Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 12:25

Dat vind ik eigenlijk ook wel, ja :j

Die dekens liggen ook voor 12 tot 15 euro in de winkel en als je met DHL of Kiala verzendt, kost het je 4 euro.
Zo gek vind ik dat bod dus niet :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 12:27

Precies.. Als ik 15 euro voor een nieuwe deken van marktplaats wil betalen, pluk ik er liever voor een paar euro meer een van de EJ af met een hals erop namelijk :+ Weet ik zéker dat ie nieuw is. Hier ook wel 's een halster op marktplaats gekocht, was op de foto hartstikke nieuw, en toen ik 'm kreeg was het nog niet eens een weidehalster.. Dat doe ik dus ook niet meer.. Dure merkhalsters koop ik wel gewoon nieuw in de winkel óf van iemand die ze bestelt op bokt waarvan ik dus weet dat ze nieuw zijn..

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 12:37

Ben ik de enigste met een deken van 60 euro? Dan zou ik 15 exl best redelijk vinden. Maar om zo te reageren is wel een beetje overdreven ja, misschien is ze niet zo bekend met MP? Eerste keer schrok ik ook van 7 euro verzendkosten, had ik helemaal niet aan gedacht

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 12:39

Een zweetdeken van 60 euro ?
Die heb ik niet, hoor :o
De duurste die mijn arme pony heeft, was 20 -O-

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 12:41

Bij agradi heb je voor 15 een nieuwe, EJ voor 20 die hebben momenteel gratis verzendkosten dus zo gek vind ik het ook niet nee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 12:44

Inderdaad, een zweetdeken van 60 euro? :=

Arme pony.. Mijn duurste was 12 euro, in de uitverkoop :'D

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 12:45

Ik heb een zweetdeken van €90,- dus zo gek is dat niet.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 12:49

Nondeju dan doe ik iets verkeerd, heb er zelfs een van 70 euro zonder hals, en een met van 50. Maar zijn wel hele fijne.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 12:53

Ze zullen ongetwijfeld heel fijn zijn, dat zal vast! Maar met enkel de informatie 'oranje zweetdeken' staat niet bij hoe duur of welk merk dattie is natuurlijk :+ Ik kan me voorstellen dat, als het een zweetdeken is geweest met nieuwprijs 20 euro, 15 euro incl. verzending (via dhl bijvoorbeeld) geen gekke prijs is..

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 12:55

Ik zou dat er inderdaad eerst bijzetten, sowieso het merk en de nieuwprijs en dan eventueel je richtprijs. Er staat zo niet veel informatie in, dus het kan prima zijn dat mensen denken dat het een goedkoop ding is en eerlijk is eerlijk, dan zou ik ook niet al te hoog bieden (zeker omdat het ook vrij bieden is) :)
Overigens heb ik hier ook gewoon een zweetdeken van 15 euro hoor, maar goed, die volstaat voor die anderhalve keer per jaar dat ik hem nodig heb :D

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 12:59

Er zit wel heel veel verschil tussen zweetdekens qua kwaliteit. Ik heb een hele zware (dure) wollen deken en die ligt toch echt veel fijner dan een goedkoop fleece dekentje die ook nog eens minder vocht kan verwerken.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:00

Nee snap ik, maar ik schrok van dekens van 15 euro nieuw. Dan doe ik echt iets fout, maar ik heb ook een goedkopere en die is gewoon hele andere kwaliteit.
Maar als ik mijn zweetdekens verkoop zet ik er inderdaad wel even de nieuwprijs en merk bij.

Ik heb overigens een oude pony en heb mijn deken zeker 2 x per week nodig, dus dan is een duurdere ook wel fijn. Maar daar gaat hij niet mee op stal ofzo, veel te zonde!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:01

De mijne gebruik ik ook eigenlijk alleen als "extra voering" , is een stuk gemakkelijker schoon te maken dan een hele deken ;)

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:03

Mijn zweetdekens waren 90 euro ps van 2x eskadron en 1x scapa dusdie zullen ook nooit voor 15euro pf minder weggaan :')

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:45

Die dekens van 15 euro zijn leuke dekens, maar toch echt een hele andere kwaliteit dan de duurdere.
Ik kijk zelf niet zo naar de prijs, deken moet bij mijn setje en halster passen :D

Alleen snap wel dat mensen niet veel bieden als er verder niet meer info bij staat dan alleen kleur en maat.
Maar ja, dan nog vind ik 15 euro ex verzendkosten niet veel voor een nieuwe deken.

