Davinia_ schreef:Ik had dat blousje in het wit besteld, maar helaas veel te groot bij mij. En ik had maatje 34 al
Valt ie te lang, of te breed? 34 bij h&m is mij vaak ook erg groot!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jasmijnz schreef:Heb vandaag even geshopt:
- zomer jas: http://www.hm.com/nl/product/06112?article=06112-A
- lichte spijkerbroek (h&m)
- truitje van de piece geloof ik voor maar 7,-
Dat was het denk ik
angelax schreef:jasmijnz schreef:Heb vandaag even geshopt:
- zomer jas: http://www.hm.com/nl/product/06112?article=06112-A
- lichte spijkerbroek (h&m)
- truitje van de piece geloof ik voor maar 7,-
Dat was het denk ik
Leuke jas!
Ik heb die blouse ook in maat 34. Hij valt erg lang en breed.
Hitime schreef:Ik heb 4/5 shortjes maar mijn ervaring leert dat ik ze hooguit 1x in het jaar hier in Nederland aan kan.
Amira_ schreef:Vinden jullie de mango echt klein vallen? Ik heb een jasje in maat s, en ik heb hele brede schouders en nog is deze echt veels te breed. Ik heb ook een jeans in 36 maar die neigt toch meer naar de 38..
Davinia_ schreef:Lets, hij staat leuk!
Ik heb er vorig jaar ook eentje aangeschaft. Dacht eerst dat ik hem niet vaak zou dragen, maar eigenlijk nog best wel. Op een zomeravond en dan vestje mee of gewoon met een graad of 23 als je bijvoorbeeld ook een jeans en topje zou dragen.
Helaas heb ik hem niet vaak gedragen, omdat ik 2 weken erna een pup kocht en die het erg leuk vond om er telkens in te bijtenMaar wil hem komende zomer zeker wel weer aan!
Davinia_ schreef:Haha, dat zul je altijd zien Imke
Ik heb 1 shortje in de kast en heb een witte en witte kanten besteld en hou ze waarschijnlijk wel allebei. Kan ik lekker met de hond wandelen en bruine benen kweken
Je kan eigenlijk het beste vesten kopen, die draag je toch het meeste in dit land
LETS schreef:Davinia_ schreef:Lets, hij staat leuk!
Ik heb er vorig jaar ook eentje aangeschaft. Dacht eerst dat ik hem niet vaak zou dragen, maar eigenlijk nog best wel. Op een zomeravond en dan vestje mee of gewoon met een graad of 23 als je bijvoorbeeld ook een jeans en topje zou dragen.
Helaas heb ik hem niet vaak gedragen, omdat ik 2 weken erna een pup kocht en die het erg leuk vond om er telkens in te bijtenMaar wil hem komende zomer zeker wel weer aan!
Ja, dat is wel leuk. Met een vestje erbij op zomeravonden (aaargh ik verlang naar zomeravonden..) Hij kost maar 19,95, dus wat dat betreft. Wat voor schoenen heb jij erbij? Sandaaltjes oid? Of hakken?
_vivi_ schreef:Leuk tessaaa! Die tas past mooi bij je schoenen
Mooie broek ook!
Maxi dress staat je leuk LETS alleen vind ik deze jungle print echt niet mooi, H&M heeft nu prints die veel mooier zijn qua jungle look.
Staan weer paar nieuwe dingen op de site zag is van H&M waaronder een heel leuk lekker fout rozen bomberjackje