Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hier is het altijd na, lijkt mij ook veel leuker want ik zou persoonlijk niet willen dat m'n verloofde me voor de ceremonie zou zien. 
Zeg ik dan van niet?
kunnen mensen op inspelen. Om negen uur trouwen is ook goedkoper dan om drie uur in de middag
das ook niet voor niks. verootjoo schreef:Denk je echt dat daar onderzoek naar is gedaan? Wat is daar relevant aan?
Zelf heb ik nog nooit gehoord dat mensen na de ceremonie pas foto's gaan maken. Wij hadden de fotoshoot sochtends vroeg voor dat de gasten gingen verzamelen. En ik weet niet beter dan dat het zo gebeurd![]()
Maar ieder moet doen hoe het het beste uitkomt natuurlijk
Kom op zeg, waar maak je je uberhaupt druk om.
Ieder z'n ding lijkt me. Eulogy schreef:Sammie - ik denk dat iemand die elke dag minstens 1 bruiloft meemaakt daar toch wel iets zinnigs over kan zeggenKom op zeg, waar maak je je uberhaupt druk om.

JastieHorse schreef:Haha ik denk het niet
Verder mag je zeggen wat je wil.
Ik had het over mijn opa die trouwfotograaf was en dus, zoals ik al zei, toch vrijwel elke dag een bruiloft meemaakte. Dat lijkt mij toch een best representatieve steekproef (bovendien schrijf ik hier geen wetenschappelijk essay maar plaats ik een reactie op een forum).
Het zijn gewoon ervaringen, geen discussie.
Maar goed, nogmaals: het is, lijkt mij, geen discussie en dus ook volkomen irrelevant hier. Sammie schreef:Eulogy schreef:Sammie - ik denk dat iemand die elke dag minstens 1 bruiloft meemaakt daar toch wel iets zinnigs over kan zeggenKom op zeg, waar maak je je uberhaupt druk om.
Waar maak jij je druk omJastieHorse schreef:Haha ik denk het niet
Nog zo'n rare opmerking.
Ik zeg enkel dat 'ik maak veelal x mee/ ik hoor x' een drogreden is. Dat ik rode auto's leuk vindt betekent niet dat iedereen rode auto's leuk vindt.Verder mag je zeggen wat je wil.
Voor de gasten is ervoor vaak ook prettiger, al zal met een goede opvang die ook niet veel merken. Er zijn genoeg redenen om erna te kiezen. En soms 'valt' er niks te kiezen.
Eulogy schreef:Je opmerking over wel of geen gerichte steekproef plaatste je toch echt 5 minuten na mijn post, dus wat je zegt klopt nietMaar goed, nogmaals: het is, lijkt mij, geen discussie en dus ook volkomen irrelevant hier.
kan gewoon gebeuren.
Die van Kate Middleton (niet mijn smaak, maar mooi in vergelijking met de rest
) en die Oscar de la Renta jurk vind ik wel te doen
En die Pnina Tornai jurk vind ik de bruid een rare verhouding geven
Alsof ze hele korte benen heeft.
die ene komt ook in SYTTD voor en die is en blijft lelijk. Die van kate vond ik wel mooi, maar niet iedereen staat ermee zeg maar.