Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dodyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 22:04

Alja schreef:
is god u telefonnomer asteblefd

reactie op mij dat ik akkoord ga met een bod :+

haha... lijkt wel op mij als ik via telefoon berichten schrijf haha

Blon_D

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 22:17

meisje van de carrotstick gaat zoals ik al had ingeschat niet akoord met 15 euro. Haar reactie was: ''Hallo,
Bedankt voor je bod, maar ik heb er 30,00 euro voor betaald en een paar keer gebruikt.'' Tja dat is niet mijn probleem :+ Ik ga morgen wel een springzweepje kopen in de winkel en dan nog ergens zon touw vandaan halen :P

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 23:03

jiehaaa schreef:
Christiene schreef:
als verkoper was ik een keer een weekend weg.(2 dagen...)
Ik heb wel een hele volle mailbox gekregen 12 mailtjes.. iemand had haast en dreigde steeds meer .. toen ik thuis was maar gemaild.. ze zijn die zelfde avond nog gekomen met excuus en het geld voor het voorwerp.

Ik was daar niet meer mee in zee gegaan. Je gaat toch niet lopen dreigen als iemand niet meteen reageert? Heb je ze nog gevraagd waarom ze dat deden?

ja zeker, ik had ook eerst gemaild met ik was weg, daarna kwam die mail met uitleg. ze boden wel goed geld, dus toen hebben ze het die avond nog opgehaald.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 08:39

Nou.. even een update over mijn zadeladvertentie. Ze hebben hem omhoog geplaatst en hij staat er weer tussen. Zij zagen hem blijkbaar wel op de site.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 08:41

Mooi zo.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 08:51

Alja schreef:
is god u telefonnomer asteblefd

reactie op mij dat ik akkoord ga met een bod :+

Wat stuurde je terug :') ?

Iez gut, u koent mu berijkun op:

:D

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:22

Here we go again!!! Ik heb weer advertenties op MP gezet.. Bicolor, 2 keer gebruikt, graag een reëel bod..

25 euro..

Eh... Nee :Y) .. En ik zet nog wel de nieuwprijs erbij zodat ze snappen dat ik geen bicolor voor 25 euro ga verkopen :roll:

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:24

Air schreef:
Waarom denken sommigen dat je laarzen die je voor 90 euro hebt gekocht en helemaal nieuw zijn wel weg doet voor 40 of 50 euro? :')
Dat is echt mijn marktplaats irritatiepunt nr. 1. :+

Mijn laarzen waren 2x zo duur (leren laarzen, rits en veter) en ik kreeg ook al te horen dat ik er misschien wel 50 euro voor kon vragen... nog geen 5x aan gehad :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:34

ShauniBef schreef:
Here we go again!!! Ik heb weer advertenties op MP gezet.. Bicolor, 2 keer gebruikt, graag een reëel bod..

25 euro..

Eh... Nee :Y) .. En ik zet nog wel de nieuwprijs erbij zodat ze snappen dat ik geen bicolor voor 25 euro ga verkopen :roll:

Misschien vanwege die hoge verzendkosten ?
( Zie er 675 euro bij staan *D )
:D

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:42

Ja ik schrok zelf ook een beetje van de verzendkosten :') _O- ! Maar ik krijg het niet weg _O- _O-

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:45

Hier gaat het deken gedoe nog vrolijk verder. Ze heeft de dekens nog niet gepast en heb haar nu gemaild dat ik de dekens niet meer terug neem en als ze niet passen ze ze zelf even op MP moet zetten. Ze heeft de dekens nu een week geleden gekocht, ben er nu klaar mee :)

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:46

Ik heb een mailtje naar MP gedaan voor de verzendkosten, de komma staat op de verkeerde plek.. :P

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:46

ShauniBef schreef:
Ja ik schrok zelf ook een beetje van de verzendkosten :') _O- ! Maar ik krijg het niet weg _O- _O-

Nou ja, als ze die dan wel accepteren, zou ik over de prijs van het dekje niet al te moeilijk doen 8-)

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:47

Groot gelijk... Sowieso dat je ze nog terug liet sturen vind ik al raar :$ (ja, ik ben daar heel makkelijk in... verkocht is verkocht, maten staan erbij klaar :p)

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:48

Marjan, ze heeft wel betaald toch? Niet goed is geen geld terug, je bent geen webshop! En iedereen weet de dekenmaat van zijn of haar paard toch wel? Zo niet is er echt wel ergens een deken dat ze kan lenen om te passen..

