Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:05

Nou dāt denk ik dus juist niet. Slechts enkeling zal er voor doen. De meesten er gewoon na.

T ligt ook aan t tijdstip van trouwen en wanneer t volgende dagmoment zich aandient.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:10

Ik hoor juist van heel veel mensen dat zij het al voor de ceremonie doen (vlak na het ophalen van de bruid door de bruidegom). Dat is meestal redelijk vroeg op de dag en heb je het mooiste licht.
Wij doen het ook na de ceremonie trouwens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:11

Oh, bedenk me net dat het volgens mijn opa en moeder inderdaad meestal voor de ceremonie was. M'n opa was fotograaf en m'n ouders hielpen vaak mee, dus die hebben behoorlijk wat bruiloften meegemaakt :)) Hier is het altijd na, lijkt mij ook veel leuker want ik zou persoonlijk niet willen dat m'n verloofde me voor de ceremonie zou zien.

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:11

Toch hoor ik vaker dat het voor de ceremonie gebeurd ipv erna.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:16

Wat jezelf hoort maakt niet zoveel. Dat is geen gerichte steekproef. Zal vast wel onderzoek naar zijn gedaan. Dus om t gemiddelde te weten zou je er zo een op moeten zoeken? DDusss wie zoekt?

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:17

Bij ons is het ook erna, maar wij trouwen dan ook om 9 uur 's morgens :))

Bij mijn broers en zus waren de foto's elke keer voor de ceremonie.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:22

Sammie schreef:
Wat jezelf hoort maakt niet zoveel. Dat is geen gerichte steekproef. Zal vast wel onderzoek naar zijn gedaan. Dus om t gemiddelde te weten zou je er zo een op moeten zoeken? DDusss wie zoekt?

Zo hé, ze mag toch zeggen wat ze hoort? :=

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 12:15

Denk je echt dat daar onderzoek naar is gedaan? Wat is daar relevant aan? :D
Zelf heb ik nog nooit gehoord dat mensen na de ceremonie pas foto's gaan maken. Wij hadden de fotoshoot sochtends vroeg voor dat de gasten gingen verzamelen. En ik weet niet beter dan dat het zo gebeurd :)
Maar ieder moet doen hoe het het beste uitkomt natuurlijk :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 12:16

:? Zeg ik dan van niet?

Maar dat als referentiekader voor de meesten in Nederland gebruiken is niet handig.

Ik denk t wel verootje.. tegenwoordig wordt overal onderzoek naar gedaan := kunnen mensen op inspelen. Om negen uur trouwen is ook goedkoper dan om drie uur in de middag :D das ook niet voor niks.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 10-08-15 12:18, in het totaal 2 keer bewerkt

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 12:17

verootjoo schreef:
Denk je echt dat daar onderzoek naar is gedaan? Wat is daar relevant aan? :D
Zelf heb ik nog nooit gehoord dat mensen na de ceremonie pas foto's gaan maken. Wij hadden de fotoshoot sochtends vroeg voor dat de gasten gingen verzamelen. En ik weet niet beter dan dat het zo gebeurd :)
Maar ieder moet doen hoe het het beste uitkomt natuurlijk :)

Heb zelf alleen nog maar bruiloften gehad dat het daarvoor gemaakt werd i.v.m. de daggasten die anders aan het wachten zijn :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 12:24

Sammie - ik denk dat iemand die elke dag minstens 1 bruiloft meemaakt daar toch wel iets zinnigs over kan zeggen :) Kom op zeg, waar maak je je uberhaupt druk om.

Ik zou het persoonlijk niet fijn vinden om elkaar al voor de ceremonie te zien en foto's te hebben van het moment waarop je toch nog niet echt getrouwd bent. Kan me echter ook wel voorstellen dat er genoeg mensen zijn die het liever 's ochtends doen zodat de daggasten niet hoeven te wachten :j Ieder z'n ding lijkt me.

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 12:32

Selina schreef:
Sammie schreef:

Zo hé, ze mag toch zeggen wat ze hoort? :=

Haha ik denk het niet ;)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 12:41

Eulogy schreef:
Sammie - ik denk dat iemand die elke dag minstens 1 bruiloft meemaakt daar toch wel iets zinnigs over kan zeggen :) Kom op zeg, waar maak je je uberhaupt druk om.

Waar maak jij je druk om :')
JastieHorse schreef:
Haha ik denk het niet ;)

Nog zo'n rare opmerking.

Ik zeg enkel dat 'ik maak veelal x mee/ ik hoor x' een drogreden is. Dat ik rode auto's leuk vindt betekent niet dat iedereen rode auto's leuk vindt. :Y) Verder mag je zeggen wat je wil.

