Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 08:47

Selina schreef:
Utixo schreef:
Mijn briefgeld zit ook altijd gekopt en gerangschikt in mijn portomonee! Over gehouden aan mijn tijd als kassiere. Kan ook echt geërgerd zijn als ik het bij een supermarkt kriskras terug krijg.

Vroeger zat ik op een basisschool, het Kompas. Het lied van die school had een alinea; "Noord, oost, west of zuid, welke richting gaan we uit. Dankzij dat rot zinnetje heb ik nog steeds moeite met de juiste volgorde van het kompas. Ik krijg het er nieti in, en moet op Google kijken hoe het ook alweer zat. En bedankt, basisschool.

En ezelsbruggetje?
Wie Niet Oplet Zakt.
W, dus West, begint links.

Nooit Oorlog Zonder Wapens!
Bovenaan beginnen en dan rechtsom :)

LisaaBloem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 08:50

Nooit Op Zondag Werken was ons ezelsbruggetje op school :) ook bovenaan beginnen en met de klok mee.

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 08:51

Utixo schreef:
Mijn briefgeld zit ook altijd gekopt en gerangschikt in mijn portomonee! Over gehouden aan mijn tijd als kassiere. Kan ook echt geërgerd zijn als ik het bij een supermarkt kriskras terug krijg.

Vroeger zat ik op een basisschool, het Kompas. Het lied van die school had een alinea; "Noord, oost, west of zuid, welke richting gaan we uit. Dankzij dat rot zinnetje heb ik nog steeds moeite met de juiste volgorde van het kompas. Ik krijg het er nieti in, en moet op Google kijken hoe het ook alweer zat. En bedankt, basisschool.

Nooit Op Zondag Werken :D

Noord,oost,zuid,west.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 08:56

Nieuwe Onderbroeken Zijn Wit :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 09:09

Eulogy schreef:
Wat een heerlijk topic :D

Dit heb ik ook een keer gedaan _O- Had ruzie met m'n vriend over iets stoms, ik was er echt boos over en wist dat hij een halfuur later weg moest (dat was overigens waar ik boos over was) en nog moest douchen. Heb toen eerst zijn deo en wax verstopt en ben daarna uitgebreid in bad gegaan met de badkamerdeur op slot zodat hij zich niet klaar kon maken :') Zooo kinderachtig achteraf gezien maar ik vond het toen echt een briljant idee van mezelf.

Wat heerlijk dit :') Ook echt iets wat ik zou doen _O-

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:10

Ik heb ooit eens de band van mijn broer leeggestoken toen ik pissig op hem was :=

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:23

Ik heb toen ik een klein guppie was mijn broer tussen de benen getrapt.(en hard ook).. :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:24

Ik heb vorige week heel asociaal mijn ex uitgescholden op Utrecht centraal, in het bijzijn van zijn collega's. Iemand beweerde dat hij me de grond in had geboord. Achteraf bleek het een of ander wijf te zijn die graag m'n vriendje wil afpakken.. Trieste gevallen.

Al wil m'n ex mij nogsteeds terug en was niet het eerste incident dus zag hem daar en al mijn woede op dat moment eruit gegooid. Oeps!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:25

Mijn zus had gister een opbiecht moment; de kinderen hadden al een langere tijd veel te kleine onderbroeken aan omdat ze bij het kopen van kleding was vergeten dat de onderboekmaat ook mee veranderd met groeien :')

(Ik zei al; scheelt weer in anticonceptie, als het al zo strak zit is het zo gedaan met de vruchtbaarheid :') )

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:06

Schuur_ schreef:
Er is een koppel op mijn Facebook waar ik compleet gek van wordt, de hele tijd verliefde foto's en hartjes en kusjes... Het stoort mij enorm maar de reden dat ik ze niet verwijder is omdat ik ook op de eerste rij wil zitten als het misgaat...