Niet terugnemen die handel :)

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:48

Shirley schreef:
ShauniBef schreef:

Nou ja, als ze die dan wel accepteren, zou ik over de prijs van het dekje niet al te moeilijk doen 8-)

Daar heb je een punt... Als ze nou die 675 verzendkosten betalen, wil ik er nog wel een mooie strik omheen doen O:) hahaha

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:52

ShauniBef schreef:
Marjan, ze heeft wel betaald toch? Niet goed is geen geld terug, je bent geen webshop! En iedereen weet de dekenmaat van zijn of haar paard toch wel? Zo niet is er echt wel ergens een deken dat ze kan lenen om te passen..

Niet terugnemen die handel :)

Ja gelukkig wel, pfff wordt er niet goed van! Ze had eerst een heel zielig verhaal waarvoor ze de dekens nodig had. Voelde me al bijna schuldig dat ze ervoor moest betalen (2 dekens voor 55 euro in goede staat) en nu dit gezeur haha

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:53

Geen gezeur, je hebt haar nu gezegd dat je ze niet meer terugneemt en that's it! Laat je niet overhalen hoor! Ze had tijd zat. :D

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:54

ja dat vind ik nu ook haha

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 09:58

Mijn zusje had de advertentie voor een verzorgpony (aangeboden) gesloten... Werd ze nog gemaild door een ouder die zo'n ander beeld heeft van verzorgen....

"Wat verwachten jullie dan van mijn dochter?" "alles zelfstandig kunnen, verzorging, opzadelen, rijden, maar ook als ze ziet dat hij een wondje heeft, dat even verzorgen en doorgeven, merken of hij goed loopt etc." "Ow dat kan ze allemaal, want ze rijdt al F4 proefjes.... " (dat proefje te vaak voorgelezen ;) dus ken het uit mijn hoofd en ken het niveau....) "maar wat zoeken jullie dan precies? want hij staat niet op een manege ofzo." "Ow iets waar onze dochter op de fiets elke dag naar school naar toe kan." "En gaan jullie dan mee, want anders kan het voorkomen dat ze helemaal alleen op stal is." "Ow..... *stilte*... Ja dat zullen we af en toe dan wel doen." :') Mijn paard is gewoon kinderopvang geworden? Ze wilden toch per se komen kijken. Gisteravond nog maar even gemaild of ze het wel door hebben dat hij NIET op een manege staat, dus dat het voor kan komen dat ze er alleen is. Dat paarden dieren blijven en dat het niet zo is dat ze daar braaf achter elkaar aan huppelen. Ook gezegd dat er geen kantine enzo is (ik hoef die luxe niet :')) dus dat ik niet denk dat het in de winter heel fijn is om er "uren na schooltijd" rond te hangen :p Bevroren kindjes :') Ben benieuwd wat ik hoor... Altijd fijn, ouders die denken dat ze hun kind bij je kunnen dumpen... Ik ga geen kinderoppas zijn, dat al vaak genoeg geweest...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 10:07

Nou ik had een deken gekocht, betaald dezelfde avond en ze zou hem de volgende middag proberen op de post te doen, mocht dit niet lukken dan de volgende ochtend en zou ze me de t&t code door mailen.
Dus ze zou hem gisterochtend op zn laatst op de post doen, smiddags heb ik haar nog een berichtje gedaan of het gelukt was, ze is meerdere keren online geweest en bericht is gelezen maar krijg dus mooi geen antwoord terug.
Wat moet ik hier nu mee? Misschien ben ik wel ongeduldig maar wil toch wel graag mijn deken en begin me rare dingen in te beelden als iemand niet terug reageert.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 10:08

Even afwachten. Misschien is er wat tussen gekomen :)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 10:11

Zou me na zo'n korte periode nog geen zorgen maken ... misschien was het toch niet gelukt en schaamde ze zich ervoor om dat te moeten zeggen ? ( Overigens ook niet netjes, want openheid voor alles :) )

Moet dan toch vandaag wel lukken, lijkt me, anders gewoon nog een keertje informeren !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 10:18

Ja inderdaad, wil niet te ongeduldig overkomen maar is een kleine moeite om even terug te reageren toch, ze is 3x online geweest sinds ze het bericht heeft gelezen, dan moet dat toch lukken lijkt mij.
Maar als ik einde vd middag nog niks heb gehad stuur ik er maar weer een bericht achteraan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 10:59

Pff, ik wordt weer een beetje moe van mensen op marktplaats. Heb nu 6 geintresseerden in mn zadel gehad, nummer 1+2 zeiden netjes af. Nou ik akkoord gegaan met iemand anders, niks teruggekregen, daarna bood weer iemand anders en die vroeg of ik het zadel kon brengen?? Nee dat kon ik niet, staat ook duidelijk bij verzenden of ophalen en ga geen 120km voor niks rijden want ze wou hem dan wel passen.
En nu iemand anders die ook al 2.5 dag niet reageert.. Hoop dat ze wel serieus is, wil hem heel graag kwijt.