[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 18:37

Davinia_ schreef:
Ik had dat blousje in het wit besteld, maar helaas veel te groot bij mij. En ik had maatje 34 al -O-

Valt ie te lang, of te breed? 34 bij h&m is mij vaak ook erg groot!

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 18:40

jasmijnz schreef:
Heb vandaag even geshopt:
- zomer jas: http://www.hm.com/nl/product/06112?article=06112-A
- lichte spijkerbroek (h&m)
- truitje van de piece geloof ik voor maar 7,-
Dat was het denk ik :D

Leuke jas!

Ik heb die blouse ook in maat 34. Hij valt erg lang en breed.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 18:42

angelax schreef:
jasmijnz schreef:
Heb vandaag even geshopt:
- zomer jas: http://www.hm.com/nl/product/06112?article=06112-A
- lichte spijkerbroek (h&m)
- truitje van de piece geloof ik voor maar 7,-
Dat was het denk ik :D

Leuke jas!

Ik heb die blouse ook in maat 34. Hij valt erg lang en breed.

Ah... dat is jammer. Denk dan niet dat ie mij goed past.

jasmijnz

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 18:44

Dankje, hij staat 'stoer' zegt mijn moeder :)

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 18:51

Dat 4,95 blousje is heel erg leuk, ik twijfelde ook al!
Ik heb vandaag even een riempje gekocht bij de H&M, niks bijzonders. Maar wel nog wat leuke dingen gepast, o.a. Een legergroen shortje. Maar ik besloot dat het eerst maar eens voorjaar moet worden voor ik shortjes koop haha. Ik wil ook nog graag zo'n gesleten, zoals op de vorige pagina. Ennn ik heb die gebloemde maxi jurk gepast uit een soort van 'haha, zal ik die eens passen?!' Maar hij was serieus best gaaf. Weet alleen niet wanneer ik die moet aantrekken, je krijgt er geen bruine benen van en warm is ie ook niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:07

Ik heb 4/5 shortjes maar mijn ervaring leert dat ik ze hooguit 1x in het jaar hier in Nederland aan kan. :')

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 20:04

Hitime schreef:
Ik heb 4/5 shortjes maar mijn ervaring leert dat ik ze hooguit 1x in het jaar hier in Nederland aan kan. :')

Ik heb er ook 4, waarvan ik mn spijkershort liever niet draag (worstbeneneffect vind ik bij mij), en nu heb ik net leuke gevonden, mag ik er geen meer kopen. heb er nog 4 leuke gezien. :')

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 20:07

Jullie hebben ervoor gezorgd dat ook ik de groene blazer heb besteld :+

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 20:08

Haha, dat zul je altijd zien Imke :D

Ik heb 1 shortje in de kast en heb een witte en witte kanten besteld en hou ze waarschijnlijk wel allebei. Kan ik lekker met de hond wandelen en bruine benen kweken :D

Je kan eigenlijk het beste vesten kopen, die draag je toch het meeste in dit land :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 20:42

Amira_ schreef:
Vinden jullie de mango echt klein vallen? Ik heb een jasje in maat s, en ik heb hele brede schouders en nog is deze echt veels te breed. Ik heb ook een jeans in 36 maar die neigt toch meer naar de 38..

Ja, ik heb maat 25 van broeken (levi's, h&m, of van de sting; maat xxs) en bij de broeken van de Mango pers ik me net in een 36.. :+

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 20:49

Ja Mango vind ik vaak ook wel klein vallen, heb daar meestal 40 en verder 38, bij de H&M soms zelfs s of 36.

Ik heb een pashokje foto van de maxi dress. Ik dacht dat het me niet zou staan, maar eigenlijk is het toch wel cool haha. Alleen hij was iets te wijd (40), was bang dat 38 te kort zou zijn.
Zie hier, mijn jungle look :D
Afbeelding
http://i1260.photobucket.com/albums/ii5 ... d2125f.jpg

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 20:54

Lets, hij staat leuk! :D
Ik heb er vorig jaar ook eentje aangeschaft. Dacht eerst dat ik hem niet vaak zou dragen, maar eigenlijk nog best wel. Op een zomeravond en dan vestje mee of gewoon met een graad of 23 als je bijvoorbeeld ook een jeans en topje zou dragen.
Helaas heb ik hem niet vaak gedragen, omdat ik 2 weken erna een pup kocht en die het erg leuk vond om er telkens in te bijten :+ Maar wil hem komende zomer zeker wel weer aan!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 20:54

Mango valt ook smal, het zijn de enige broeken die bij mij compleet strak om de kuiten zitten. Kwam ik vorige week achter :D

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:44

Davinia_ schreef:
Ik heb er vorig jaar ook eentje aangeschaft. Dacht eerst dat ik hem niet vaak zou dragen, maar eigenlijk nog best wel. Op een zomeravond en dan vestje mee of gewoon met een graad of 23 als je bijvoorbeeld ook een jeans en topje zou dragen.
Helaas heb ik hem niet vaak gedragen, omdat ik 2 weken erna een pup kocht en die het erg leuk vond om er telkens in te bijten :+ Maar wil hem komende zomer zeker wel weer aan!

