Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kaartjes met een grap erop doen het ook goed.
 Kaartjes met een grap erop doen het ook goed.                                                         

misschien eens met iemand samen de reis maken?! lijkt me zowiezo al goed om eens een flinke reis te maken oudersloos en om dan nog je penpal te meeten is natuurlijk helemaal top! (: maar zoals altijd ben ik overenthousiast
 misschien eens met iemand samen de reis maken?! lijkt me zowiezo al goed om eens een flinke reis te maken oudersloos en om dan nog je penpal te meeten is natuurlijk helemaal top! (: maar zoals altijd ben ik overenthousiast                                                         

En wat gaaf, dat schilderij!
 En wat gaaf, dat schilderij!                                                         

Nant schreef:Ik zou me moeten schamen dat ik jullie zo lang heb laten wachten! Bij deze dan toch de beloofde foto van het schilderij dat mijn inmate voor mij heeft gemaakt.
Schilderij overleden hond
foto waarvan hij is nageschilderd