Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dinniej

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 10:24

Ik heb even van heel veel weken bijgelezen, en zag ook iets over plakbeha's/gewoon de boel vastzetten met tape. Maar hoe doen jullie dat? :+
Ik heb een goedkope Ebay plakbeha, en qua steun moet het geen probleem zijn met mijn A-cup, maar het gaat er heel raar uitzien. Bij H&M zag ik ook al speciaal tape voorbijkomen, is dat handig? Of werkt huis, tuin en keukentape net zo makkelijk?

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 11:52

Ah joh, gewoon duct tape :')

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 12:29

Au. :P

Wat vinden jullie? Kan zo'n legging met mijn beendikte? En zo ja, waar zouden jullie het mee http://i89.photobucket.com/albums/k204/ ... 605417.jpg
Vind het lastig omdat een lange trui mijn taille niet accentueert, en dat is nou juist het minder lelijke aan mijn lichaam. En iets langers komt al gauw tot de mesh en dat zier er ook niet uit. :+

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 12:35

Ik vind het een leuke legging, maar wel écht iets met iets langs erop.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 12:37

Thnx. (:
Dat is dus juist mijn combinatieprobleem, want iets dat over het mesh valt ziet er niet uit. :+

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:04

Eerlijke mening? Vind het niet heel charmant staan. Maar de mesh zit ook op een hele ongunstige plek, wat je zelf ook al zegt: iets langs valt er al snel over heen, maar iets kort erop vind ik ècht niet kunnen (maar ik heb dan ook een flinke aversie tegen het leggings-als-broeken-fenomeen := )

Als je voor een similar look wilt gaan, zou ik eerder een zwarte short met een dunne panty en kniekousen doen - maar dan zijn je billen wat beter bedekt :)

Niet vervelend bedoeld allemaal, maar ik denk dat een een hoop kleding is die jou en je figuur charmanter uit de hoek doen komen. Vind de trui die je aan hebt wel heel erg leuk, maar hoppa, goede spijkerbroek/short/rokje eronder! :D

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:08

Dankjewel. :) Ik wilde inderdaad ook eerlijke meningen horen.

Nu is het wel zo dat deze legging aan de achterkant gewoon doorloopt en geen mesh heeft, dus dat scheelt iets.. Ik ben ook niet totaal tegen een legging als broek, maar dat moet je kunnen hebben en dat moet bij de legging passen, en dat is bij deze geloof ik beide niet het geval.
De trui heb ik er overigens even bij gepakt omdat die een wat langere achterkant heeft en dus achter mooi over m'n kont valt, maar verder kan ik echt niets met dat ding. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:10

Ik vind het ook niet heel charmant als ik eerlijk ben. Ik zou inderdaad dan ook gaan voor een zwart shortje met een dunne panty en kniekousen. :j
Maar jij moet er mee rondlopen, het is niet dat ik zou denken "wat heeft die nou weer aan????" maar ik denk dat er charmantere dingen zijn.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:34

Daar was ik al bang voor, maar ik moest denk ik nog even bevestiging hebben. :+ Ik denk dat het een enkeltje kringloop/prullenbak voor deze legging wordt.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:37

Ik weet niet hoe dik de stof is onder de knie/mesh, maar anders zou je kunnen doen alsof je idd gewoon een panty met kniekousen aan hebt. Bv. door er een rokje overheen te dragen (dat het kwa lengte in de mesh valt)?

Maar ik heb geen idee hoe dat in het echt eruit ziet natuurlijk haha :)

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:45

Goede tip, maar ik vrees dat dat er net niet mooi uitziet omdat de mesh schuin loopt laat ik maar zeggen. Het is jammerdebammer voor deze legging. :P

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 16:38

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:32

Leuke blouse!