Wel zo eerlijk _/-\o_

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 20:35

Als mijn ouders op vakantie zijn kook ik regelmatig alleen voor mijzelf, was ik alleen voor mijzelf en strijk ik alleen voor mijzelf. Mijn broertje (19 jaar)mag het lekker uitzoeken want die is te lui om iets te doen waar ik dan regelmatig boos om word en maakt alleen maar meer rommel.
En dan kook ik extra lekker alleen voor mijzelf :Y)

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 08:40

Confession : sta al meer als een half uur met de bus in de file. Maar dat vind ik niet zo erg voor de verandering. Dan heb ik een legetieme reden om wat langer in de bus te dutten

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 08:43

Ik ben onrustig, de meubels zouden geleverd worden tussen 8 en half 9.
Dus ik ben hier braaf voor 8 uur en zit nu nog steeds te wachten in een huis zonder meubels.
En ik vraag me dan ook altijd af of ze me vergeten zijn of dat ze gewoon te laat zijn.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 08:44

Ik voel me belachelijk schuldig dat ik niet naar school ben omdat ik ziek ben.
Het gaat echt niet, maar voel me er net zo rot onder dat ik er niet ben :n

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 08:57

Ik heb vandaag geen zin in school, moest er om 06:15 uit. Dus heb ik een afspraak bij de dierenarts ingepland gisteren dat ik vandaag even langs ga met een konijn voor een kleine ingreep. En tegen de mensen uit mijn klas zeg ik dat ik ziek ben. :+

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 09:16

Ik gebruik mijn periode altijd als excuus om die week veel ruzie te zoeken met m'n man.. :')
Gewoon omdat ik daar van geniet en hij het me dan vergeeft :p

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 09:18

Soms wil ik echt mijn labpartner mn zn gezicht in een cel en weefselkweek flesje duwen... Hij wìl gewoon niet zien dat HIJ de cellen heeft doorgezet vorige week, dqt ze nu dood zijn en dat dat dus ook ZIJN schuld is... En dan nog achteraf vragen of ik de cellen heb geteld. Hallo jonge, dooie cellen tellen heeft geen zin :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 09:24

Soms zou ik tegen mijn collega willen zeggen.... ben je nou echt zo dom????
Echter hou ik me netjes in :Y)

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 09:29

Ik ben 20 en heb sinds gisteren weer een huge crush op een acteur, maar goed zwijmelen mag toch?

Staan wel leuke tussen haha

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 09:32

_Yasmine_ schreef:

Ja hier ook!
Daarom zit ik nu ook beroerd te wezen op school :') gelukkig hoef ik maar tot 12:45

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 09:46

Ik zet 'laatst gezien' uit op whatsapp als ik weer eens een berichtje ontvang van mijn baas of ik extra kan komen werken. :o
(Uiteindelijk reageer ik wel maar anders ben ik te overhaast overtuigd en vergeet ik andere plannen)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 09:57

Eloya schreef:
_Yasmine_ schreef:

Ja hier ook!
Daarom zit ik nu ook beroerd te wezen op school :') gelukkig hoef ik maar tot 12:45

Ik durf het reis gedeelte niet aan, zo misselijk. Vind bijna twee uur reizen een beetje eng..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 10:10

Herkenbaar! Ik ben maandag niet gaan werken omdat ik migraine had en nou ja, dan moet ik echt gewoon in een donkere kamer gaan slapen met een doek over m'n hoofd en kan ik echt niet de hele dag in het licht naar een scherm staren, maar ik voelde me alsnog heel schuldig. Al helemaal omdat ik weet dat het op het moment heel druk is :o

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 10:24

xManon_ schreef:
Ik zet 'laatst gezien' uit op whatsapp als ik weer eens een berichtje ontvang van mijn baas of ik extra kan komen werken. :o
(Uiteindelijk reageer ik wel maar anders ben ik te overhaast overtuigd en vergeet ik andere plannen)

Haha herkenbaar alleen dan niet met m'n baas, die heeft gelukkig geen WhatsApp.
Ik zet wel eens mijn dataverbinding uit om vervolgens alles te lezen en dan na n tijdje zet ik het weer aan. Ik ga er vanuit dat het dan nog niet als gelezen gemarkeerd is :o?

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 11:14

_Yasmine_ schreef:
Ik durf het reis gedeelte niet aan, zo misselijk. Vind bijna twee uur reizen een beetje eng..

Dat is logisch, ik moest maar 30 min. Nog halfuurtje doorkomen en dan ben ik vrij
gelijk mijn confession, ik zit te bokken en naar buiten te kijken, want voel me zo beroerd :r dat ik de concentratie voor het werkcollege niet op kan brengen.