Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morrow_Less schreef:Ik had even een vraag over mijn lichaamsbouw, met name mijn heupen.
Bij andere mensen is het een mooie overgang van benen-heupen-taille en van billen-heupen-rug.
Wel ik heb dit helemaal niet, aan beide kanten waar mijn bovenbeen vastzit in mijn heupkom (om de locatie even te vergemakkelijken) maakt die een deuk en het ik een echte rand van mijn zijkant tot mijn bil. Je kan het ook echt vastpakken en het is geen vet.
Met mijn 1.73m en 55kg ben ik absoluut niet zwaar dus echt vet vet zal het niet zijn.
Zijn er nog mensen die hier last van hebben of is het weer typisch mij ?
CCCCC schreef:[ Afbeelding ]
Mendel schreef:Morrow_Less schreef:Ik had even een vraag over mijn lichaamsbouw, met name mijn heupen.
Bij andere mensen is het een mooie overgang van benen-heupen-taille en van billen-heupen-rug.
Wel ik heb dit helemaal niet, aan beide kanten waar mijn bovenbeen vastzit in mijn heupkom (om de locatie even te vergemakkelijken) maakt die een deuk en het ik een echte rand van mijn zijkant tot mijn bil. Je kan het ook echt vastpakken en het is geen vet.
Met mijn 1.73m en 55kg ben ik absoluut niet zwaar dus echt vet vet zal het niet zijn.
Zijn er nog mensen die hier last van hebben of is het weer typisch mij ?
Heb ik ook hoor! Ik ben bijna 1.90 en weeg 70 kilo. Die corrigerende panty, wat een goed idee!
Ik vind het heel lelijk staan maar ik heb ook amper vet dus het is gewoon de lichaamsbouw.
Edit; CCCCC. Die tweede outfit (met al die foto's) is heel leuk. Ik moet nog even zo'n leuke trui halen. Ik voel mijn bankrekening steeds sneller krimpen nu ik hier mee lees
meganproperx schreef:meganproperx schreef:morgen schoolfoto.. geen idee wat ik aan moet ttrekken :p help meee!
iemand trouwens ook een tip om je wimpers een hele dag gekruld te krijgen? zijn bij mij altijd 5 sec na krullen alweer recht vooruit..
weet iemand nog iets voor mij?
XNienke_ schreef:
meganproperx schreef:meganproperx schreef:morgen schoolfoto.. geen idee wat ik aan moet ttrekken :p help meee!
iemand trouwens ook een tip om je wimpers een hele dag gekruld te krijgen? zijn bij mij altijd 5 sec na krullen alweer recht vooruit..
weet iemand nog iets voor mij?