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:36

Leuke blouse! :)

Legging als broek vind ik echt not done. Van mij mag er een verbod op komen :o daarnaast vind ik de trui ook niet zo flatterend. Een truitje/blouse met taillering zal beter staan denk ik :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:38

Ik heb vandaag 2 broeken gekocht, een basic spijkerbroek en een leuke korte!
Al mijn broeken waren versleten of te klein / te groot. :x

Hele basis broek, lekker hoog en mooi strak!
Afbeelding

Korte broek
Afbeelding

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:44

xRoosss schreef:
Leuke blouse! :)

Legging als broek vind ik echt not done. Van mij mag er een verbod op komen :o daarnaast vind ik de trui ook niet zo flatterend. Een truitje/blouse met taillering zal beter staan denk ik :j

Dankjewel. :) Alleen dat de trui wegging stond er al bij, en ook dat iets met taille beter staat. Waar het bij deze legging om ging is dat iets langers er niet uitziet ivm de mesh, en deze trui valt aan de achterkant over je kont. Daarom ben ik ook tot de conclusie gekomen dat ze allebei weggaan. Trui ging al weg, legging nu ook. :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:46

Ik bewaar dat soort leggings altijd voor in de winter voor onder een broek. :=

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:48

Haha, dat doe ik nooit. En áls ik het al doe zou ik liever een thermolegging pakken. Wie weet kan de kringloop er iets moois mee. :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:49

MarlindeRooz schreef:
Ik heb vandaag 2 broeken gekocht, een basic spijkerbroek en een leuke korte!
Al mijn broeken waren versleten of te klein / te groot. :x

Hele basis broek, lekker hoog en mooi strak!
[ Afbeelding ]

Korte broek
[ Afbeelding ]

Dat shortje is leuk!!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:51

Dinniej schreef:
Haha, dat doe ik nooit. En áls ik het al doe zou ik liever een thermolegging pakken. Wie weet kan de kringloop er iets moois mee. :j

Haha, als ik 's winters schaats (elke avond) of slee. Dan heb ik vaak een gewone legging, dan een thermo en dan een ski broek aan. _O-

En ja ik ben ook wel een beetje verliefd op dat shortje, nu nog mijn benen zomerproof maken. Ahum. :')

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:53

Shortje is idd leuk! :D

Ik loop in de winter nog steeds gewoon in een legging met een rokje erover, of een broek ofzo. Maar niet heel veel lager over elkaar, dat haat ik. :')

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:54

Ik ben druk bezig met te sporten, maar het maandelijkse dipje helpt niet echt.
Mijn benen zijn vrij kort dus ik wil ze wat strakker maken, want ik heb het gevoel dat juist langere schoortjes mijn benen korter doen lijken, en dat het flink zou helpen als ze wat slanker zouden zijn.

Ik had wel een schoortje gezien bij de zara, highwaisted en bij de benen wat naar boven toelopend, stond wel leuk, maar hij was dan weer net té kort..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:56

Schoortje? Is dat een shortje x schoorsteen? :')

Ik heb gewoon dikke bovenbenen + Reet nu. :=
Maar er is al 5 kilo af en ik wil er nog 5 af. :)

Maar gister weer enorm lopen vreten en eergister ook. (werd gewoon misselijk na die tijd omdat ik het niet meer gewend was.) _O- '
Maar ik heb binnenkort examens (over 6 dagen!! :oo ) dus ik fitness nu maar 1x per week.

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 19:08

Jep, ken je die nog niet? Ze zijn wat zwaar, maar zooo modern!

Goed bezig! Ik ben niet zozeer aan kilo's aan het werken (hoewel dat ook wel mag, 58-50 kilo of 65 scheelt wat voor paardjelief), maar als het allemaal wat strakker wordt ben ik al héél blij.
Dikke bovenbenen en reet is hier ook voornamelijk het probleem, laatst iemand bij de paarden 'Wow, wat heb jij een dikke kont! Daar gaan later alle jongens je knap mee vinden.' Euhm, ja, toch liever niet.

Deze had ik gepast, jammer dat hij zo kort viel, nu heb ik nog steeds geen flatterend schoortje. :/
http://www.zara.com/be/en/trf/jeans/hig ... 08019.html

Oh, en geluk met je examens iig!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 19:29

Shortjes, het zijn shortjes. _O-

Als ik een hoge koop dan lijkt mijn kont nog breder. :x :x