Ja, dat is wel leuk. Met een vestje erbij op zomeravonden (aaargh ik verlang naar zomeravonden..;)) Hij kost maar 19,95, dus wat dat betreft. Wat voor schoenen heb jij erbij? Sandaaltjes oid? Of hakken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:52

Zo mooi, zou zelf zo graag een centimeter of 15 langer willen zijn want met mijn lengte is een maxi dress echt geen gezicht.. -O-

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 09:12

Davinia_ schreef:
Haha, dat zul je altijd zien Imke :D

Ik heb 1 shortje in de kast en heb een witte en witte kanten besteld en hou ze waarschijnlijk wel allebei. Kan ik lekker met de hond wandelen en bruine benen kweken :D

Je kan eigenlijk het beste vesten kopen, die draag je toch het meeste in dit land :')

En die heb ik dus niet :+
Alleen zo 'n afgedankt vest voor bij de paarden! :')

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-13 09:50

LETS schreef:
Davinia_ schreef:

Ja, dat is wel leuk. Met een vestje erbij op zomeravonden (aaargh ik verlang naar zomeravonden..;)) Hij kost maar 19,95, dus wat dat betreft. Wat voor schoenen heb jij erbij? Sandaaltjes oid? Of hakken?

Ik draag er hakken bij, maar dat is omdat ik klein ben en anders komt ie op de grond :+
Als het had gekund, had ik er ook wel sandaaltjes bij willen dragen, maar dan ga ik er telkens op staan volgens mij, haha.

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 12:26

Ik heb weer eens een outfitje! Het is overigens een broek met gaten en versleten plekken bij de knieën enzo, maar dat komt niet helemaal over.

Afbeelding
Afbeelding
En ja ik ben verslaafd aan deze schoenen :+

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 13:09

Die tas is echt super leuk Tessa, waar heb je die vandaan?

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 13:53

Leuk tessaaa! Die tas past mooi bij je schoenen :)
Mooie broek ook!

Maxi dress staat je leuk LETS alleen vind ik deze jungle print echt niet mooi, H&M heeft nu prints die veel mooier zijn qua jungle look.

Staan weer paar nieuwe dingen op de site zag is van H&M waaronder een heel leuk lekker fout rozen bomberjackje :')

Daphnm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 14:36

OMG vertel even waar je alles hebt gehaald (aaaaaa)

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 14:39

_vivi_ schreef:
Leuk tessaaa! Die tas past mooi bij je schoenen :)
Mooie broek ook!

Maxi dress staat je leuk LETS alleen vind ik deze jungle print echt niet mooi, H&M heeft nu prints die veel mooier zijn qua jungle look.

Staan weer paar nieuwe dingen op de site zag is van H&M waaronder een heel leuk lekker fout rozen bomberjackje :')

De print is inderdaad niet heel mooi, denk ook niet dat het deze gaat worden (vriendje zei: je past bij het interieur van oma :P). Maar het model vind ik wel goed, niet zo enorm wijd maar een beetje 'recht' naar beneden toe. Dus, als iemand een leuke ziet..

Leuk Tessa, je tas is inderdaad erg mooi! Vind het shirt ook super leuk staan zo met dat blazertje :)

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:31

Zowel tas als schoenen komen van Zara. Gebreide truitje is van Mango
Broek is van de Berschka. Blazer ooit eens bij Vero Moda. Overigens bedankt voor de complimentjes :D

Lets: ik ben ook dol op maxidresses! Alleen kan zelf maar geen geschikte voor mij vinden helaas.
Ik zou als ik jou was ook een andere print nemen haha. Maar soms kom je hele leuke verassende dingen in de winkel tegen door gewoon maar wat te passen.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:51

tessa superleuke outfit! is dat shirtje er nog bij de mango of is dat al een tijd geleden?

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 16:09

__Rianne schreef:
tessa superleuke outfit! is dat shirtje er nog bij de mango of is dat al een tijd geleden?

Vorige week gekocht :)