Ik heb een goedkope Ebay plakbeha, en qua steun moet het geen probleem zijn met mijn A-cup, maar het gaat er heel raar uitzien. Bij H&M zag ik ook al speciaal tape voorbijkomen, is dat handig? Of werkt huis, tuin en keukentape net zo makkelijk?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
Ik wilde inderdaad ook eerlijke meningen horen.

Ik denk dat het een enkeltje kringloop/prullenbak voor deze legging wordt.

daarnaast vind ik de trui ook niet zo flatterend. Een truitje/blouse met taillering zal beter staan denk ik
xRoosss schreef:Leuke blouse!
Legging als broek vind ik echt not done. Van mij mag er een verbod op komendaarnaast vind ik de trui ook niet zo flatterend. Een truitje/blouse met taillering zal beter staan denk ik
Alleen dat de trui wegging stond er al bij, en ook dat iets met taille beter staat. Waar het bij deze legging om ging is dat iets langers er niet uitziet ivm de mesh, en deze trui valt aan de achterkant over je kont. Daarom ben ik ook tot de conclusie gekomen dat ze allebei weggaan. Trui ging al weg, legging nu ook.
MarlindeRooz schreef:Ik heb vandaag 2 broeken gekocht, een basic spijkerbroek en een leuke korte!
Al mijn broeken waren versleten of te klein / te groot.
Hele basis broek, lekker hoog en mooi strak!
[ Afbeelding ]
Korte broek
[ Afbeelding ]
Dinniej schreef:Haha, dat doe ik nooit. En áls ik het al doe zou ik liever een thermolegging pakken. Wie weet kan de kringloop er iets moois mee.

'
) dus ik fitness nu maar 1x per week.