Voor de gasten is ervoor vaak ook prettiger, al zal met een goede opvang die ook niet veel merken. Er zijn genoeg redenen om erna te kiezen. En soms 'valt' er niks te kiezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 12:51

Best lastig he, lezen? :) Ik had het over mijn opa die trouwfotograaf was en dus, zoals ik al zei, toch vrijwel elke dag een bruiloft meemaakte. Dat lijkt mij toch een best representatieve steekproef (bovendien schrijf ik hier geen wetenschappelijk essay maar plaats ik een reactie op een forum).
Iets een drogreden noemen is volkomen irrelevant want ik probeerde niemand ergens van te overtuigen, ik deelde slechts een ervaring :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 12:56

ik reageerde (daarmee) niet eens op jou.. dus hoezo lastig lezen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 12:59

Vind het sowieso een vreemde reactie op een forum waar de representativiteit van een steekproef volgens mij niet echt relevant is :+ Het zijn gewoon ervaringen, geen discussie.
Ik had overigens wel het idee dat het een reactie op mijn post was dus dat kun je misschien beter wat duidelijker maken de volgende keer.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 13:07

Die opmerking was al gemaakt voor jij over je over opa begon. :+

Je mag t winnen hoor.. Kunnen we weer lekker on-topic verder.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 13:08

Kunnen we het weer gezellig houden hier? :)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 13:11

Ik heb geen idee wat vaker gebeurt. In dit topic en het HK-topic loopt het ook ontzettend uit een qua programma's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 13:25

Je opmerking over wel of geen gerichte steekproef plaatste je toch echt 5 minuten na mijn post, dus wat je zegt klopt niet :+ Maar goed, nogmaals: het is, lijkt mij, geen discussie en dus ook volkomen irrelevant hier.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 13:37

Wij hadden de foto's ook na de ceremonie. Maar, mijn ervaring is dat het inderdaad meestal ervoor is. Mijn ervaring is gebaseerd op bruiloften waar ik ben geweest, de bruiloften van de mensen in het hk-topic hier op bokt, en van alle tijdschema's van de bruiloften van de mensen op het trouwforum.

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 13:46

Sammie schreef:
Eulogy schreef:

Waar maak jij je druk om :')
JastieHorse schreef:
Haha ik denk het niet ;)

Nog zo'n rare opmerking.

Ik zeg enkel dat 'ik maak veelal x mee/ ik hoor x' een drogreden is. Dat ik rode auto's leuk vindt betekent niet dat iedereen rode auto's leuk vindt. :Y) Verder mag je zeggen wat je wil.

Voor de gasten is ervoor vaak ook prettiger, al zal met een goede opvang die ook niet veel merken. Er zijn genoeg redenen om erna te kiezen. En soms 'valt' er niks te kiezen.

Joh neem het allemaal niet zo zwaar op. Relax!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 13:48

Eulogy schreef:
Je opmerking over wel of geen gerichte steekproef plaatste je toch echt 5 minuten na mijn post, dus wat je zegt klopt niet :+ Maar goed, nogmaals: het is, lijkt mij, geen discussie en dus ook volkomen irrelevant hier.

Ja in een reactie die ging over een opmerking van jastiehorse en selina..
Weet je wat nou een hoop zou schelen. . Het weglaten van t sarcasme over goed lezen en waar maak je je druk om. Want als dan blijkt dat t eea is gemiscommuniceerd of zelf niet goed gelezen is hoef je je ook niet krampachtig proberen eruit te redden moet je maar duidelijker wezen en je gelijk proberen te halen en dan maar weer eens afsluiten met is geen discussie en niet relevant. Had t er dan zelf ook eerder bij gelaten. Ben je doorgedram nu een beetje beu.. gewoon een oh verkeerd gelezen/begrepen opmerking kan ook prima. Iedereen leest of interperteert wel eens verkeerd. :) kan gewoon gebeuren.

Of iemand nu voor of na foto's maakt moet men lekker zelf weten. Dus op dat punt maakt t idd weinig uit waar gemiddeld voor gekozen wordt.

Iemand nog leuke of lelijke trouwjurken in de aanbieding?
Laatst bijgewerkt door Sammie op 10-08-15 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 13:54

Zal ik dan maar weer wat erin smijten?

De 10 duurste bruidsjurken:

http://www.therichest.com/luxury/most-e ... g-dresses/
Ik vind ze (behalve 2) eigenlijk allemaal spuuglelijk := Die van Kate Middleton (niet mijn smaak, maar mooi in vergelijking met de rest :') ) en die Oscar de la Renta jurk vind ik wel te doen :j
Wat een geld hee := En die Pnina Tornai jurk vind ik de bruid een rare verhouding geven :? Alsof ze hele korte benen heeft.
Die pauwenjurk vind ik heel apart, niet erg bruids maar wel erg mooi als galajurk :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 13:56

Die veren :oo die ene komt ook in SYTTD voor en die is en blijft lelijk. Die van kate vond ik wel mooi, maar niet iedereen staat ermee zeg maar. :D