je op tinder bent voor casual fun en niets serieus, dan snap ik je antwoord, maar als je een serieuze relatie zoekt en dan tegen een man zegt 'mijn paarden komen altijd vor jou' dan is dat cru. Het is niet zo vreemd om te verwachten dat je partner jou als prioriteit nummer 1 heeft.

Of ben ik het nou te serieus aan het bekijken?

BB1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 15:57

DMZSniper schreef:
Is dat zo vreemd? Als je op tinder bent voor casual fun en niets serieus, dan snap ik je antwoord, maar als je een serieuze relatie zoekt en dan tegen een man zegt 'mijn paarden komen altijd vor jou' dan is dat cru. Het is niet zo vreemd om te verwachten dat je partner jou als prioriteit nummer 1 heeft.

Of ben ik het nou te serieus aan het bekijken?

Als er paarden zijn dan gaan die voor, dat geld denk ik voor de meeste mensen met paarden.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 16:00

ik snap wel dat mannen afgeschrikt raken van het paard.
ik denk dat het minder zwart wit is dan hier gesteld.
mijn kerel hoeft niet te gaan zeuren dat ik vaak bij het paard ben. ik vind het niet erg concessies te doen, maar ik heb een verantwoordelijkheid, ik ben aan het paard verplicht goed voor hem te zorgen. een man kan zelf wel en boterham maken en eventueel een stofzuiger door de hut halen. ik zie mijn paard zijn stal niet zelf uitmesten. Zelf eten pakken zal hem wel lukken, met alle gevolgen van dien.

Dus ja, planningen vallen om het paard heen. Ik kan rijden overslaan, maar mesten moet toch ergens op de dag een keertje gebeuren.

gelukkig snapt mijn tinderman dat :D

BB1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 16:09

Precies zoals ik het bedoelde, goed verwoord :j

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 16:59

Zo is ook hoe ik het bedoelde hoor. Maar hij begon al gelijk over dat z'n ex ook paarden had en dat hij op nummer 2 kwam enz enz echt z'n zeurderig toontje en ja mijn verzorgpaard komt echt op nummer 1 en dadelijk mijn eigen paard al helemaal! Betaal er veel geld voor en het is mijn verantwoordelijkheid. Mijn ex wilde ook nooit dat ik bij het paard was en dat probeer ik ni te voorkomen

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 17:14

Ik heb alleen leuke foto's van mezelf met paard, dus ik heb weinig keus :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 17:34

Ach n selfie is zo gemaakt toch?

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 18:03

Ik heb zaterdag ene date met tinder papa.
Hij had al een keer een voice berichtje gestuurd en klinkt echt super.
Gister deed hij dat opnieuw en ik weet niet zo goed meer wat hij zei, maar ik kon het opvatten als "ik wil je stem wel ene keer horen voor we elkaar zien zaterdag". Als ik ergens een hekel aan heb is het een berichtje inspreken, weet dan niet wat ik moet zeggen en ga stotteren, het klinkt stom bla bla bla. Dus heb hem gebeld :=

Had hij niet verwacht en gaf aan dat hij verwacht had dat ik een voice berichtje terug zou sturen :=
Al met al wel een leuk gesprek gehad met hem.
Daarna kwam de vraag hoe ik kwam, met Auto of OV. Want als ik met de auto kwam kon ik niet drinken, of ik moest blijven slapen ...

Daarna nog wat geappt en kwam de melding
"Ik geloof dat ik je wel leuk vind"

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 18:16

Stille meelezer meld zich: hier ook Tinder, komt idd hele rare types tegen (veel alleen uit op sex) maar zo af en toe zit er eens een normaal iemand tussen. Klets nu sinds 3 weekjes met een leuke man. Ben benieuwd of t op een date uitkomt.

Mensen die meteen voor eerste date al beginnen over blijven slapen en drank, dan haak ik al snel af... Zal wel saaie muts zijn, maar in mijn ogen kan het ook zonder drank prima gezellig zijn en blijven slapen doe ik sowieso niet snel op een 1e date...

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 18:22

Zit hier nu op m'n werk te balen dat ik geen wifi heb :')

Heb gesprekken met 2 best wel leuke jongens en heb pas weer rond 8 wifi, dus ik baal _O-

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 18:33

Vond dit wel een passend plaatje in dit topic...

Afbeelding