Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Beste,
wij hebben 3 paarden gered uit de hel (een kwpn,franse draver,gelders tuigpaard)
wij hebben nu een gratis stuk land gedoneert gekregen en ook gras zaad.....Waar onze dank zeer groot is
Maar wij zoeken nog meer hulp in de vorm van donatie's
-materialen voor een schuilstal
-omheining voor 1000cm2
-hooi,stro,houtvezel
-hoofdstelletjes, tuigzadels,dekens
- verzorgings materialen(borstels,hoevekrabber ect)
-voer, paarden snoepjes ect
-voerbakken, hooi ruiven.
dit om gewoon de komende maanden door te komen.
aangezien er vele kosten gemaakt zijn kwa dierenarts kosten omdat de paarden er zeer slecht aan toe waren
zitten wij nu gewoon aan de grond tijdelijk kwa financien
maar willen door knokken om deze paarden gewoon hun een goede oude dag voor zien en een echte paarden leven geven.
Wie o wie heeft het hart op de goeie plek zitten en heeft hier voor iets over.....
Het liefst het komt brengen hebben onze auto weg gedaan om de paarden alles te kunnen geven wat ze nodig hebben.
Courses schreef:linneketeut schreef:Marktplaats, zucht, daar kun je een boek over schrijven.
Het ergste iriteer ik me aan: Bieden.
Ga dan GVD niet lopen miepen als ik maar 50 euro bied, terwijl je er minimaal 150 voor wil hebben, want zet dat er dan gewoon GVD bij! Of: Geen onzin biedingen.
Nou da ga ik al spontaan niet meer bieden want dan ben ik bang dat ik met een onzin bieding kom. Komop zeg jij gaat iets verkopen weet dan ook te vertellen wat je er voor moet hebben.
Ja was laatst zo'n vrouwke helemaal over de pis dat ik maar 50 euro bood op een nieuwe GPA speed air. Ik snap zelf ook wel dat dat niet genoeg is, maar moet ik dan 200 bieden terwijl zij er maar 100 voor hoeft? Ben gekke erpie niet.
Zo, slechte dag gehad? 't Kan ook allemaal wel iets netter
Alja schreef:Rowan_ schreef:Nee ik ga niet ophouden omdat 1 of ander iemand zich beter voelt dan mij.
Ik ben blij dat jij zo perfect bent, en altijd braaf achter de kudde aanhobbelt.
Toch? Anders had je niet zo'n commentaar op mij.
GC is juist iemand die nergens achteraan hobbelt en zeer duidelijk der eigen mening heeft
Yessy schreef:@kiki: ik zou normaal nooit ingaan op dit soort mailtjes, marktplaats lijkt me niet geschikt om zo te bedelen.. Maar in dit geval zou ik ze die 1000cm2 aan omheining opsturen, van Lego in een envelop
Citaat:Oke ik kan me je reactoe goed voorstellen.
Maar 144 is geen optie omdat hun ze wilde in laten slapen toen ze nog in de hel stonden. Wij vinden ze daar nog niet oud genoeg voor, ca rond de 20 jaar.
Omdat we nu al ruim 15.000 euro hebben uitgegeven (dierenarts en gedragsdeskundige) zitten we nu gewoon aan de grond qua geld. We hopen dat maar voor een paard maanden is.
Als je ze nu ziet, zien ze er al weer goed uit