Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 09:20

Wij hebben een trekkerband op mp staan (gratis) maar komen er maar niet vanaf en hij begint echt akkelig inde weg te staan dat mijn vriend er wel tien euro voor over heeft dat hij weg gaat dus ga straks de advertentie aanpasen of is dat raar?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 09:23

Hoezo is dat raar??
Ik sta er alleen van te kijken dat je dat ding niet allang kwijt bent :P

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 10:31

Naar de stort brengen is dan voordeliger, Alja :j

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 10:46

trekkerbanden zijn ideaal om hooi uit te voeren in een paddock :)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 10:49

Daar denkt deze toch anders over :)) ( Is goed afgelopen, beestje is er gezond uit gekomen )Afbeelding

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 10:50

Precies! (het is helaas behoorlijk uit de buurt voor ons :P )

Mijn god shirley.....

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 10:54

tja....dan moeten we onze paarden maar compleet in de beschermers, dekens in een stalletje laten staan. In de wei gebeurt ook wel eens iets.

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 11:28

Alja schreef:
Wij hebben een trekkerband op mp staan (gratis) maar komen er maar niet vanaf en hij begint echt akkelig inde weg te staan dat mijn vriend er wel tien euro voor over heeft dat hij weg gaat dus ga straks de advertentie aanpasen of is dat raar?

Je kunt het ook anders doen i.p.v. € 10,- een krat bier naar keuze. :D
Heb ik ook gedaan met een hoop grond die we hadden liggen na het uitgraven van de voortuin want eerst reageerde ook niemand en met een krat bier erbij was ik hem zo kwijt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 11:38

trekkerband afvoeren is heel duur wordt er gezegd, waarom liggen er anders ook allemaal autobanden op voerbulten bij boeren?
omdat dat ook heel duur is om af te voeren :)

heb ook nog een ander akkefietje :+
paar weken terug een V&D kado kaart op mp gekocht, betaald, verstuurd maar is nooit bij me aan gekomen..
kwijt geraakt bij de post, ik had er 17,50 voor betaald en meisje heeft 5 euro terug gestort.
was voor mij klaar zo, jammer maar niks aan te doen!
kwam ik gister op MP een advertentie tegen met de naam van het meisje dat het een oplichtster was want iemand had een hema kaart gekocht en ook nooit aangekomen.
tja 1 keer kan gebeuren maar 2 keer is wel erg toevallig.
toch maar bij laten zitten of toch actie ondernemen?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 11:46

Ik zou in het ieder geval een berichtje sturen naar de plaatser van deze advertentie!
Wie weet krijgt ze nog meer reacties!?

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 12:12

En marktplaats inlichten.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 14:25

Valt me trouwens op dat er weer normale mail adressen zijn op mp.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 14:26

Zou dat komen omdat hotmail veranderd is in outlook??

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:28

dat is niet altijd zo, was mij ook al opgevallen, je ziet alleen het gewone mail adres als iemand via zijn mobiel/tablet oid reageert dus via de mobiele site. via de gewone site zijn het nog gewoon die vage mail adressen

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:37

pff, reageerd er een op iets dat ik nieuw op MP heb staan. Hij wil er dat voor geven inclusief verzenden want hij had er al meer voor dezelfde prijs gekocht.......
(is met verzenden nog minder dan de helft van de nieuwprijs :P )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 10:38

Mag ik me ook melden?

Heb wat dingetjes die weg mogen. Dus ik dacht, ik zet ze op onze variant van marktplaats. Loopt voor geen meter -O-
Heb hier al erg vaak meegelezen dus ik dacht "dan maar marktplaats eens onveilig maken".
Het gaat om wat kleding (2 jurkjes en een rokje van esprit) en wil er later ook nog m'n westernzadel en een hoop singels bij zetten. Die staan ook al op de BM, maar behalve wat vragen via mail en biedingen nooit niks concreet.

Ik voldoe trouwens aan jullie ideale beeld van mogelijke oplichter: ben nog maar net aangemeld én ik woon in het buitenland namelijk België :))

Zelf vooral positieve ervaringen met spullen kopen via zo'n site :)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 10:42

Als je dan ook nog een zoon in Nigeria hebt, waarvoor je een auto zoekt, pas je helemaal in het plaatje :D

Verder zou je eventueel op de MP een linkje kunnen plaatsen naar je Bokt-advertenties, dan zien heel veel mensen gelijk dat er een echt persoon achterzit ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 10:46

De paardenspullen staan nog niet online, dat staat voor morgenmiddag op de planning.

Mijn vriend "woont" volgens zijn officiële adres nog steeds in Saoudi-Arabië, telt dat ook :)) Verder kinderloos en mijn kennis van de Engelse en Franse taal is wel beter dan het gebrabbel dat zij verkopen.
Heb zelf al aantal keer spullen gekocht uit Nederland, is ook altijd netjes gegaan.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 10:48

+:)+ Geslaagd, met vlag en wimpel +:)+

Succes met de verkoop :)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:37

Varekaj, zit jij dan op de concurrent met de grote K?
Daar moet ik nog altijd mijn retro tafeltjes op zetten, want ben ook van België. Wel grensstreek, maar toch...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:52

de concurrent met de grote K :')

Ja, heb daar ook dus dingen op geplaatst maar verkoop zelden wat. 1x een regendeken kunnen verkopen, dat wel maar verder loopt het echt niet lekker.
Heb er zelf wel al 2 boeken voor school kunnen vinden voor 70% korting en die waren echt nog tiptop, op wat markeringen na.

Wat heb ik nog liggen: paar jurkjes, paar rokjes, 2 paar hotpants (kindermaat haha), een aantal leren en 1 neopreen dressuursingel, 2 singels voor veelzijdigheid, een westernzadel. Wat moet ik nog klaarmaken? Een aantal boeken, strijklappen van Tekna, mijn leren rijlaarzen van Soubirac, een hoofdstel en als het goed gaat ga ik in mei samenwonen, dus dan komen er ook flink wat meubels te koop :)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:55

Voor het paardenspul, er is tweedehandsverkoop bij KH in Temse, misschien daar binnen brengen? Of is dat te ver?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:57

Doen die meer dan zadels in tweedehands? Wist ik niet, heb er ook nog een tegoedbon van die ik wil gaan inwisselen dit voorjaar voor een goed stevig vliegendeken of exzeemdeken.

Dus mocht iemand op termijn interesse hebben in 1 van bovenstaande zaken, je weet me te vinden op MP :Y)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 12:04

De tweedehandsverkoop is een echte publiekstrekker. Alle info staat op de site van KH.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 12:10

Bedankt! Daar ga ik straks dan zeker eens naar kijken. Kan de centjes goed gebruiken om spaarboekje aan te vullen voor een nieuw zadel voor m'n hengst en ook om de weide verder op te knappen :)