Ja zo hard ging t dus bij ons ook. En er komt nog veel meer aan, niet alleen vandaag, maar ook de rest van de week.
Marcella
Geplaatst: 17-08-14 22:01
Even rustig aan met de regen hoor, want er moet nog een caravan weg van stal. En dat moet zo snel mogelijk gebeuren en dat kan helaas niet wachten (zeker niet met 2 geïnteresseerde ).
Agossie
Geplaatst: 17-08-14 22:06
Ik dacht net wat gerommel te horen in de lucht en ja hoor... Er komt gewoon onweer aan.
Natasja, ik ben het sowieso met je eens dat er flinke vorst mag komen! Ik heb voor mijn paard speciaal beslag waarmee ik zelfs met ijzel kan rijden en ook met sneeuw. Winterbanden onder den voiture en gaan! Kan mij niet genoeg sneeuw vallen, maar ben ook al blij met vorst. Lekker schaatsen!
Overigens staat mijn paard al een aantal nachten lekker binnen. Vandaag met regendek het land in en ze kwam naar me toe toen ik haar kwam halen vanmiddag. Wilde graag mee naar binnen!
Tancreda4
Geplaatst: 17-08-14 22:07
Hier een apocalyptisch buitje. Windvlagen van hier tot tokyo, regen waar je u tegen zegt en nog een paar donderklappen flink dichtbij. In zo'n bui is het net of de wereld vergaat Gelukkig maar een paar minuutjes.
Hier paardlief 'lekker' buiten, maar die zal met zulke buien wel boos op mij zijn Ze heeft wel een dek op, maar eigenlijk meer omdat ze 'ziek' is en zich niet kan warm lopen. Anders had ze hem waarschijnlijk nog niet op gehad.
gohya
Geplaatst: 17-08-14 22:24
Het giet hier nu weer behoorlijk. Vanavond 'The Mothership' gezien.was gaaf om te zien.
Laatst bijgewerkt door gohya op 17-08-14 22:26, in het totaal 2 keer bewerkt
Kan je mij iets meer vertellen over die paarden "winterbanden" agossie?
Rienn
Geplaatst: 17-08-14 22:37
Agossie schreef:
Hier ook. En onweer! Paard staat binnen dus ik kan er nu wel van genieten! Hoop voor de andere paarden dat zij ook binnen staan...
Ik heb mijn paard aan het einde van de middag zelf buiten gezet, ik merkte dat ze naar buiten wild, wie ben ik om haar tegen toehouden? Heb wel gedacht om binnen te houden, maar volgens het weer zou het morgen pas gaan onweren.
wat een bagger weer...steeds wolkbreuken en stukken straat blijven blank staan ... ben heel de dag ( doorweekt) buiten geweest ik word doodziek vrees ik