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:51

Ik heb een zweet/show deken van 25 euro nieuw,en een zware wollen van 70 euro super fijne deken. Die wollen nemen veel meer vocht op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:52

chelle_dora schreef:
Precies.. Als ik 15 euro voor een nieuwe deken van marktplaats wil betalen, pluk ik er liever voor een paar euro meer een van de EJ af met een hals erop namelijk :+ Weet ik zéker dat ie nieuw is. Hier ook wel 's een halster op marktplaats gekocht, was op de foto hartstikke nieuw, en toen ik 'm kreeg was het nog niet eens een weidehalster.. Dat doe ik dus ook niet meer.. Dure merkhalsters koop ik wel gewoon nieuw in de winkel óf van iemand die ze bestelt op bokt waarvan ik dus weet dat ze nieuw zijn..

Er staat nu een nieuw hondenkussen op, helemaal nieuw! Beetje jammer dat ie gewoon vies is en er zelfs strepen op zitten, kleur: grijs. Ja door de viezigheid ja, kussen hoort wit te zijn met een zwarte lijn er op.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:54

Bij een ruitersportzaak heb ik een zweetdeken (redelijke kwaliteit) mét naam van het paard er in gestikt, voor 18 euro excl. verzendkosten. Was een stuk goedkoper zonder de naam van het paard. Zonder merk, meer info, vind ik het dus helemaal geen gek bod.

Maar ik heb zelf ook dekens van echte wol, neem ik altijd mee uit Finland, het merk Finntack. In de winkel zijn deze zweetdekens 125 euro. Ik krijg ze voor 45 euro :D Ze werken gewoon 10 keer beter dan die fleecedekentjes van 10 euro. Ze zijn dan ook al gretig bij vriendinnen afgenomen :+

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 14:03

Ja wollen zijn een stuk beter, maar zoooo duur..
Bij divoza is die in de aanbieding

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 14:09

Ik heb een x een dikke wollen deken met hals gekocht op bokt. €17.50 incl verzenden
Was een top deken.

Dus ja ik zou ook 15 incl bieden. Vind ik helemaal niet gek voor een merkloze deken

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 14:56

Shirley schreef:
Een zweetdeken van 60 euro ?
Die heb ik niet, hoor :o
De duurste die mijn arme pony heeft, was 20 -O-

Ik wel, en dan past het ding nog eens niet. Praktisch onverkoopbaar nu voor het bedrag dat ik wil.
Was dus ook een keer en nooit weer. :+

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 16:08

Sommige mensen.... Ik vraag €1,- per boek, en dan nog willen afdingen. 17 boeken voor €15,-. Ik snap dat ze het proberen hoor, maar ik word er wel een beetje moe van. €1,- per boek is al nagenoeg niets, daarvoor krijg je ze in de kringloopwinkel nog niet eens.

En ook iemand die reageert op een boek wat ik al gereserveerd heb: "Als deze voor mij is kom ik morgen 25 boeken kopen". Ja sorry, maar hij is al gereserveerd voor iemand anders.

Ook heb ik hét verhaal van een gekke koopster (die op 1 middag 60 e-mails heeft verzonden) maar dat vertel ik morgen wel als ze het opgehaald en betaald heeft :P

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 16:09

Ach, ik heb twee weken terug 300 boeken aan m'n broer verkocht voor 100,-
Kreeg ie de boekenkast er nog bij ook. :')

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 16:15

Ik blijf sterk, ik ga niet naar Vjestagirl haar stapel boeken kijken... *klemt zichzelf vast*

Mijn bontje is verkocht! Niet via mp, maar via bokt. Fijn contact, netjes geregeld, snel opgelost. Van paardenmeuk heb ik dus alleen mijn laarzen nog, vind dat ik niet moet piepen alles binnen 6-7 weken verkocht. En die laarzen die liggen alweer op zolder, komt er iemand voor ist goed, zo niet eten ze geen brood en hebben geen stalling nodig. :D

Dus HTM, binnenkort kan je een bestelling voor een bontje voor onder mijn kontje verwachten. :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 16:18

Giolli schreef:
Ach, ik heb twee weken terug 300 boeken aan m'n broer verkocht voor 100,-
Kreeg ie de boekenkast er nog bij ook. :')

Ik heb 1100 boeken gekocht voor €150,- (zonder boekenkast dan wel :P ). Ik snap gewoon niet dat als mensen zien dat je n vaste prijs hebt die al zó laag is, dat ze dan alsnog verder proberen af te dingen.

Enne Breghje: hier is een linkje naar 1 boek, en als je dan naar al mijn advertenties gaat heb ik er nog 300... http://www.marktplaats.nl/a/boeken/over ... mympSeller
Toe maar, klik maar, is leuk! }:)