Alja schreef:is god u telefonnomer asteblefd
reactie op mij dat ik akkoord ga met een bod
haha... lijkt wel op mij als ik via telefoon berichten schrijf haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jiehaaa schreef:Christiene schreef:als verkoper was ik een keer een weekend weg.(2 dagen...)
Ik heb wel een hele volle mailbox gekregen 12 mailtjes.. iemand had haast en dreigde steeds meer .. toen ik thuis was maar gemaild.. ze zijn die zelfde avond nog gekomen met excuus en het geld voor het voorwerp.
Ik was daar niet meer mee in zee gegaan. Je gaat toch niet lopen dreigen als iemand niet meteen reageert? Heb je ze nog gevraagd waarom ze dat deden?
Air schreef:Waarom denken sommigen dat je laarzen die je voor 90 euro hebt gekocht en helemaal nieuw zijn wel weg doet voor 40 of 50 euro?
Dat is echt mijn marktplaats irritatiepunt nr. 1.
ShauniBef schreef:Here we go again!!! Ik heb weer advertenties op MP gezet.. Bicolor, 2 keer gebruikt, graag een reëel bod..
25 euro..
Eh... Nee.. En ik zet nog wel de nieuwprijs erbij zodat ze snappen dat ik geen bicolor voor 25 euro ga verkopen
Shirley schreef:ShauniBef schreef:Ja ik schrok zelf ook een beetje van de verzendkosten![]()
! Maar ik krijg het niet weg
![]()
Nou ja, als ze die dan wel accepteren, zou ik over de prijs van het dekje niet al te moeilijk doen
ShauniBef schreef:Marjan, ze heeft wel betaald toch? Niet goed is geen geld terug, je bent geen webshop! En iedereen weet de dekenmaat van zijn of haar paard toch wel? Zo niet is er echt wel ergens een deken dat ze kan lenen om te passen..
Niet terugnemen die handel