Ik heb de grote sprong gewaagd en ben overgestapt van mijn oude host naar een andere. Gelukkig is alles mee over en ben ik niks kwijt geraakt, ook maar meteen een nieuwe look op mijn site gezet
Hey allemaal mag ik me hier melden? Heb vandaag na laaaaang nadenken ook eindelijk een blog aangemaakt. Ik ga vooral bloggen over mijn fotografieproject "een dag uit het leven van" waarbij ik mensen volg en fotografeer met een interessant beroep/hobby. Zo heb ik inmiddels oa. Niels Geusebroek en styliste Danie Bles gefotografeerd. Ben me nu aan het oriënteren welke blogs ik zal volgen, sowieso die van Sara en Anc want die las ik al
Ja klopt ik loop echt een dag (of dagdeel) met ze mee en volg en fotografeer ze tijdens hun werkzaamheden. Eigenlijk ben ik een soort vlieg op de muur, ze hebben zowat niet door dat ik er ben. In het geval van Niels was het tijdens een optreden in het Paard van Troje en bij Danie bij een shoot voor Beaumonde.
Bloglovin is gewoon een gemakkelijke manier om alle blogs die je volgt bij te houden. Dus niet tig blogs bekijken via links, maar overzichtelijk de laatste updates van de blogs die je volgt zien. Ideaal. Er is ook een app voor. En je kunt instellen of je e-mails wil ontvangen als iemand iets nieuws gepost heeft, direct of per dag of week geloof ik. Of niet natuurlijk. www.bloglovin.com
Jespri
Geplaatst: 20-11-13 22:54
Gevonden en een account gemaakt!
Nu alleen een hele stomme vraag maar hoe kan ik mijn eigen blog daar toevoegen? Kom er niet helemaal uit namelijk.
Laatst bijgewerkt door Jespri op 20-11-13 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt