Degene die ik bedoelde is uitverkocht

Maar van scentchips heb je elektrische branders
Bij de 1000poot verkoopt ze die ook of op de pagina van scentchips

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:Wow, wat een topdrukte aan antwoorden hier ineens weer, kan het bijna niet meer volgen
Lisitano dat is wel een aantrekkelijk aanbod om me wat op te laten sturen om te proberen, van wat voor geuren heb je eventueel een blokje ter overname?
Ik ga ook even kijken naar Village Candle want wat jullie daarvan zeggen spreekt me wel heel erg aan. Ik brand hier toch niet met bezoek dus het mag lekker stevig aanwezig zijn
friendly schreef:Nou...mijn bestelling bij De Duizenpoot:
Goose Creek:
- apple bourbon
- burlwood & oak
- cinnamon spice
- holiday embers
- watermelon patch
Heart & Home
- caramel cupecake
Yankee Candle
- candy cane lane
- sweet apple
- vanilla bourbon
- fireside treats
Kringle
- watercolors
Allemaal waxjes, tarts en watercolors staat breakable wax potpourri bij.. Ben beniewd. Prijs viel mee MAAR ik vertel mezelf nu: KOOPVERBOD! IK HERHAAL KOOPVERBOD!
DeMolenhoek schreef:Raja schreef:Hmmm,
Degene die ik bedoelde is uitverkocht
Maar van scentchips heb je elektrische branders
Bij de 1000poot verkoopt ze die ook of op de pagina van scentchips
Ja, maar die zijn flink duur! Zag er wel van bridgewater? Iemand daar ervaring mee?
DeMolenhoek schreef:Ik heb donderdagavond besteld en je hebt vrijdagmorgen verzonden toch? Dan is het normaal dat het er nog niet is
Yellomofoon schreef:DeMolenhoek schreef:Ik heb donderdagavond besteld en je hebt vrijdagmorgen verzonden toch? Dan is het normaal dat het er nog niet is
Bij mijn laatste verzending naar België was het er de volgende dag al, maar bedenk me nu wel dat jouw bestelling in een enveloppe zit en mijn laatste verzending een pakket was. Daar kan het aan liggen